Noita tulee aika paljon jo vastaan, kohtalaisen ihmeellinen laite kyllä ensisilmäykseltä - enkä ole toiseen jaksanut tuhlata aikaa.dimebak kirjoitti:Tulee vähän myöhässä mutta sunnuntaina näin BMW X6:n. Katselin hetken, kun auto ajoi pesuun ja en oikein ottanut selvää, että onko se citymaasturi, farmari, coupe vai mikä ***vetti se oikein on.
BMW:n sivulta lainattua: "Uusi BMW X6 on ensimmäinen Sports Activity Coupé maailmassa. Siinä yhdistyvät suurikokoisen BMW Coupén ketteryys, suoritusarvot ja urheilullinen muotoilu sekä SAV-auton monipuolisuus ja ylhäinen istuinkorkeus. Jälleen kerran BMW määrittelee aivan uuden autokonseptin." <== menee yli hilseen niin ettei edes tukka heilahda...
Mitä näit liikenteessä tänään topic
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic
9-3 SS Aero '04
"A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster." - Jeremy Clarkson
9-3 SS Aero '04
"A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster." - Jeremy Clarkson
-
- "Hölösuu"
- Viesti:
OK. Tuon ostaa joku pukumies ja hienohelma nainen. Miten ne tuonne taakse kiipeää loskakeleillä ettei lahkeet ole polvesta alaspäin kurassa. Ei ainakaan onnistunut minulta nuorelta 180-senttiseltä koikelolta sen verran syvällä ja kaukana takaistuimet ovat ja helman kynnys suuri. Ihme crossover!Turbolag kirjoitti:Noita tulee aika paljon jo vastaan, kohtalaisen ihmeellinen laite kyllä ensisilmäykseltä - enkä ole toiseen jaksanut tuhlata aikaa.dimebak kirjoitti:Tulee vähän myöhässä mutta sunnuntaina näin BMW X6:n. Katselin hetken, kun auto ajoi pesuun ja en oikein ottanut selvää, että onko se citymaasturi, farmari, coupe vai mikä ***vetti se oikein on.
BMW:n sivulta lainattua: "Uusi BMW X6 on ensimmäinen Sports Activity Coupé maailmassa. Siinä yhdistyvät suurikokoisen BMW Coupén ketteryys, suoritusarvot ja urheilullinen muotoilu sekä SAV-auton monipuolisuus ja ylhäinen istuinkorkeus. Jälleen kerran BMW määrittelee aivan uuden autokonseptin." <== menee yli hilseen niin ettei edes tukka heilahda...
#3058 | Auto: k u v a t | v i d e o t
Sehän on hyvä uutinen, että Saabeilla on vielä kysyntää itänaapurissa, kun muuten tuo autojen kärrääminen näkyy vähän tökkivän:
http://www.hs.fi/talous/artikkeli/Autoj ... 5240447402
Eski
http://www.hs.fi/talous/artikkeli/Autoj ... 5240447402
Eski
-
- "Hölösuu"
Yhden SAA**NAN Kikkamokkelin, joka tuli kolmion takaa Ducatolla eteen.
Oli isommat kolinat lähellä.
Soittelin torvea ja Ducatossa käsi heilui, taisi olla vielä prkl keskimmäinen sormi pystyssä...

Oli isommat kolinat lähellä.
Soittelin torvea ja Ducatossa käsi heilui, taisi olla vielä prkl keskimmäinen sormi pystyssä...

-
- "Hölösuu"
Näin valojen vaihtuvan mutta en jonon liikkuvan. Ruuhkat suomen kaupungeissa johtuvat ajokulttuurista. Jarrua painetaan kun on alamäki ja kaasua joskus muulloin.
#5284# 900 GL -84, 9000 CSE 2.3TA-93, 9000 CD 2.3TA -91(projekti) + Muutama tonttu ollut. Petri Oja 0405261005
Vihreillä jarrutetaan varmuuden vuoksi ja keltasille kiihdytetään kun saatetaan vaikka vielä ehtiä 

