Koitin heilutella niitä, kun flekti ei toimi kuin puoliteholla (ja kojelaudassa olevan kytkimen takaosa lämpenee aivan hillittömästi) ja se ripa alkoi varista pitkin konehuonetta
Sisäflektin moottori. 90/99
Sisäflektin moottori. 90/99
Tuota, kyselisin vain, että mikä mahtaa olla sisäflektin moottorissa se valkoinen "ripa" johon kaksi keltaista johtoa menevät kiinni? 
Koitin heilutella niitä, kun flekti ei toimi kuin puoliteholla (ja kojelaudassa olevan kytkimen takaosa lämpenee aivan hillittömästi) ja se ripa alkoi varista pitkin konehuonetta
			
			
									
									Koitin heilutella niitä, kun flekti ei toimi kuin puoliteholla (ja kojelaudassa olevan kytkimen takaosa lämpenee aivan hillittömästi) ja se ripa alkoi varista pitkin konehuonetta
"SaabAna"
						- 
				ari_viitanen
 - "Hölösuu"
 - Viestit: 1531
 - Liittynyt: La Elo 30, 2003 21:56
 - Paikkakunta: Lempäälä
 
Juu, sitähän minä vähän epäilinkin. Tosin ei se onneksi taida hajalla olla vaikka vähän siitä varisi lastua pitkin konehuonetta. Homma korjaantui kun vaihdoin kojelaudasta flektin kytkimen. Heh, mielessäni olin jo purkamassa pyyhkijöiden moottoria pois tieltä ja vaihtamassa flektin moottoria, huh. Pääsinpä kerrankin helpomman kautta.  
 
Mahtaisiko tuollaisen pelkän vastuksen pystyä vaihtamaan, ettei tarvitsisi koko moottoria uusia...
			
			
									
									Mahtaisiko tuollaisen pelkän vastuksen pystyä vaihtamaan, ettei tarvitsisi koko moottoria uusia...
"SaabAna"
						Puolinopeusvastuksen sai vielä ainakin v.2001, maksoi silloin kun mummeli markoilla osti niin n. 300 mk. Vaihto melko helppo, itsellä ei tarvinnut 90:stä ottaa pyyhkijän moottoria pois, pieni sangan löysäys riitti. Vastuksen vaihto ei edellytä myöskään tuulettimen moottorin purkamista.
			
			
									
									HT_ng900 #1139
9-3 SC 1.8t -08
RAUMA
						9-3 SC 1.8t -08
RAUMA