Vetoja Stage-5...

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Hallu
"Hölösuu"

Vetoja Stage-5...

Viesti Kirjoittaja Hallu »

Jeps, sadepäivän kunniaksi tuli otettua muutama (olutkin) veto.
Huomioitavaa että mun viriahdin levis ja nyt kiinni orkkis T25, asfaltti märkä eli liukkaan puoleinen, ruuhka kova ja 80-120 olis pitänny aloittaa hieman alempaa mutta transpoint oli melkein jo kontissa...

Kunhan saa kunnon ahtimen taas tullee 35-45 hepoa lisää, ja kun keli on lämmin ja aurinkoinen ja pääsee ottaamaan useita vetoja niin 6 menee rikki sekä toi 3 8) :D

HUOM. 0-100 kierrokset, freetu on siirtänny rajoittimen sinne 7000 tuntumaan :D

http://personal.inet.fi/cool/lts/videot.htm
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Speedou
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speedou »

Millastas rengastusta & alustaa sulta löytyy? Hyvin tuntuu kyllä kulkevan, mutta tuo 0-100 aika on jälleen kyllä hemmetin kova...
STCF #3
9-3Tid
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja 9-3Tid »

8O :twisted:
Taitaa mulla kohta käyttövoima vaihtua...hyvin liikkuu tuollakin kombinaatiolla!
peinu
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Eikö tuommosesta tule jo selekä kippeeks?

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
tevisu
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja tevisu »

peinu kirjoitti:Eikö tuommosesta tule jo selekä kippeeks?
Kuskin tuntien...
...se käy - villi poikamies - niin usein pukkaamassa ja harjoittelee "hula-hula"-vanteella päivittäin 8) 8)

voi tätä jutun tasoa...ja vasta eka Franziskaner menossa...
Hallu
"Hölösuu"

Renkulat on ihan tavalliset nokian 225/45R17 ja alusta konin sportkit.
Aika on kyllä aika tarkkaan tsekattu videolta, muutkin saa tietty ottaa ton raakapätkän ja tsekata, mutta mennään ja pannaan käsi raamatulle kun on todellista faktaa, mitä se liekin :wink:
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Speedou
"Hölösuu"
Viesti:

Juuh, kyllähän noilla modifikaatioilla pitoa on jo selvästi paremmin. Enkä epäile, että sinä huijaisit. Minä olen vain aina ollut jotenkin niin negatiivinen näiden videoiden suhteen, tiedä sitten miksi :)

Kunhan tässä suhteuttelee mitattuihin arvoihin lehdissä jne. En tarkoita, etteikö ajat olisi mahdollisia. Ammattikuskit repivät harvoin etuvedoista isommillakaan tehoilla tommosia arvoja, vielä kostella tien pinnalla...

Mutta en siis epäile, etteikö autosi tuohon aikaan pystyisi, tehoa löytyy, ja sen huomaa 8)

Njäh, jätetään raamatut sinne kaappiin pölyttymään, mä vaan aina nysvään näissä mittausjutuissa, ettei Essonbaari pääse taas etusivulle ;)
STCF #3
Hallu
"Hölösuu"

No epäilen aina itselin näitä mittauksia, pakko kait se on hommata joku AP-22 (tarj, Muukkosella!) tms niin sais jotain kättä pidempää :wink:
Niinhän sillä Master Tohtori Viggelläkin meni videot hieman solmuun kuvien määrässä/tietyssä ajassa eli saattaa olla mullakin jotain sellasta :roll:
Speedou
"Hölösuu"
Viesti:

93t sport kirjoitti:No epäilen aina itselin näitä mittauksia, pakko kait se on hommata joku AP-22 (tarj, Muukkosella!) tms niin sais jotain kättä pidempää :wink:
Niinhän sillä Master Tohtori Viggelläkin meni videot hieman solmuun kuvien määrässä/tietyssä ajassa eli saattaa olla mullakin jotain sellasta :roll:
Jepjep...niinpä niin.

Eikös tuommoinen AP-22 ole myös melko kakspiippunen asia? Vissiin tarkka, kun säädöt ovat oikein, mutta taas entäs säätöjen asettamisen tarkkuus? En sen kummemin tiedä, muistan vain lukeneeni noin.

GPS+läppäri on melko tarkka systeemi, mutta siinäkin tulee heittoa, mutta jos pystyy useasti toistamaan about saman ajan, on se luotettava. Alastaron varttia vain ajamaan, siellä on pitoa ja tarkkuutta ;)
STCF #3
öljysormi
"Aero"

Re: Vetoja Stage-5...

Viesti Kirjoittaja öljysormi »

93t sport kirjoitti:Jeps, sadepäivän kunniaksi tuli otettua muutama (olutkin) veto.
Huomioitavaa että mun viriahdin levis ja nyt kiinni orkkis T25
onkos tämä juuri se viriahdin mihin teitte huollon itse vai muistanko kenties väärin :? ?.

niin tuosta 80-120 vedosta että autolehdet taitaa mitata silleen että nopeus on tasan 80 mistä polkastaan.
ex9000 -95aero,1.9 tdi passat, MB450SL-77,MB E220cdi,cls 55 amg
Hallu
"Hölösuu"

öljysormi kirjoitti: onkos tämä juuri se viriahdin mihin teitte huollon itse vai muistanko kenties väärin :? ?.

niin tuosta 80-120 vedosta että autolehdet taitaa mitata silleen että nopeus on tasan 80 mistä polkastaan.
Jeps, sehän se oli, eli se itse viritetty viriahin :D :P :oops:
No, eiköhän siit kalun vielä saa...
Siitä en tiedä kuinka eri lehdet mittaa, lentävä taitaa olla suosiossa näin amaröörien kesken, ainakin on pal helpompaa löytää se kohta mistä mittaus aloitetaan :roll:
Mistä päätelit että lähtö lehtien mittauksissa on "paikaltaan"? Tietoa?
2,3T sport
"Viggen"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 2,3T sport »

öljysormi kirjoitti:niin tuosta 80-120 vedosta että autolehdet taitaa mitata silleen että nopeus on tasan 80 mistä polkastaan.
Ainakin Tekniikan Maailma mittaa 60-90, 90-120 ja 60-120 "lentävänä". Eli ahtoviiveet jne eivät vaikuta aikaan.
STCF #9
9-5-98 stage-?, 9k 2,3T -98 stage-7, 9-3SS TX -08
Klubi #1812
Vigge
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Vigge »

Mulla meni homma solmuun kun katsoin kieroon sitä aikajanaa. Default asetus on 25fps aikajana (adobe, studio). Tällöin esim
3.14 ei tarkoita 3.14s vaan 3.336s :lol: Sulla oli tää puoli vissiin hanskassa?

Onnea kuitenkin, sillä onhan tuo 80-120 jo pelottavan lähellä omaa noteerausta vastaavalla metodilla.
500whp.net member
potkuhousu
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

Kiukkunen kuminkuluttaja tulossa :lol:
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Hallu
"Hölösuu"

Pööh, 25fps on oletus, voi pasa :x :D
No, pitää sitten....ööh, siis mitä? Kuin ton Premierin sais het näyttämään oikeaa? :roll:
Vastaa Viestiin