Rouva JuAn
9-5 2.3t A -98 ja volvo xc70
-
- "Saabisti"
Monena päivänä nähty, myös tänään Kehä 1:llä, armotonta kaahausta ja hullua kiilausta/kaistanvaihtoa.
Joillain on kiirus Länteen klo 1500 jälkeen,
Kitu-maasturit etunenässä, kiilaavat ja vaihtavat kaistaa, kuin päättömät kukot.
Koomisin kity-koppikaahaaja leikkasi kolmen kaistan yli, aivan nenäni eteen ja näytti mulle keskisormea. Luuli että se olin minä, joka painoin torvea. Torvettajia oli useampia, aina soi missä tuo törvelö ajoi.
Joillain on kiirus Länteen klo 1500 jälkeen,
Kitu-maasturit etunenässä, kiilaavat ja vaihtavat kaistaa, kuin päättömät kukot.
Koomisin kity-koppikaahaaja leikkasi kolmen kaistan yli, aivan nenäni eteen ja näytti mulle keskisormea. Luuli että se olin minä, joka painoin torvea. Torvettajia oli useampia, aina soi missä tuo törvelö ajoi.

Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Tuntuu joskus että tiet on urpoja rypöhnään. Osa porukasta menee niinkö Monzan geepeesä vaikka mikä olis ja osa seisoo jarrula ilman mithään syytä. ..ttu mua huvita taaskhaan oikein mikhän. Ja ot: kuka keksi että kuorma-autoisa pittää olla peruutushälyttimet? Olen aivan varma että se kuulostaa muitten korviin enemmän lähtölaukaukselta ja rollaattorimummojen kutsuhuudolta...
Just nyt: 9-5 Wagon, NG900, OG900x2. Aiemmin muutama OG900, 99, varaosiksi purettu noppa ja HB Viva
Punaisen suht tuoreen Ferrarin hitaasti arvokkaasti ajelevan ohitte tuosta viereiseltä tieltä.. ikkunasta näkee aika hyvin kaikenlaista kalustoa...
*Saab 900 Aero vm.96 (käyttöpeli) *Saab 9000 CD 2.3i vm.91 USA (purkupommi)
*Saab 900 Aero vm.96 (käyttöpeli) *Saab 9000 CD 2.3i vm.91 USA (purkupommi)
Joku vtn tötterö käänty täysin kattomatta eteen. Kyllä taas torvi laulo. Harmittava takaisku ettei tullu käytettyä tilaisuutta keulan uusimiseen. No, ei se oo etes täällä kovin vaikeaa ottaa osumaa sillee ettei menis omaan piikkiin, vaikka joka viikko kopsauttas.
Rouva JuAn
Vantaa - Lahti välillä ruotsin kilpisen 9-3 ss.
Ajoi 90km/h satasen rajoituksella. Kun katsoin ohituksen jälkeen taustapeiliin.
Oli Ruotsin kilpisen ajovalot omituisen näköiset jotenkin punertavan keltaiset
Ajoi 90km/h satasen rajoituksella. Kun katsoin ohituksen jälkeen taustapeiliin.
Oli Ruotsin kilpisen ajovalot omituisen näköiset jotenkin punertavan keltaiset

Saab 9-3 sc 1,9 tid
Ex:Saab 9-3 1,8t SS
Volvo V60 T5
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Ex:Saab 9-3 1,8t SS
Volvo V60 T5
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
monta erilaista saabbia erilaisissa paikoissa liikenteessä. muita erilaisia ja merkkisiä autoja en niinkään noteerannut.
SAAB 9000cc turbo M1987 (nyk.ka), 900i 1988 (ex-ka), 99GL 1978 (ex-ka), 96 V4 super 1978(ex-ka), 95 1967(exä). muuten tässä pitäisi lukea jotain fiksua: -jotain fiksua.
Tänään liikenteessä nähtyä - tavallaan. Eli kävelin naapuri kerrostalon ohitse ja näin erään asunnon seinällä auton kuvan. Voisin vannoa, että se oli saabin kuva. Iso taulu tai vastaava, jossa punaisen auton kuva. Ja ei, en ole kerrostalo kyttääjä, muttei sitä voinut olla huomaamatta. Hmmm... asuuko naapurissani saabisteja.... 

Saabismi on (kuulemma) sairautta, meidän perheessä tarttuvaa sellaista.
9000 CD - 95
El Camino -79
9000 CD - 95
El Camino -79
En yhtään pyöräilyjää jolla olisi ollut valot, klo 16.00-16.50. Itse olin vissiin ainoa jolla oli valot päällä pyörässä. Ja vielä tuollaisessa sumussa 

-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001