Softa N?jkotka kirjoitti:juu, on sitä kyllä nähty matalapaine venttiilillä vuorattu pakopesä ahtimessa.
oli mielenkiintoisen näköinen.

Softa N?jkotka kirjoitti:juu, on sitä kyllä nähty matalapaine venttiilillä vuorattu pakopesä ahtimessa.
oli mielenkiintoisen näköinen.
Vielä on 170 heppanen kone nipussa, Maptunin stage ykkösellä ajelin abaut 50tkm ostohetkestä eteenpäin (152 000 => ~200 000).oju kirjoitti:Eli mikä se raadin päätös on? Voiko 170hv mallia lastuttaa ilman että venttiilejä täytyy kerätä ahtimen pakopuolelta?
Aeron Mitsu TD04-15T #5.deportivo kirjoitti:Mikä turbo sulla on, jos garrettia tulee ikävä?
No mun virityshistoria menee abaut noin, kohde on -98 2.3lpt:deportivo kirjoitti:Kumma juttu, eikös sulla ole vielä 2.3 konekin. Mulla oli 2.0 koneen jatkona T25 garretin jälkeen 15T hetken aikaa ja eipä tuossa mainittavaa viivettä ollut. Oliskohan mappaus aika konservatiivinen?
Kieltämättä tuo vakio garretti toimii hienosti arkiajossa itsellänikin tuon 08-aeron softan kanssa. Vääntää alhaalta asti ilman viivettä ja tosi nöyrästi. Koville tuo vaan joutuu sitten yläkierroksilla, hieman tuntuu että "puutuu" lopussa... Itsellä tarkoitus olisi laittaa mitsun ahdin ja 3"downpipe ja säilyttää loppu putkisto vakiona. Softa saa pysyä samana. Eiköhän tuo noilla eväillä vaan paremmaksi muutu, tosin voihan tuo alhaalla herääminen hieman hidastua.Termos kirjoitti:No mun virityshistoria menee abaut noin, kohde on -98 2.3lpt:
Lähtötilanne => Maptun Steg 1, turbo vakio GT17
+ 2.5" Simons catback
++ Mitsu TD04-15T #5
+++ Streetgear 3" downpipe kisakatilla.
==> tähän saakka mentiin rauta/softa ristiriidalla.
+ Maptun Stage 4 softa
++ 3.5 bar bensanpaineensäädin
==> tässä on jo virit balanssissa.
Näin omien kokemusten perusteella auto oli ripeimmillään ruuhkassa/pikkupyörityksessä nimenomaan "Maptun Steg 1, turbo vakio GT17" -tasolla