No hyvä jos jostain täysin ruosteettoman auton löydät! mutta.. kun kyselet ja pyydät lähettelemään kuvia myynnissä olevista autoista/autosta, niin hyvä tapa olisi ilmoittaa että ostaako vaiko eitimolaasonen kirjoitti:Kuuleman perusteella ei välttämättä saa mitään helpotusta tuolle "pintaruosteelle" vaikka hommaisi uudemman. No ruostuuhan jotkut saksalaisetkin jo alle viiden vuoden iässä.
Tuo pintaruoste harmittaa, kun olen henkilökohtaisesti huono fiksailemaan noita. Aina kun olen yrittänyt niin ruoste tulee takaisinJust ovet ja lokasuojan kaaret on sellaisia, mitkä pistää omaan silmään. Tosin minulla ei ole vielä ikinä ollut paikkaa/tallia, missä laitella noita fiksauksia. Homma on mennyt aina niin, että ulkosalla vain hiotaan ruoste pois, paklaillaan ja ruiskutetaan sprayllä pohjamaalit+värit ja tietysti auto on pitänyt saada nopeasti liikkeelle, että ehtii vielä ruokakauppaan ennen sen kiinnimenoa.
Nyt tuon pikafiksailun suhteen on kuitenkin valoa tunnelin päässä, kun omassa 30m2 tallissa pitäisi olla käyttöönottotarkastus parin viikon sisällä. Sitten voi tonnari toivottavasti seisoa useammankin päivän kuivamassaTäytyy vain pystyä pitämään vaimo ja sen ranskalainen kaukana tallista
Mutta kyllä sellainen uudempi on edelleen kiikarissa vaikka tämän 89 pidänkin.
Alkaa kuulostaa tuo saksasta tuotu taikasanalta. Työkaveri osti BMW:n saksasta ihan vain parin valokuvan perusteella ja vaikka olen itse niitä saksan tuonteja hiukan mollannut niin pakko oli todeta kaverin BMW:n ruosteettomuus ihan auton alla.
Timppa
94 CS tonnaria ostamassa
Re: 94 CS tonnaria ostamassa
-
timolaasonen
- Matalapaineturbo
- Viestit: 161
- Liittynyt: Ti Maalis 01, 2005 10:18
- Paikkakunta: Riihimäki
Re: 94 CS tonnaria ostamassa
Pitää tarkentaa, että en ole "täysin" ruosteetonta autoa etsimässä ja tuskin löydänkään, kuin korkeintaan jostain automuseosta. Ja ruostuuhan se ruosteetonkin, kun sillä ajaa täällä eteläsuomessa. Yritän vain löytää itseäni miellyttävän yksilön, missä ruoste on sellaisessa paikassa, että se ei minua häiritse. Jos pohjassa on yksi tai kaksi reikää voin viedä auton peltisepälle, joka laittaa paikan. Se ei maksa aivan mahdottomasti. Jos taas helmat kukkii, kaaret on ruosteessa ym niin minua se häiritsee ja niiden laitataminen maalaauksineen taas maksaa jo hiukan enemmän. Itse en ole onnistunut vielä ikinä kunnialla noita näkyviä paikkoja fiksaamaan yhdestäkään autostavoietta kirjoitti:No hyvä jos jostain täysin ruosteettoman auton löydät! mutta.. kun kyselet ja pyydät lähettelemään kuvia myynnissä olevista autoista/autosta, niin hyvä tapa olisi ilmoittaa että ostaako vaiko eitimolaasonen kirjoitti:Kuuleman perusteella ei välttämättä saa mitään helpotusta tuolle "pintaruosteelle" vaikka hommaisi uudemman. No ruostuuhan jotkut saksalaisetkin jo alle viiden vuoden iässä.
Tuo pintaruoste harmittaa, kun olen henkilökohtaisesti huono fiksailemaan noita. Aina kun olen yrittänyt niin ruoste tulee takaisinJust ovet ja lokasuojan kaaret on sellaisia, mitkä pistää omaan silmään. Tosin minulla ei ole vielä ikinä ollut paikkaa/tallia, missä laitella noita fiksauksia. Homma on mennyt aina niin, että ulkosalla vain hiotaan ruoste pois, paklaillaan ja ruiskutetaan sprayllä pohjamaalit+värit ja tietysti auto on pitänyt saada nopeasti liikkeelle, että ehtii vielä ruokakauppaan ennen sen kiinnimenoa.
