raitisilmasuodattimen vaihto ja prösedyyrit

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
foppa
"Viggen"
Viestit: 586
Liittynyt: Ke Loka 01, 2008 15:29

raitisilmasuodattimen vaihto ja prösedyyrit

Viesti Kirjoittaja foppa »

Riittääkö, että vaihdan sen suodattimen sinne vai tarviiko tossa puhallella ja puhkua vielä jotain putkia puhtaiksi ?
Liittyy 150t huoltoon, josta nyt ajattelin suorittaa tuon itse.
J.V.A
"Hirsch"
Viestit: 981
Liittynyt: Ma Loka 23, 2006 23:18
Paikkakunta: Naantali

Re: raitisilmasuodattimen vaihto ja prösedyyrit

Viesti Kirjoittaja J.V.A »

foppa kirjoitti:Riittääkö, että vaihdan sen suodattimen sinne vai tarviiko tossa puhallella ja puhkua vielä jotain putkia puhtaiksi ?
Liittyy 150t huoltoon, josta nyt ajattelin suorittaa tuon itse.

Kun avaat sen kotelon josta löydät raitisilmasuodattimen niin arvatenkin löydät lähinnä "lehtikompostoria" muistuttavan paikan?!
Joten tämän jälkeen imurointi ja poistoputkien puhallus tuntuu järkevältä mutta senhän näkee vasta sitten kun on sen sivuluukun avannut 8O .
46 vuotta ajoa vain Saabilla. Saab 9-5 Aero sedan- 00, Vector 2.3t wagon A5 -08 # 150.
Avatar
Termos
"Hölösuu"
Viestit: 2578
Liittynyt: Su Maalis 06, 2005 21:01
Paikkakunta: Vaasa
Viesti:

Re: raitisilmasuodattimen vaihto ja prösedyyrit

Viesti Kirjoittaja Termos »

Saakohan tuota muovikauluksella varustettua filtteriä vielä muualta, kuin alkuperäisenä Saabilta? Vai saako enää sieltäkään?

-98 ilmastoimaton femma, edellinen filtterinvaihto piti ranettaa vanhaan muoviraamiin, seuraavan tekis mielellään asiallisemmin.
2009 9-5 Griffin biopower JC Stage 1 Tämmöinen tummanharmaa
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
Vastaa Viestiin