Taitaapi olla jokaisen oma asia mitä valoja sinne autoonsa laittaa (kunhan ne on lailliset), vai laittaako mitään

Muistaakseni vuoden 1968 jälkeen rekisteröityihin autoihin ei ojavaloa saa laittaa. Enpä ole ajanut sellaista autoa , jossa tuollainen olisi ollut , joten hyötykin on täysin arvailua.66Saab74 kirjoitti:Mä laittaisin ojavalon. Muistaako kukaan moista ja oli paljon ennen ajovalojen kahdennus kieltoa. Ojast voi leytyä vaikka mitä ,vaik itsensä...
Eiköhän nämä kuittailijat kuitenkin tunne toisensa kyllin hyvin ollakseen provosoitumatta liikaa.CDTA kirjoitti:Poojaat pojat, eiköhän tää kuittailu jo riitä.
Taitaapi olla jokaisen oma asia mitä valoja sinne autoonsa laittaa (kunhan ne on lailliset), vai laittaako mitään
No, tietysti - olenkin ihmetellyt niitä uusien Audien "Jouluvalo"-nauhojen tarkoitusta etuvaloissa. Mielestäni ne ovat lähinnä hassun näköiset, omaan autooni en moisia "tuijuja" huolisi.saapasi kirjoitti: Jahas eli tämä on syy uusien xenon audien led-valoihin. Polttimot pitemmän päälle halvemmiksi ja saadaan lisää glitteriä.
Bob kirjoitti:No, tietysti - olenkin ihmetellyt niitä uusien Audien "Jouluvalo"-nauhojen tarkoitusta etuvaloissa. Mielestäni ne ovat lähinnä hassun näköiset, omaan autooni en moisia "tuijuja" huolisi.
Olen muistaakseni tämän Ajolinjan joskus lukenutkin. Ja voi olla että on tallessakin vielä jossain.9-5T kirjoitti:Minunkin Saab joutui joskus ajolinjaan ja tietty myös kommentti näppylähanskojen kalleudesta kun vastasin kysymykseen mikset aja lämmitysöljyllä.
muistan ojavalon. meillä oli 60-70-lukujen taitteessa iskän 95 saabissa ojavalo. kyllä se oli kätevä. ainakin oikealle käännyttäessä pimeällä.66Saab74 kirjoitti:Mä laittaisin ojavalon. Muistaako kukaan moista ja oli paljon ennen ajovalojen kahdennus kieltoa. Ojast voi leytyä vaikka mitä ,vaik itsensä...