Nyt tuon pikafiksailun suhteen on kuitenkin valoa tunnelin päässä, kun omassa 30m2 tallissa pitäisi olla käyttöönottotarkastus parin viikon sisällä. Sitten voi tonnari toivottavasti seisoa useammankin päivän kuivamassaTäytyy vain pystyä pitämään vaimo ja sen ranskalainen kaukana tallista
Mutta kyllä sellainen uudempi on edelleen kiikarissa vaikka tämän 89 pidänkin.
Alkaa kuulostaa tuo saksasta tuotu taikasanalta. Työkaveri osti BMW:n saksasta ihan vain parin valokuvan perusteella ja vaikka olen itse niitä saksan tuonteja hiukan mollannut niin pakko oli todeta kaverin BMW:n ruosteettomuus ihan auton alla.
Timppatässa kuvia vermeestä mitä kyselit> http://www.nettiauto.com/2245709 lähetin sulle känny kuvia mut tuliko ne perille silloin pari kuukautta sitten?
Tuo http://www.nettiauto.com/2245709 on sikäli mielenkiintoinen juttu, että en muista pyytäneeni kuvia? Onkohan mahdollista, että auto tuon ID:n on vaihtunut? Ainakaan kännyyn en ole mitään saanut, mutta se pitää kommentoida, että en osta autoa kuvan perusteella
terv:Timppa
Re: 94 CS tonnaria ostamassa
Kyllä se CS (ja uudempi CD) on hieman parempi kestämään ruostetta, koska yhtään CS tonnaria en ole hitsannut ja pienet kukat on korjaantunut vielä pienellä pensselillä (oma valkoinen, joten kaikki ruoste näkyy).
80 ja 90 luvun tonnareita jouduin yleensä jo tässä iässä liimaamaan kempillä.
Pidosta se ruosteen määrä on pääosin kiinni. Myös vähäruosteisia tonnareita on tarjolla.
80 ja 90 luvun tonnareita jouduin yleensä jo tässä iässä liimaamaan kempillä.
Pidosta se ruosteen määrä on pääosin kiinni. Myös vähäruosteisia tonnareita on tarjolla.
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
Re: 94 CS tonnaria ostamassa
Moro! joo samasta autosta on kyse jota kyselit puhelimen(text) välityksellä ja pyysit siitä kuvia..otin silloin kännyllä kuveja ja lähetin ne sun numeroos tai puhelin ilmoitti et on lähettänyt.. ei sit tullut kuvat perille ja syy miksi ei vastattu.. silloin kun kyselit tätä saabbia,, niin se ei ollut silloin vielä tuol nettiautossa myynnis vaan täällä palstalla.timolaasonen kirjoitti:Pitää tarkentaa, että en ole "täysin" ruosteetonta autoa etsimässä ja tuskin löydänkään, kuin korkeintaan jostain automuseosta. Ja ruostuuhan se ruosteetonkin, kun sillä ajaa täällä eteläsuomessa. Yritän vain löytää itseäni miellyttävän yksilön, missä ruoste on sellaisessa paikassa, että se ei minua häiritse. Jos pohjassa on yksi tai kaksi reikää voin viedä auton peltisepälle, joka laittaa paikan. Se ei maksa aivan mahdottomasti. Jos taas helmat kukkii, kaaret on ruosteessa ym niin minua se häiritsee ja niiden laitataminen maalaauksineen taas maksaa jo hiukan enemmän. Itse en ole onnistunut vielä ikinä kunnialla noita näkyviä paikkoja fiksaamaan yhdestäkään autostavoietta kirjoitti:No hyvä jos jostain täysin ruosteettoman auton löydät! mutta.. kun kyselet ja pyydät lähettelemään kuvia myynnissä olevista autoista/autosta, niin hyvä tapa olisi ilmoittaa että ostaako vaiko eitimolaasonen kirjoitti:Kuuleman perusteella ei välttämättä saa mitään helpotusta tuolle "pintaruosteelle" vaikka hommaisi uudemman. No ruostuuhan jotkut saksalaisetkin jo alle viiden vuoden iässä.
