Kiitos palstalaiset!
Heti lisää kysyttävää: mistä löytyisi pääsylinterin purkukuva tai purkuohjeet? Pääsylkky lähti irti jalkatilasta hetken pujotellen ja mäntä tuli helposti lukkoprikan takaa ulos, mutta enpä keksinyt miten männän saa palasiksi kumien vaihtoa varten (eihän ne sentään kestä tolkutonta venytystä?) enkä alkanut murjoa voimakeinoin. Onko akseli kierteellä männässä vai joku nokkelampi rakenne?
Sylinteri näytti kyllä silmin katsoen täysin virheettömältä, ei syöpymän syöpymää. Tässä autossa (-92) sylinterien välinen letku onkin metalliputki, en tiedä, onko jo aiemmin vaihdettu vai orkkis. Säiliön ja sylkyn välillä on kudosvahvistettu letku.
' kuiva talli oli sittenkin mukavampi, pysyi puntit kuivina'
KIITOS JA JATKOKYSYMYS! Re: Kytkin imuroi ilmaa ???
Re: KIITOS JA JATKOKYSYMYS! Re: Kytkin imuroi ilmaa ???
Ne kumit vaan pujotetaan siihen männän päälle, eli ne pitää vetää "yli". Kumirasva on aika ehdoton juttu
Re: KIITOS JA JATKOKYSYMYS! Re: Kytkin imuroi ilmaa ???
Kiitos!
Kestääkö todellakin se suojakumikin yli vetämisen?
'paukkuuko'
Kestääkö todellakin se suojakumikin yli vetämisen?
'paukkuuko'
Re: KIITOS JA JATKOKYSYMYS! Re: Kytkin imuroi ilmaa ???
Kyllä ne kestää ja rasvan kanssa menee itseasiassa ihan kivuttomasti.