9-3 1.8t sc -07 piristys
9-3 1.8t sc -07 piristys
Tuli hommattuu tos 2kk sitte tollanen 9-3 1.8t saabbi, eka saab mikä mul on ollu ja on kyl myönnettävä et edellisten (2002 b6 audi a4 1.9tdi & viimesen 2004 v50 2.0d jälkeen kirkkaasti paras auto minkä olen omistanu.. mutta kaipuu on siihen jota joskus clk320 220hv antoi, olen miettinyt suoraan auton vaihtoa tehokkaampaan mutta onko tähän kuin kallista hankkia "voimaa" lastutuksella tai jollain muulla keinoin? (autolla ajettu 25000km joten nyt kun laittais "kiertoon" niin sais viel kohtuu hyvin. Saas nähä mut jotain on tehtävä sillä toi 150hv ei tyydytä minua..)
Re: 9-3 1.8t sc -07 piristys
Hirschin lastun laitoin itse 1.8t malliin vuonna 2005 (MY 03) ja tyytyväinen olen ollut siihen 195 hv tuottoon
Cabbeen on ilmeisesti tulossa kanssa nyt lastutus Hirschiltä, kunhan pääsen lastutettua 1.9 TTid Aeroa koeajamaan.
Suosittelen itse vaikkapa Hirschiä, jos sen Suomessa saa 195 hv versiona.
Muitakin on, kuten varmaan vastauksista ja aiemmista saman aiheen ketjuista voit lukea
Cabbeen on ilmeisesti tulossa kanssa nyt lastutus Hirschiltä, kunhan pääsen lastutettua 1.9 TTid Aeroa koeajamaan.
Suosittelen itse vaikkapa Hirschiä, jos sen Suomessa saa 195 hv versiona.
Muitakin on, kuten varmaan vastauksista ja aiemmista saman aiheen ketjuista voit lukea
9-3 SS 1.8t Arc Hirsch MY-03
9-3 Aero Cabriolet 1.9 TTid A6 Hirsch MY-08
9-5 STW 2.0t Linear MY—06
9-3 Aero Cabriolet 1.9 TTid A6 Hirsch MY-08
9-5 STW 2.0t Linear MY—06
Re: 9-3 1.8t sc -07 piristys
http://www.doc-power.com/index.php?page ... 3&sengine=
Saab 9-3 SS/SC 1.8T - 150hp - vm. 2007- - PPC 2
BSR:n mitaamia tuloksia: vakiona 152hp ja 254Nm ja PPC:llä 220hp (+68hp) ja 330Nm (+76Nm). BSRn valmistamalla PPC-yksiköllä voi omistaja itse ohjelmoida autonsa ohjainyksikköön joko vakio- tai viritysohjelman. Valmistaja BSR.
Helppoa ja jotain eroa saattaa persdynollakin huomata.
Saab 9-3 SS/SC 1.8T - 150hp - vm. 2007- - PPC 2
BSR:n mitaamia tuloksia: vakiona 152hp ja 254Nm ja PPC:llä 220hp (+68hp) ja 330Nm (+76Nm). BSRn valmistamalla PPC-yksiköllä voi omistaja itse ohjelmoida autonsa ohjainyksikköön joko vakio- tai viritysohjelman. Valmistaja BSR.
Helppoa ja jotain eroa saattaa persdynollakin huomata.
EX: ]9-5 Aero Combi, 93SC 1.8t 2008 243tkm, 9-3 2.0T SE 1998 264tkm, 9000 CSE 2.3i 1994 300tkm
Re: 9-3 1.8t sc -07 piristys
Ei muuta Juha kun onnittelut..
BSR:ää tai Hirschiä vaan ja unohtuu äkkiä puheet tehokkaammasta.
Kerro lisää vielä kiesistä, vuosimallia, varustetasoa, manuaali/automaatti?
BSR:ää tai Hirschiä vaan ja unohtuu äkkiä puheet tehokkaammasta.
Kerro lisää vielä kiesistä, vuosimallia, varustetasoa, manuaali/automaatti?