Tuo pintaruoste harmittaa, kun olen henkilökohtaisesti huono fiksailemaan noita. Aina kun olen yrittänyt niin ruoste tulee takaisinJust ovet ja lokasuojan kaaret on sellaisia, mitkä pistää omaan silmään. Tosin minulla ei ole vielä ikinä ollut paikkaa/tallia, missä laitella noita fiksauksia. Homma on mennyt aina niin, että ulkosalla vain hiotaan ruoste pois, paklaillaan ja ruiskutetaan sprayllä pohjamaalit+värit ja tietysti auto on pitänyt saada nopeasti liikkeelle, että ehtii vielä ruokakauppaan ennen sen kiinnimenoa.
Nyt tuon pikafiksailun suhteen on kuitenkin valoa tunnelin päässä, kun omassa 30m2 tallissa pitäisi olla käyttöönottotarkastus parin viikon sisällä. Sitten voi tonnari toivottavasti seisoa useammankin päivän kuivamassaTäytyy vain pystyä pitämään vaimo ja sen ranskalainen kaukana tallista
Mutta kyllä sellainen uudempi on edelleen kiikarissa vaikka tämän 89 pidänkin.
Alkaa kuulostaa tuo saksasta tuotu taikasanalta. Työkaveri osti BMW:n saksasta ihan vain parin valokuvan perusteella ja vaikka olen itse niitä saksan tuonteja hiukan mollannut niin pakko oli todeta kaverin BMW:n ruosteettomuus ihan auton alla.
Timppatässa kuvia vermeestä mitä kyselit> http://www.nettiauto.com/2245709 lähetin sulle känny kuvia mut tuliko ne perille silloin pari kuukautta sitten?
Tai saa fiksata vähän väliä.
Tuo http://www.nettiauto.com/2245709 on sikäli mielenkiintoinen juttu, että en muista pyytäneeni kuvia? Onkohan mahdollista, että auto tuon ID:n on vaihtunut? Ainakaan kännyyn en ole mitään saanut, mutta se pitää kommentoida, että en osta autoa kuvan perusteellaEllen sitten ihan uutta Saabia Saabin kataloogista hamassa tulevaisuudessa...
terv:Timppa
-
timolaasonen
- Matalapaineturbo
- Viestit: 161
- Liittynyt: Ti Maalis 01, 2005 10:18
- Paikkakunta: Riihimäki
Re: 94 CS tonnaria ostamassa
OK, selvisihän seMoro! joo samasta autosta on kyse jota kyselit puhelimen(text) välityksellä ja pyysit siitä kuvia..otin silloin kännyllä kuveja ja lähetin ne sun numeroos tai puhelin ilmoitti et on lähettänyt.. ei sit tullut kuvat perille ja syy miksi ei vastattu.. silloin kun kyselit tätä saabbia,, niin se ei ollut silloin vielä tuol nettiautossa myynnis vaan täällä palstalla.
Kaikille tiedoksi, että 89 tonnari menikin läpi katsastuksesta
Nyt on sitten aikaa rauhassa katsella pirssejä, kun muuten olisi pitänyt tehdä ostopäätös ennen vuoden loppua, että ei olisi joutunut julkisten kulkuneuvojen käyttäjäksi.
Tosin on siellä etupäässä jotain vikaa, kun oli apukuskin puoleinen kesäkumi kulunut ulkosyrjältä ja lievää kolinaa kuuluu töyssyissä. Klappin ohjauksessa tuntee ainakin kesäkumeilla. Ihme, että inssi ei löytänyt mitään vaikka se käänteli/väänteli pyöriä. Olisi ainakin iskaritessä luullut jotain kolinaa kuuluvan etupäästä? No, minulla on uudet etualatukivarsien tarvikkeet, koiranluut sekä pallonivelet peräkontissa odottamassa.
Ehkä ne nyt jaksaa vaihtaa, kun ei tullut mitään pahempaa korjattavaa ja vuosi on ajoaikaa.
terv:Timppa
Viimeksi muokannut Jope, To Marras 27, 2008 13:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: sitaatti korjattu
Syy: sitaatti korjattu
Re: 94 CS tonnaria ostamassa
Tästä jouluksi kotiin saabbi http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=18&t=74367
kohta alkaa jo olla kiire myydä pihaa tyhjäksi.
kohta alkaa jo olla kiire myydä pihaa tyhjäksi.
Re: 94 CS tonnaria ostamassa
Foorumilaisiille tarjous 1800e