Onkos toi muuten paha rasti vaihtaa noita SAAB-lärpäkkeitä uusiin? Onko jotain, mikä pitäisi erityisesti ottaa huomioon (ei, en oo käyttämässä Erikeeperiä kiinnitykseen )
Konepellin merkki lähtee varovasti kampeamalla ehjänä irti. Kannattaa teipata maalarinteipillä se merkin ympärys ja käyttää vaikka kapeaa kittilastaa tai suhteellisen leveää meisseliä kampeamiseen, olenpa tainnut puukollakin nostaa pois satkusta.
Takamerkkiä ei ole tarvinnut vaihtaa, sillä uusi tuli heijastinpaneelin mukana.
hessu75 kirjoitti:Muistuttakaas mua toveri Saabistit, että mistä mä saan kanssa uudet merkit konepeltiin ja heijastipaneeliin, mun omaan CS Tonnikalaan?
Itse soitin Metroauto Viikkiin. Tilaavat palat Ruotsista, toimitusaika n. viikko ja hinta ~25e/kpl.
Eikös tonnarin konepellissä ole samankokoinen (5,5cm) merkki kuin OG900:ssa? Jos on, niin niitä merkin sisäosia saa edullisesti mm. PCS:ltä. Vanha merkki lähtee esim. puukon kärjellä irti ja uusi liimataan vaikka sikaflexillä vanhaan pohjaan (pohjaa ei siis tarvitse irroittaa). Helpompi vaihtaa, kuin uusi merkki pohjineen. Merkki on laadultaan vähintään alkuperäisen veroinen.
Nyt siis se sisäosa on "enemmän" kuin tämä pesussa irronnut pinta? Elikkäs se kaareva pinta, joka on nyt minulla harmaana.
Tämä irtoaa irti tästä pohjasta puukon kärjellä?
Dänx,
-Hessu-
Ex-Saabisti, nykyinen Foordisti. Sairautta kaikki.