9-5 polttaa hitusen
9-5 polttaa hitusen
Tällä hetkellä alla turboton 9-3.Kova polte vaihtaa 9-5 2.3 seen.Kyseessä malli -00.Sillä ajettu 175000 km.Kertokaas konkarit kui kuses täytyy olla ku lukee kaikkia noita turbo,sytytyskasetti,huohotusprobleemia.Vikojahan on joka ritsassa mut tuos mun turbottomas ,väännöttömäs kikottimes ongelmia nada.Ajettu 147000.Huutavat alta kympin tuos 9-5sest joten kupeenkaivaminen on todennäköistä.Kaikki fakta otetaan vastaan.
Re: 9-5 polttaa hitusen
1. Hyvin huollettu ja pidetyn Tronic 7 moottorin kanssa ei tarvitse olla "kuses"
2. Haualla löytyy paljon faktaa mitä kannttaa tarkistaa ennen ostamista.
3. Jos auto vaikuttaa toimivalta ja huoltokirja kunnossa, niin osta pois.
2. Haualla löytyy paljon faktaa mitä kannttaa tarkistaa ennen ostamista.
3. Jos auto vaikuttaa toimivalta ja huoltokirja kunnossa, niin osta pois.
Tommi - Jäsen 2001
Saab NG 9-5 Aero XWD ja 9-5 2.3 Turbo Wagon
Saab 900 OG Cabriolet Turbo ja Saab 99
Saab 96
Saab NG 9-5 Aero XWD ja 9-5 2.3 Turbo Wagon
Saab 900 OG Cabriolet Turbo ja Saab 99
Saab 96
Re: 9-5 polttaa hitusen
ostin vastikää 256t ajetun 9-5 halvalla, tarkoituksena oli muutenkin
laittaa moottoripuoli uusiksi.
nyt on 260k mittarissa ja eipä ole mitään ropleemia ilmentynyt. Autoon oli vaihdettu kaasuläppäkotelo mutta huohotinremontti oli tekemättä. Kävin huohotinrempan teettämässä ensimäiseksi ja vaihdoin alustan konin FSD + eibachin jouset.
Tuntuuhan toi nyt ihan eri autolta ajaa kun 9-3. suosittelen.
laittaa moottoripuoli uusiksi.
nyt on 260k mittarissa ja eipä ole mitään ropleemia ilmentynyt. Autoon oli vaihdettu kaasuläppäkotelo mutta huohotinremontti oli tekemättä. Kävin huohotinrempan teettämässä ensimäiseksi ja vaihdoin alustan konin FSD + eibachin jouset.
Tuntuuhan toi nyt ihan eri autolta ajaa kun 9-3. suosittelen.
-
Janne #2769 stcf #40
Janne #2769 stcf #40