Tuontiautot, mitäs Italiasta saa?

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10500
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Tuontiautot, mitäs Italiasta saa?

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Etiskelin ihan huvikseni (aika pitkään meni muuten) italialaisia autoliikkeitä, missä hinnoissa ollaan siellä. Meinasin pudota tuolilta, kun näin Saabien hinnat Italiassa. Tsiikailkaapa näiden linkkien taakse:

http://www.altola.it/cerca.php

laita hakusanaksi auto market, jonka takaa alkaa löytymään niitä autoliikkeitä.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
900S
"Hölösuu"
Viestit: 1099
Liittynyt: Ma Touko 12, 2003 05:19
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja 900S »

Yks kaveri juuri edellispäivänä sanoi, että Italiasta kannattaisi Saabi uittaa. Jaa juurikin näin näyttää olevan.
Kyllä mulle kelpaisi esim. 9000 Aero -95 4keurolla.. Ei sellaiseen nyt voi veroja kovin kauheasti tulla..?
9-5 2,3t Wagon `06 x 2
petteri75
"Hölösuu"
Viestit: 1177
Liittynyt: To Elo 14, 2003 09:47
Paikkakunta: Kirkkonummi

Saab Italiasta

Viesti Kirjoittaja petteri75 »

Oma Aero on Riministä, tuotu tänne Alppien yli Fiat Ducaton perässä alkuvuodesta 2003. En todellakaan muista verojen määrää tai auton hankintahintaa kun en ollut alkup. tuoja, mutta ostohintaa nostikin eniten täällä Suomessa tehty kunnostus. Kuluvat autot makaronimaassakin, mutta varusteltuja versioita todennäköisesti löytyy paremmin, mitä kauempana Suomesta ollaan. Vaikka tämäkin yksilö oli tehty Uudessakaupungissa vuonna 1990..pahuksen autoverotus :(

Lisää vain hyvinvarusteltuja & ruosteettomia Saabeja tänne, kyllä niitä voi sitten korjata (asiantuntevammin?) Härmässäkin. Italiassa taisi olla autoverotus sellainen, että vero nousee huomattavasti kun moottori on suurempi kuin 2l. Ja og900 Aerohan sopisi loistavasti tähän rakoon, näitä lisää.. :D
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Onkos se muuten niin, että kaikki Italian 9000Aerot on 2-litrasia? Joku paikallinen verotus, joka rankaisee yli 2-litrasia?

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
NG900T
"Saabisti"
Viestit: 2248
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 21:09
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja NG900T »

Ja yllättävän paljon saabeja tuolla. Käytiin just lomailemassa Riccionessa ja tuon viikon sisään bongattujen ng900 avojen määrää ei pysty yhden käden sormilla laskemaan. Näiden lisäksi oli myös uudempaa tonnaria ja useita 93SS:siä vielä aero avona... huoh...
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
hakuba2
"Hölösuu"
Viestit: 1501
Liittynyt: Ma Tammi 26, 2004 18:13
Paikkakunta: Vihtavuori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hakuba2 »

peinu kirjoitti:Onkos se muuten niin, että kaikki Italian 9000Aerot on 2-litrasia? Joku paikallinen verotus, joka rankaisee yli 2-litrasia?
Ainakin toi keski-Suomessa pyörinyt sininen ysitonninen oli aito kaks litranen aero.. Ja se tuotiin viimekesänä Italiasta Suomeen..
93 1.9 TTiD -11
93 2.0T cab -07
95 2.3T Aero -00
96 super -79
#1951
Vastaa Viestiin