Ainahan sitä sattuu ja tapahtuu...dimebak kirjoitti:Eikä tuo nyt ole mikään ihme jos neljän miehen seurue jumaltenjuoman tuoksinnassa jotain saa aikaan...
Kiinnostaisi vain tietää että mikähän pohjimmalti aiheuttanut moista levottomuutta?
Ainahan sitä sattuu ja tapahtuu...dimebak kirjoitti:Eikä tuo nyt ole mikään ihme jos neljän miehen seurue jumaltenjuoman tuoksinnassa jotain saa aikaan...
Onnittelut hienosta sensuroinnista.SB90 kirjoitti:Sähkövatkain "keitti" kotitalouden tunnilla:
Henri: "Tää o iha v*tu lämmin!"
Minä: "Ei se mitää.."
Henri: "V*ttu tää kyrvähti!"
Juke: "Mitä vittua!?"
Minä: "Voi v**tu"..
Ei toiminut jäähdytys.. sauhut vaa nous, loppu taikina vatkaus siihe si..![]()
TodellakinJokke A kirjoitti:Onnittelut hienosta sensuroinnista.SB90 kirjoitti:Sähkövatkain "keitti" kotitalouden tunnilla:
On se ny niin hienoa..Saabinsti kirjoitti:TodellakinJokke A kirjoitti:Onnittelut hienosta sensuroinnista.SB90 kirjoitti:Sähkövatkain "keitti" kotitalouden tunnilla:
![]()
![]()
älkää ny ku pösön boxerin (pakun) rengas puhkes viime talvena niin etsin pilkkopimeässä vararengasta.patse kirjoitti:Jossain topicissa oli jokunen aika sitten juttua jostain auton valoista ja siinä mainittiin myöskin etujarruvalo. No, meikäläisen kolkin käyttöohjekirjan hakemistosta löytyy maininta "takasumuvalo edessä" ja sivunumero tuolle, mutta eipä sieltä enempää tietoa löydykkään![]()
![]()