Tunnistaako kukaan auto???
-
- "Tuplakaasari"
Re: Tunnistaako kukaan auto???
Toisitko autosi Siikajoen perunanäyttelyn vetonaulaksi ensi syksynä?
Saab 90 -85 "marsutarha" **100hp**vakio**
Tällä kepattu myös naapurin ämmä ja sen bokseri.
ROSAMUNDA - MAHAN TÄYTTYMINEN ALKAA ENSIMMÄISESTÄ SUUPALASTA.
http://www.rehupiikles.com/
Tällä kepattu myös naapurin ämmä ja sen bokseri.
ROSAMUNDA - MAHAN TÄYTTYMINEN ALKAA ENSIMMÄISESTÄ SUUPALASTA.
http://www.rehupiikles.com/
-
- "Saabisti"
Tietääkös kukaan, mikä oli alkuperäinen hintapyynti?Pedro_diniz kirjoitti:Hmmm.. Ei taida kukaan autoa tietää. No iteppä tiedän
Myit itsellesi

vai lipeskös raju rassi puuhun?
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Ehdein katsomaan linkin silloin ihan tuoreeltaan ja oli ihan superhalpa hinta olevinaan, oliko peräti 9800eur.Firges9000 kirjoitti:
Tietääkös kukaan, mikä oli alkuperäinen hintapyynti?
-
- "Kaasari"
En myynyt itselleni. Auto tuli minulle vaihdossa skoda octaviaan.
Halvalla myyn kyllä. auto on oikeasti todella nopea. Itse hieman kokeillut auton suorituskykyä ja olen ajanut autolla 260km/h mittarin mukaan ja olisi vielä kerännyt lisää mutta kantti loppui kesken.
Onkohan jopa suomen nopein????
Ps. Olen ajanut jos jonkin moisia autoja esim: Corvette c5 , bmw m5, bmw 850ia,
skoda octavia 1.8t 230hv, mb 63amg, jne.. Näistä autoista saabini on lähinnä suoritus kyvyn kanssa c5 corveten kanssa jolle luvataan 0-100km/h 5.0sek (340hv). AUtoni ei ole mikään vitsi. Edellinen omistaja auton on rakentanut.
Halvalla myyn kyllä. auto on oikeasti todella nopea. Itse hieman kokeillut auton suorituskykyä ja olen ajanut autolla 260km/h mittarin mukaan ja olisi vielä kerännyt lisää mutta kantti loppui kesken.
Onkohan jopa suomen nopein????

