Meidän 9-5 vm 03 ,185 hv, vector otti savut eilen ja jäi hieman vaivaamaan mistä johtuu...
Ite arvelin, että (Garret) ahdin sanoi sopimuksen irti??
Oireet: Tasakaasulla ajettaessa vain hyvin vähän sinistä öljynsavua, mutta annas olla kun hieman polkaisee ja päästää tasavauhtiin niin johan tienoo hukkuu sankkaan savuun. samoin kun on valoissa tyhjäkäynnillä. Autolla ajettu 220 thkm. Veto kuitenkin ihan ok, ei pätki, ei ujella...Huollot tehty ajallaan saabilla. Mitenkäs tuo takuu??koskeeko myös ahdinta??vastaako maahantuoja vai onko niin että voi , voi, normaalia kulumista? joka tapauksessa eipä tuolla paljon viitsi ajella ennen kuin selviää mistä johtuu.
9-5 otti savut
Re: 9-5 otti savut
"Moottoritakuu" ei koske pelkkää ahdinta, ellei kone ole täynnä mönjää ja öljynkierto tukossa, josta ahtimen leviäminen voisi johtua... Kyllähän tuo aika selvältä GT17:n laukeamiselta vaikuttaisi, ihmeen pitkäänhän tuo jo onkin kestänyt, jos ei ole vielä vaihdettu...
Eski
Eski
Kiitos...näin vähän ounastelinkin. Korjauskulujen hinta vain hirvittää
Ajattelin josko laitettais tilalle mitsun ahdin ja kun keväällä kelit sulaa niin lastu. Siten saisi sopivasti vääntöä lisää kohtuu hinnalla. Lienee turha tuon takia autoa vaihtaa kun tänä päivänä ei näistä tämän ikäisistä paljon saa ja toisekseen vastaavaa "herkku"(varustelua)pakettia ei helpolla löydä.

Kannattaa ehdottomasti laittaa se mitsu jos alkaa ahdinta vaihtamaan. Varsinkin 2.3:ssa kun saa tehtyä helposti aerokonversion.
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Hinta töineen oli viimeksi kun kysyin mitsun ahtimeen noin 1500>. itse vaihtaessa kandee ostaa saabin oma letku-/putkisarja niin ei tarvi ihmetellä mihin kohtaan mikäkin tuli. SpeedPartsilla on satsi johon kuuluu kaikki (myös imuputki) n.1100. PCS:ltä voi tuota satsia kysellä.
Työ on aika helppo tehdä myös itse kun saa auton hieman nostettua ylös, jotta pääsee alle makaamaan.
Työ on aika helppo tehdä myös itse kun saa auton hieman nostettua ylös, jotta pääsee alle makaamaan.
9-5 2,3t(+) Vector wagon -02
9000 CS 2,0 -93
95 kartano -74
9000 CS 2,0 -93
95 kartano -74
Mulla oli 9-5 2.3 -98 ja savut tuprutteli ja oljyä kulutti aika lailla, vaihdoin turbon niin ei vaikuttanut mitään, sitten myin koko auton pois -06 ja nyt ajelen diesel Citicca Picassolla.
Olis muuten se vanha turbo kaupan jos joku haluaisi sen ostaa, sillä on n.aj. 130 t. h.150 €.
Olis muuten se vanha turbo kaupan jos joku haluaisi sen ostaa, sillä on n.aj. 130 t. h.150 €.