Hirsch päivitys

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
hauhau
"Kaasari"

Hirsch päivitys

Viesti Kirjoittaja hauhau »

Olen tällä hetkellä Sveitsissä lomalla autollani ( 9-3 lpt -00 ) ja olen harkinnut
Hirschin step 1 päivityksen hankintaa.
Tiedän että Hirsch on kalliimpi kuin kilpailijoiden, mutta Hirsch on Hirsch. :lol:

Olen ollut yhteydessä Hirschiin ja kaikki on muuten kohdallaan,
mutta he päivittäisivät minun nykyisen
trionic 5 boksini heidän softallaan.
Tällöin minulle ei jäisi alkuperäistä softaa jäljelle.
Mitäs mieltä olette tästä? Onko sillä yleensäkkään väliä?
Tiedän että softa on tuv hyväksytty joten mitä tarvitsen jotta saan
auton muutoskatsastettua suomeen tullessani.
Ilmeisesti vakuutusyhtiön kanssa ei pitäisi tulla mitään ongelmia?
Katoaako käynnistyksenesto päivityksen myötä?
Muitakin kommentteja otetaan vastaan.

Kiitos etukäteen vastauksista.
Tiedän että tämän tytyy käydä raskaaksi niille jotka jaksaa aina vaan vastata näihin viri kyselyihin. :D
AC
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja AC »

Ei kai siitä muuta haittaa ole kuin että et voi palauttaa autoa vakioksi.

Tarvitset todistuksen muutoksesta paperille. Vakuutukseen tuskin tulee muutoksia, kun iskutilavuus ja paino pysyvät alkuperäisinä.
BMW 320dA Coupe LCI
tevisu
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja tevisu »

AC kirjoitti:Ei kai siitä muuta haittaa ole kuin että et voi palauttaa autoa vakioksi.
Miksei voi palauttaa vakioksi? Jos joku tulisi minulle tarjoamaan autooni esim. Hirchsin softalla varustettua boxia autostaan, niin antaisin ilomielin oman vakioboksini vaihdossa...eikö auto silloin palaudu vakioksi...?
...ja muutoskatsastus taas uudelleen jos haluaa.
AC
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja AC »

tevisu kirjoitti:
AC kirjoitti:Ei kai siitä muuta haittaa ole kuin että et voi palauttaa autoa vakioksi.
Miksei voi palauttaa vakioksi? Jos joku tulisi minulle tarjoamaan autooni esim. Hirchsin softalla varustettua boxia autostaan, niin antaisin ilomielin oman vakioboksini vaihdossa...eikö auto silloin palaudu vakioksi...?
...ja muutoskatsastus taas uudelleen jos haluaa.
Siis, tarkotin että vakioboksia ei jää ittelle, niin ei voi boksia vaihtamalla palauttaa noin vain vakioksi. Vaikka tuskin tulee tarvettakaan kun kerran ton saa hyväksytysti katsastettua. Tottakai ostamalla vakioboksin homma onnistuu.
BMW 320dA Coupe LCI
tevisu
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja tevisu »

Mulla asia on ratkaistu siten, että autoni vakiosofta on imaistu läppärillä ulos ja siitä on ikäänkuin "varmuuskopio". Jos jotain muutoksia/virityksiä tulee ja haluan alkuperäisen tilalle, niin ei tarvitse välttämättä vaihtaa mitään; ainoastaan alkuperäinen softa ladataan autoon.
Speedou
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speedou »

Nordicilla homma hoituu näin, jos ei tilaa ruottista boxia, vaan hoitaa asian Länsiautossa.

Eli vanha softa talteen ja uusi sisään.
STCF #3
Tuumer
"Turbo"

Re: Hirsch päivitys

Viesti Kirjoittaja Tuumer »

hauhau kirjoitti:Olen tällä hetkellä Sveitsissä lomalla autollani ( 9-3 lpt -00 ) ja olen harkinnut
Hirschin step 1 päivityksen hankintaa.
Tiedän että Hirsch on kalliimpi kuin kilpailijoiden, mutta Hirsch on Hirsch. :lol:
Saakos sen Hirschin sieltä yhtään halvemmalla? Olen itsekkin lähdössä lomalle sinne ja mielessä kyllä kävi jos sen boksin saisi halvemmalla sieltä.
Voipi olla, että heillä on jokin standardi hinnoittelu.
Vastaa Viestiin