mike kirjoitti:Makuasioitahan nuo on - ite halusin puuta kun tuota alumiinipintaa tuntuu olevan joka auto täynnä näinä päivinä.
Samaa mieltä, pidän myös puusta enemmän. Hitto, tuollainen puukoristeinen ratti olisi kyllä aika erikoinen. Mahtaisikohan olla kallis hankkia? Mistä saattaisi löytyä tuollainen edullisesti ? Hyväkuntoinen käytettykin kelpaa.
Osta vanha Griffin, ni saat "puuratin" kaupan päälle.
Keveästi lentävät viikot, mitä on tapahtunut? En käsitä. (Saab 900i 2.1)
Aikas sporttinen ja hmm...hieno.
Viestii jotain muuta kun perinteinen jalopuu ( josta kyllä itse diggailen ). Päädyit tollaseen siniseen. Onko auto ehkä samaa sävyä ?
Mites toi stögis näyttää kans siniseltä..kelmutettu jollain värillisellä elmukelmulla ?
Itse olen välttänyt puuta kuin ruttoa, ei vaan sovi silmään tai sitten pitäisi olla ikää reilusti lisää. Alumiinin on ihan ok, hiilikuitukin ehkä. Tosin enää ei tarvi vältellä puuta, kun ostajia on kerran täällä näinkin runsaasti.
On niitä muitakin värejä kuin musta, ne ei vaan ole niin hienoja (paitsi tuo mun sininen).
Ristom kirjoitti:
Onko tämä teidän "puu" muka aitoa puuta?
Kyllä on, ja istuimenpäälliset on mulla tehty pandanperseestä ja koiranpennuista.
Odottaisin kyllä että joku tekis jalopuisen konepellin jos se puu on niin hienoa autossa, onhan tota hiilikuitua jo nähty. Muutenkin 9-5 wagonilla ajaminen on kuin hauta-arkkua kuljettaisi, voi siinä miettiä hiljalleen että minnekkäs se kolmas lastenistuin laitetaan ja mihin se mun elämä hukkui kun putsailee oksenuksia nakasohvilta ja pähkinäpuun kiiltävältä lakkapinnalta.
Mahtoiko 1997 olla peräti yksi myyntiargumentti jalopuupaneelin kohdalla se, että se on sademetsien säästämiseksi maalattua muovia..
SE:stä semmoinen meiltäkin löytyy.