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2652
- Liittynyt: Ti Maalis 06, 2007 10:39
Re: 9-3 1.8t sc -07 piristys
Tuo BSR:n 220/330 setti on varmaan pätevimmästä päästä tähän hätään.juha82 kirjoitti:Tuli hommattuu tos 2kk sitte tollanen 9-3 1.8t saabbi, eka saab mikä mul on ollu ja on kyl myönnettävä et edellisten (2002 b6 audi a4 1.9tdi & viimesen 2004 v50 2.0d jälkeen kirkkaasti paras auto minkä olen omistanu.. mutta kaipuu on siihen jota joskus clk320 220hv antoi, olen miettinyt suoraan auton vaihtoa tehokkaampaan mutta onko tähän kuin kallista hankkia "voimaa" lastutuksella tai jollain muulla keinoin? (autolla ajettu 25000km joten nyt kun laittais "kiertoon" niin sais viel kohtuu hyvin. Saas nähä mut jotain on tehtävä sillä toi 150hv ei tyydytä minua..)
Takapönttö näyttää olevan tulppana vakioputkistossa eli 2.5" catbackin vaatii ensihätään jos jatkoa ajattelet tuosta ykkössetistä eteenpäin.
-07:ssa onkin jo isommat suuttimet ja Mitsun ahdin.
Re: 9-3 1.8t sc -07 piristys
Ehdottomasti BSR. Toimii ja hienosti toimiikin. ´07 220hv/330Nm tekee autosta erittäin rivakan menijän. Kulutus ei käytännössä muutu. Suosittelen! Itse ajelin moisella paketilla n.30tkm verran ja ei voi kun ylistää toimintaa. Kaikissa keleissä.
Doc Powerin palvelut on ensiluokkaisia.
Doc Powerin palvelut on ensiluokkaisia.
Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Re: 9-3 1.8t sc -07 piristys
Voin suositella bertta sakari ristoa
Auto muuttu selkeästi parempaan suuntaan
Ei tule raketiksi, mutta kohtuu hyvin vetää
Ainoa miinus on se että parempaan suorituskykyyn tottuu muutamassa viikossa.
Auto muuttu selkeästi parempaan suuntaan
Ei tule raketiksi, mutta kohtuu hyvin vetää
Ainoa miinus on se että parempaan suorituskykyyn tottuu muutamassa viikossa.
Volvo V60 T5
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Re: 9-3 1.8t sc -07 piristys
Ja suuri plussa on se 1,8t merkki siellä perässä..
Siinä moni Audin 2.0T mies on ihmeissään, kun katselee perävaloja.. Sleeper .
Siinä moni Audin 2.0T mies on ihmeissään, kun katselee perävaloja.. Sleeper .
Re: 9-3 1.8t sc -07 piristys
Onko joku muuten oikeasti ihmeissään jos toinen ohittaa, tai näyttää muuten perävaloja?
Minä olen muuten vain aina ihmeissään liikenteessä
Minä olen muuten vain aina ihmeissään liikenteessä
Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Re: 9-3 1.8t sc -07 piristys
Toki BSR myy myös audeihin lastuja ja sitten ihmetellään taas steg1 saabilla kun ei tunnu lähtevän mihinkään
Audi A4 B7 2.0TFSI 2WD/Quattro 200Hp - PPC 2
BSR:n mittaamia tuloksia: vakio 198hp ja 312Nm, PPC:llä 248hp (+50hp) ja 380Nm (+68Nm). Ajotuloksia PPC:sellä manual-quattrolla: 80-120km/h 3:sella vakiona 5.3 PPC:llä 4.6s (-12%). 80-140km/h 4:sella vakiona 11.5s ja PPC:llä 10.1s (-13%). 100-150km/h 4:sella vakiona 10.1s ja PPC:llä 8.7s (-14%). Valmistaja BSR.
Audi A4 B7 2.0TFSI 2WD/Quattro 200Hp - PPC 2
BSR:n mittaamia tuloksia: vakio 198hp ja 312Nm, PPC:llä 248hp (+50hp) ja 380Nm (+68Nm). Ajotuloksia PPC:sellä manual-quattrolla: 80-120km/h 3:sella vakiona 5.3 PPC:llä 4.6s (-12%). 80-140km/h 4:sella vakiona 11.5s ja PPC:llä 10.1s (-13%). 100-150km/h 4:sella vakiona 10.1s ja PPC:llä 8.7s (-14%). Valmistaja BSR.
EX: ]9-5 Aero Combi, 93SC 1.8t 2008 243tkm, 9-3 2.0T SE 1998 264tkm, 9000 CSE 2.3i 1994 300tkm
Re: 9-3 1.8t sc -07 piristys
Ja sitten audi miehet ihmettelee miksi meni laatikko ja kytkin rikki
Esimerkkejä on paljon
Esimerkkejä on paljon
KAPU2 kirjoitti:Toki BSR myy myös audeihin lastuja ja sitten ihmetellään taas steg1 saabilla kun ei tunnu lähtevän mihinkään
Audi A4 B7 2.0TFSI 2WD/Quattro 200Hp - PPC 2
BSR:n mittaamia tuloksia: vakio 198hp ja 312Nm, PPC:llä 248hp (+50hp) ja 380Nm (+68Nm). Ajotuloksia PPC:sellä manual-quattrolla: 80-120km/h 3:sella vakiona 5.3 PPC:llä 4.6s (-12%). 80-140km/h 4:sella vakiona 11.5s ja PPC:llä 10.1s (-13%). 100-150km/h 4:sella vakiona 10.1s ja PPC:llä 8.7s (-14%). Valmistaja BSR.
Volvo V60 T5
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Re: 9-3 1.8t sc -07 piristys
Ja minä olen aina yhtä ihmeissäni kun näen uuden 9-3 Sedanin perävalot - tottuuko niihin koskaan...Marko A kirjoitti:Onko joku muuten oikeasti ihmeissään jos toinen ohittaa, tai näyttää muuten perävaloja?
Minä olen muuten vain aina ihmeissään liikenteessä
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2652
- Liittynyt: Ti Maalis 06, 2007 10:39
Re: 9-3 1.8t sc -07 piristys
Eikös kuitenkin A4 Audin 2.0TFSI ja Sport-Sedan Aero ole järkevämpi vertailupari jos aletaan puhumaan Audistakin lastutettuna ja taas A4 Audin 1.8T:tä ja esim. tämmöistä meikeläisen 1.8t Sport-Sedani tuhnua voi verrata paremmin keskenään .KAPU2 kirjoitti:Toki BSR myy myös audeihin lastuja ja sitten ihmetellään taas steg1 saabilla kun ei tunnu lähtevän mihinkään
Audi A4 B7 2.0TFSI 2WD/Quattro 200Hp - PPC 2
BSR:n mittaamia tuloksia: vakio 198hp ja 312Nm, PPC:llä 248hp (+50hp) ja 380Nm (+68Nm). Ajotuloksia PPC:sellä manual-quattrolla: 80-120km/h 3:sella vakiona 5.3 PPC:llä 4.6s (-12%). 80-140km/h 4:sella vakiona 11.5s ja PPC:llä 10.1s (-13%). 100-150km/h 4:sella vakiona 10.1s ja PPC:llä 8.7s (-14%). Valmistaja BSR.
Alunperinhän taisi olla kysymys "isompien" härnäämisestä.
Re: 9-3 1.8t sc -07 piristys
No eikös se sun 1.8t ole kuitenki 2-litrainen turbomoottori kuten audissakin
EX: ]9-5 Aero Combi, 93SC 1.8t 2008 243tkm, 9-3 2.0T SE 1998 264tkm, 9000 CSE 2.3i 1994 300tkm
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2652
- Liittynyt: Ti Maalis 06, 2007 10:39
Re: 9-3 1.8t sc -07 piristys
Teholuokkaa ajattelin mistä lähdetään.KAPU2 kirjoitti:No eikös se sun 1.8t ole kuitenki 2-litrainen turbomoottori kuten audissakin