
ja toinen vaihtoehto olisi 9000 aero, joten kuppi kallistui siihen suuntaa vahvasti.
nyt kaivataan tietoa että onko ne niin huonoja mitä kuulin.

Juu no kyseiset autot ois -95 900, 220tkm ajettu ja -93 9k aero, 220 tkm ajettu ja hinta kummassakin sama, että sen takia tässä vähän ongelma onkin kumman ottaisi. Verotkin taitais olla aika samaa luokkaa. Tai riippuu ihan miten ne nuo autot tulkitsee ja vertailee... Tonnisen kun ne aikanaan tulkitsi vähän miten sattuu...peinu kirjoitti:Joo, no Aero on aina Aero, kunto kannattaa tarkistaa. Tollaset 300tkm -91 Aerot on pyynneiltään saman hintasia kun 200tkm -95 900SET. Sillon kannattaa kyllä jo miettiä.
Mietihän nyt hyvä mies vielä ja käy koeajamassa 9000 Aero ja GM-satku, jos vain mahdollista. Enpä oikein jaksa uskoa, että tonnari paljon kalliimaksi tulee kuin nuo kenraalimoottorin ensimmäiset tekeleet. Jos satkuun ei ole tehty kansiremonttia vielä tehty, niin se on edessä hyvin pian. Molemmissa on trionic, joten vara-DI-kasetti pitää hankkia joka tapauksessa. GM-satkuun joutuu laittamaan alustaan 1500-2000 eur, eikä se sittenkään pärjää Aero-tonnarille ajettavuudessa. Nuo alkupään GM-satkut ruostuu käsiin, minulla tuli lisäksi vettä mattojen alle... Mutta itseppähän kysyit ja mielipiteitähän nämä, vaikka tiedänkin olevani oikeassaJamppa kirjoitti:
Juu no kyseiset autot ois -95 900, 220tkm ajettu ja -93 9k aero, 220 tkm ajettu ja hinta kummassakin sama, että sen takia tässä vähän ongelma onkin kumman ottaisi. Verotkin taitais olla aika samaa luokkaa.
Hyshys, ei se NG ihan noin huono ooEski kirjoitti:No jos vaihtoehdot on 9000 Aero ja GM900, niin ehdottomasti tonnari. Aero-tonnari on ihan älyttömän upea laite ja GM900 sieltä heikoimmasta päästäNo ihan viimeiset satkut on jo hyvin lähellä 9-3:a, mutta omat kokemukset 1995 satkusta oli sen verran karmaisevat, että enpä suosittele kenellekään moista...
Eski