Käynti häiriö

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
jartsi
"Turbo"

Käynti häiriö

Viesti Kirjoittaja jartsi »

Käynti häiriö elikkä ei käy ollenkaan.Menin aamulla töihin auto sammui tyhjäkäynillä rullatessa parkkiin. Bensiini oli aika vähissä mutta ei loppu mittarin mukaan.Mutta laitoin vartti tankillisen lisää bensaa varmuuden vuoksi Eikä käynistynyt enää ,elikkä mikä vika hyvät neuvot tarpeen. Virran kun laittaa päälle kuulee että pumppu toimii? Onko näissä 9-3 vm-99 ollut jotain ns. tyyppi sähkövikoja?
Jartsi
Markus boy
"Ruisku"

Re: Käynti häiriö

Viesti Kirjoittaja Markus boy »

Mulla meni kesällä kun tulin töistä kotia samallalailla pääsin hädissäni ruutuun. Syy DI-kasetti sanoi sopimuksen laakista irti, mulla on T5 sulla kait T7 en tiedä onko paljon eroja. Kato lyökö kipinää?
jartsi
"Turbo"

Viesti Kirjoittaja jartsi »

Mitähän tuo DI-kasetti mahtaa maksaa?
Jartsi
jcarlson
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

Reilu parisataa se maksaa. 9-3 '99 on aina T5 jos turbo, vapari olisi sitten Motronic ja siinä ei ole DI:tä.

Jos kasetti haisee palaneelle niin diagnoosi sen hajoamisesta on melko varma. :)

Toinen mahdollinen auton sammuttaja ja käynnistymisen estäjä on kampiakselin asentoanturi.
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Markus boy
"Ruisku"

Viesti Kirjoittaja Markus boy »

Jep, ei tullut ajatelleeksi, että voisi olla myös vapari, mutta eikö yleensä jos on asentotunnistin rikki niin pitäisi yön yli levänneenä lähteä käyntiin (mulla lähti ja pysty ajamaankin mutta erittäin huonosti).
finnishmeat
"Kaasari"

Viesti Kirjoittaja finnishmeat »

Markus boy kirjoitti:Jep, ei tullut ajatelleeksi, että voisi olla myös vapari, mutta eikö yleensä jos on asentotunnistin rikki niin pitäisi yön yli levänneenä lähteä käyntiin (mulla lähti ja pysty ajamaankin mutta erittäin huonosti).
Terve!
Selvisikö vika?
Vastaa Viestiin