
tubon vaihto hki
tubon vaihto hki
hei, 9-5 2.0 turbon vaihto edessä. Onko helsingin seudulla joku (muu kuin saabin oma) korjaamo erikoistunut näihin tyyppivikaisiin 

Re: tubon vaihto hki
Tuon osaa kyllä itsekkin.
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=14&t=40158
ja turbo esim. täältä
http://www.professionalmotor.fi/index.php?id=3
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=14&t=40158
ja turbo esim. täältä
http://www.professionalmotor.fi/index.php?id=3
saabit: 900-86 (1990-1998) 900i-92 (1998-2004 )
9-5 wagon -02 (2004-2013 ) 9-3 SC -09 (2013-----)
Jäsen no: 1839
9-5 wagon -02 (2004-2013 ) 9-3 SC -09 (2013-----)
Jäsen no: 1839
-
- "Viggen"
- Viestit: 547
- Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 06:55
- Paikkakunta: Kotka
- Viesti:
Re: tubon vaihto hki
Itse kysyin reilu kolme kuukautta sitten hintaa sekä Auto-Westerlundilta Tapanilasta (Viertolantie 2) ja Herttoniemen Länsiautosta. Hinnat kuulostivat molemmissa menevän melkolailla samaan molemmissa. Nyt vaan tuota Hertsikan Länkkäriä ei enää ole, lähin on Magneetti Jumbon kupeessa ja sitten pääkaupunkiseudun Metro-Autot. Westerlund kuulemma hankkii Metro-Autosta turbot.
Itse en ole vieläkään vaihdattanut turboa, noin parituhatta kilsaa ajettu (= kesän ajot) tuon kyselyn jälkeen, eikä öljyä ole kulunut, vain kylmänä ne kuuluisat pölläykset.
TERO
Itse en ole vieläkään vaihdattanut turboa, noin parituhatta kilsaa ajettu (= kesän ajot) tuon kyselyn jälkeen, eikä öljyä ole kulunut, vain kylmänä ne kuuluisat pölläykset.
TERO
Re: tubon vaihto hki
Itse vaihdoin juuri mitsun garretin tilalle, eikä ollu oikeastaan kummoinen homma. Pihalla auton keula sen verran ylös että mahtui juuri alle.
Jos ostaa merkkiliikkeestä uudet banjot, niin ei tarvitse edes ihmetellä miten ne siellä oli kun menevät vain yksinperin paikoilleen.
Jos ostaa merkkiliikkeestä uudet banjot, niin ei tarvitse edes ihmetellä miten ne siellä oli kun menevät vain yksinperin paikoilleen.
9-5 2,3t(+) Vector wagon -02
9000 CS 2,0 -93
95 kartano -74
9000 CS 2,0 -93
95 kartano -74
Re: tubon vaihto hki
Saman tehneenä voin sanoa, että periaatteessa helppo homma.karkivi kirjoitti:Itse vaihdoin juuri mitsun garretin tilalle, eikä ollu oikeastaan kummoinen homma. Pihalla auton keula sen verran ylös että mahtui juuri alle.
Jos ostaa merkkiliikkeestä uudet banjot, niin ei tarvitse edes ihmetellä miten ne siellä oli kun menevät vain yksinperin paikoilleen.
Vaatii kuitenkin perustyökaluja ja taitoa niiden käytössä. Plus jonkunlaiset rampit, että mahtuu turvallisesti värkkäämään auton alla.
Ja onhan tuo nyt senverta sotkuinen askare, ettei keskiverto femmakuski välttämättä edes harkitse tee-se-itse vaihtoehtoa

En lähtis itsekään tekemään jossain asfalttilähiön parkkipaikalla

2009 9-5 Griffin biopower JC Stage 1 Tämmöinen tummanharmaa
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen