http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=16&t=68634Mik4 kirjoitti:Onnistuuko ihan läppärilla kun tekee sopivan välikaapelin? Ja jos onnistuu niin mistä ohjelma ja onko isotöinenkin?jcarlson kirjoitti:Yhtä hyvin onnistuu. Softa pitää tietenkin muokata sopimaan 2.0:lle koska T5.2:sta on alunperin ollut vain 2.3 koneelle. Mutta se nyt ei sinänsä ole ongelma.
Trionic-konversio?
Re: Trionic-konversio?
#2359 Ex: 9000CC T16 M90/88 Black, Ex: 900 GL T8 M86, Ex: 9000 Aero M96 Black
EX: 9-5 Aero Sedan M04 Espresso Black, EX: 9-3 SE Sport Coupé M99 Black,
Saab 9-3 SS 2.0T BP Aero M08 Snow Silver, 9-3 SC 2.0t BP Vector M08 Black
EX: 9-5 Aero Sedan M04 Espresso Black, EX: 9-3 SE Sport Coupé M99 Black,
Saab 9-3 SS 2.0T BP Aero M08 Snow Silver, 9-3 SC 2.0t BP Vector M08 Black
Re: Trionic-konversio?
Paljonkos tuota ohjelmaa joutuu sitten muokkaamaan? Eli paljonko 2.0 ja 2.3 softilla on eroja ja saako sen jostain valmiina vai itse säätelemään? Ja missä hinnoissa nuo t5 osat suunnilleen pyörii? Onko sitten halvempi ja "parempi" nakata suoraan megaruuta.hasha kirjoitti:http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=16&t=68634Mik4 kirjoitti:Onnistuuko ihan läppärilla kun tekee sopivan välikaapelin? Ja jos onnistuu niin mistä ohjelma ja onko isotöinenkin?jcarlson kirjoitti:Yhtä hyvin onnistuu. Softa pitää tietenkin muokata sopimaan 2.0:lle koska T5.2:sta on alunperin ollut vain 2.3 koneelle. Mutta se nyt ei sinänsä ole ongelma.
Re: Trionic-konversio?
Sytty- ja bensakartoissa on ne oleellisimmat erot.
Ota ne myöhempien vuosien T5.5-softasta ja istuta T5.2-softaan.
Ota ne myöhempien vuosien T5.5-softasta ja istuta T5.2-softaan.
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)