Lasinpesu -aineista...
Re: Lasinpesu -aineista...
Mulla on nyt ostettuna kaks 10l pönikkää Korrekin lasinpesunestettä ja hyi jestas, kun on pahanhajuista liuosta. Aivan oksettaa pestä lasia, kun kabiinin valtaa aivan järkyttävä liuottimen haju. Tuntuu ihan siltä, että aivosoluja lähtee kourallinen aina yhdessä pesussa. Seuraavaks ostan vaikka jotain sellaista, joka ei haise noin saakelisti. Maksakoot vähän enemmän, mutta tuota myrkytystä ei jaksa kokea näillä keleillä 5min välein.
Joskus mulla oli jotain lähes hajutonta tököttiä. Se oli halpaa ja oli vähän kuin ei olis ollu ollenkaan. Että ihan halvinta ei ehkä kannata ostaa.pezku^ kirjoitti:Seuraavaks ostan vaikka jotain sellaista, joka ei haise noin saakelisti.
Aivan sama lähteekö juosten vaiko letkuissa kituen
-
- "Hölösuu"
- Viesti:
Useita vuosia jo käyttänyt Bilteman litkuja 10L kannuissa, sitä etanolipohjaista.
Hyvin pesee, eikä jätä kalvoa. Eikä pahan hintaistakaan.
Hyvin pesee, eikä jätä kalvoa. Eikä pahan hintaistakaan.
-
- "Hölösuu"
- Viesti:
Honkkarin jotain litkua. Pahimmilla keleillä menee viikossa 5 litraa laimentamatonta.
#3058 | Auto: k u v a t | v i d e o t
-
- "Tuplakaasari"
Silloin kun ammatikseen ajoin, niin Lasolia käytin aina kun vaan oli mahdollista. Tosin meni työnantajan laskuun, mutta kyllä se mun kokeilemista vaan oli parasta.
Rambler American 1959
Minä olen aina käyttänyt halvinta mahdollista litkua, sekoittanut ensin sopivan pakkaskestävyyden kolmen litran astiaan ja lisännyt päälle ruokalusikallisen astianpesuainetta.
Aina on toiminut, ei jää kalvoa ja tuoksuu astianpesuaineelle
Ja mikä parasta HALPAA.
Aina on toiminut, ei jää kalvoa ja tuoksuu astianpesuaineelle

Ja mikä parasta HALPAA.

"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."
Tota se tais mullaki olla. Toiste ei tule.Raimo Miettinen kirjoitti:Honkkarin jotain litkua. Pahimmilla keleillä menee viikossa 5 litraa laimentamatonta.
Aivan sama lähteekö juosten vaiko letkuissa kituen
-
- "Hölösuu"
50/50 lasolia ja vettä olen aina laittanut kaikkiin autoihini. En tiedä onko halpaa vai kallista mutta toimii.
9000CS 2,3
Voin kertoa sen sinulle: Se on kallista. Mutta toimivaa, sitä en kiistä. Ja siksipä itsekin noin puolet kerroista ostan Lasolia, varsinkin talvisin.Saappi Kuski kirjoitti:50/50 lasolia ja vettä olen aina laittanut kaikkiin autoihini. En tiedä onko halpaa vai kallista mutta toimii.
Halvimpaa etanolipohjaista mitä sattuu käteen. Sekoitussuhde on ympärivuoden sellainen, että kestää -7...-10 pakkasta. Hyvin on pärjätty. Sulat uusitaan yleensä syksyllä molempiin autoihin.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Nesteen Readya olen käyttänyt ties kuinka pitkään. Kesälomareissulla ostin Abc-asemalta Cars-valmislientä ja mun mielestä toimi samalla lailla kuin Nesteen valmis. Tänään näin sitä Cars-valmislientä Prismassa joten nappasin pari pönttöä talliin.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Mobilin laimentamaton pesuneste on ollut toistaiseksi parasta mitä on rahalla saanut...
Voi ohentaa lähes tolkuttomasti, ei haise (en tiedä maistuuko), sulat ei narise, ei jäädy, mutta on melko hinnakasta.
Tosin käyttövalmiina liuoksena halvimmasta päästä per litra...
Löytyy vaan aika harvasta paikasta... mutta esim KL-varaosat tre-koivistonkylässä on kaupan...
Voi ohentaa lähes tolkuttomasti, ei haise (en tiedä maistuuko), sulat ei narise, ei jäädy, mutta on melko hinnakasta.
Tosin käyttövalmiina liuoksena halvimmasta päästä per litra...
Löytyy vaan aika harvasta paikasta... mutta esim KL-varaosat tre-koivistonkylässä on kaupan...
-------------------------8<----------->8--------
Tuota Mobilia tullut itsekin käytettyä, Motonetista löytyy litra vajaan 3 euroa, tosin kyllä sitä kestääkin laimentaa paljon, vaikka arvokas puteli onkin, on aika tuhtia tavaraa. Nesteen perus-Voltera on kanssa ihan ok. Tokmannin 5-litran metanolivapaata -22° pääläriä en toista kertaa ostanut, hyi helevetti mikä haju, näyttää aika samalta kuin Teboilin vastaava pytty, joka oli kyl hyvää tavaraa hintaisekseen.