Mulla on kuskin puoleisen sumuvalon vieressä olevan ritilän välissä. Myös karvalakin puskimesta löytyvään listaan olen nähnyt asennettavan, hieman kätevämpi paikka tökätä tuo plugi pimeässä räntäsateessa. Kyllähän tuo maskiinkin uppoaa ja ei tarvii kyykkiä.
Mustaan listaan puskurin sivuilla kun laittaa, niin tulee tyylikäs ja tukeva. Ainakin jos senverran viitsii asiaan paneutua ettei poraa reikää pissapojan tai puskurin kannakkeen kohdalla kuten qmeinasi itsellä käydä. Alun alkaen liikkeessä oli tuo pistoke laitettu maskiin, joka oli aivan törkeän ruma viritelmä ainakin omasta mielestä.
Mulla on minitöpseli maskin oikeassa reunassa (tai edestä katsellessa vasemmassa). Ihan siisti ja mukavassa paikassa käytön kannalta. Tuo töpseli on niin pieni ettei se siinä autoa rumenna. Merkkiputiikissa asennettu, Olarissa.
^Samassa paikassa täälläkin, ilmeisesti myyjäliikkeen asennus. Tuo on melkeinpä paras paikka, ei tarvitse kumarrella/kyykkiä vaan pistoke on sopivasti käden ulottuvilla. Mustassa maskissa tuo pistoke ei juuri silmään pistä.
Oli: OG9-3 2.0t 2003 On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm) Muuta: Kiina TECH2
Mielestäni puskuri on paras paikka. On huomaamaton ja siihen sen saa siististi ja tukevasti. On myös hiukan alaviistoon, jolloin vesi valuu pois. Muistakaa poistaa ohjeissa mainittu "nippa", jos ei tule aviistoon. Periaatteessa voi asentaa vaikka ylösalaisin, kunhan em. nippa poistetaan Mutta, mutta... makuasioitahan nämä myös ovat
Saab 9-3 vm1999
Saab NG900S turbo vm1997
Citroen C5 HDi A vm 2001