skoda octavia 1.8t 230hv, mb 63amg, jne.. Näistä autoista saabini on lähinnä suoritus kyvyn kanssa c5 corveten kanssa jolle luvataan 0-100km/h 5.0sek (340hv). AUtoni ei ole mikään vitsi. Edellinen omistaja auton on rakentanut.
Viimeksi muokannut Pedro_diniz, To Tammi 29, 2009 06:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab 9-3 2.0 T5 E85
-
- "Saabisti"
Paljon puhut sinäkin, mutta myyntihinnasta ei sanaakaan.Pedro_diniz kirjoitti:En myynyt itselleni. Auto tuli minulle vaihdossa skoda octaviaan ja olen itse
ostamassa diesel autoa (lisääntyneiden kilometrien takia).
Onkohan jopa suomen nopein????![]()
skoda octavia 1.8t 230hv, mb 63amg, jne.. Näistä autoista saabini on lähinnä suoritus kyvyn kanssa c5 corveten kanssa jolle luvataan 0-100km/h 5.0sek (340hv). AUtoni ei ole mikään vitsi. Ajattelin vaan kysellä että onko edellinen omistaja sattumoisin täällä clubilla liikenteessä??
Ostajaa kiinnostaa myös missä viritykset on tehty ( kuitit) yms faktaa.
Ei riitä että kumi sutii. Näinä päivinä on kaikilla sutinut.
Jäsen 1124
-
- "Kaasari"
Hmmm.... Onko kaikki aina todistettu kuiteilla, huoltokirjoilla, jne jne....
Tiedät varmasti kun puhutaan aina saksan tuonti autoista ja niiden mittarilukemien, huoltokirjojen, rekisteriotteiden yms.. paikkaansa pitävyydestä. Samaa paskaa tehdään SUOMESSAKIN joten kuitit, huoltokirjat sun muut paperit voivat olla aivan hyvin väärennettyjä. Saabiini ei ole kuitteja tehdyistä toistä mutta kyllä sen kulkupuolelta huomaa että ei se ole vakio 2.3t juuri viime torstaina otimme kaverin lastutetun volvo s60 t5 kanssa kilvan ajon motarilla. lähdettiin 100km/h rinnakkain nelosella ja volvolla ei ollut mitään jakoa. samaa kokeilimme kolmosella ja eipä siitä volvosta ollut kuin takavalojen katselijaksi.
Ahdot ovat tällähetkellä0,94.
320hv/muistaaksein 480nm <--- tarkistan tämän huomenna näin muistelin.
Tiedät varmasti kun puhutaan aina saksan tuonti autoista ja niiden mittarilukemien, huoltokirjojen, rekisteriotteiden yms.. paikkaansa pitävyydestä. Samaa paskaa tehdään SUOMESSAKIN joten kuitit, huoltokirjat sun muut paperit voivat olla aivan hyvin väärennettyjä. Saabiini ei ole kuitteja tehdyistä toistä mutta kyllä sen kulkupuolelta huomaa että ei se ole vakio 2.3t juuri viime torstaina otimme kaverin lastutetun volvo s60 t5 kanssa kilvan ajon motarilla. lähdettiin 100km/h rinnakkain nelosella ja volvolla ei ollut mitään jakoa. samaa kokeilimme kolmosella ja eipä siitä volvosta ollut kuin takavalojen katselijaksi.
Ahdot ovat tällähetkellä0,94.
Viimeksi muokannut Pedro_diniz, To Tammi 29, 2009 06:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab 9-3 2.0 T5 E85
-
- "Kaasari"
Ja... myyntihinnasta autosta on tarjottu tähän mennessä 9000euroa jolla sitä en myy. hinta on se mikä on parhain tarjous ja .
Saab 9-3 2.0 T5 E85
Mielenkiinnosta kyselen pedrolta, että millä ahtimella tuo on, eli mikä Garretin malli?
NG9-3 MY08 2.0T Vector Farkku
Mercedes CLS 500 Shooting Brake MY15
Mercedes CLS 500 Shooting Brake MY15
-
- "Saabisti"
Pedro_diniz kirjoitti:Hmmm.... Onko kaikki aina todistettu kuiteilla, huoltokirjoilla, jne jne....
Sori mutta vaikka puhun paljon puhun myös totta.
Ahdot ovat tällähetkellä 1.0bar ja auto on säädetty/penkitetty turbotecillä.
Saabisi ei ole aero, kuten ilmoituksessa väitettiin.
Onkohan siinä muutkin väittämät samanlaisia?
>2.3T Aero +400hv Nordig tuning <
Eikä ole Suomen nopein Saabi

Jäsen 1124
Kyllä tuo varmasti vakio aeroon nähden on pirteä ja Trionic seiskalla saa kyllä tehoja paperille, mutta koneen kestävyydestä T7:n perässä on sitten yleisesti hieman huonompia kokemuksia lahden molemmin puolin männistä riippumatta, kun softat ruottalaisten virifirmojen jälkiltä tuppaa olemaan aikamoisia sopan ja sytkän arpojia.Pedro_diniz kirjoitti: Halvalla myyn kyllä. auto on oikeasti todella nopea. Itse hieman kokeillut auton suorituskykyä ja olen ajanut autolla 260km/h mittarin mukaan ja olisi vielä kerännyt lisää mutta kantti loppui kesken.
Onkohan jopa suomen nopein????![]()
skoda octavia 1.8t 230hv, mb 63amg, jne.. Näistä autoista saabini on lähinnä suoritus kyvyn kanssa c5 corveten kanssa jolle luvataan 0-100km/h 5.0sek (340hv). AUtoni ei ole mikään vitsi. Ajattelin vaan kysellä että onko edellinen omistaja sattumoisin täällä clubilla liikenteessä??
Tuollaisia 260 nopeuksiin ei nopeilla saabeilla tarvita edes mailin matkaa tässä maassa ja huiput hipoo 200.. - mailia, niillä jolla kantti riittää polkea vaikkapa saksan maalla.
Jos tahoo päästä nopeimpien saappien joukkoon tässä maassa, niin saa kyllä vaihtaa nuo "630cc Seimens suuttimet" kyllä pykälää kahta suurempiin, jos neljällä meinaa pärjätä, kuten myös unohtaa kuulalaakeri hömppäpömpät..

Olen samaa mieltä kanssasi. M5, 850ia yms arjalaiset tehdaspirteät kattelee tän maan saabien takavaloja, kun sopiva kohdalle sattuu...

ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
-
- "Kaasari"
Juu ei ole varmasti nopein saabi
kuhan vitsinä kysyin....
AHdin on garretin Gt30BB joka ilmoituksessa myös lukee.
Autoni ei ole aero! laitoin edelliset ilmoitukseni hätäpäissäni kiireessä ja meni moni asi hieman huolimattomuutta väärin. <--- huolimattomuutta. Pyydän anteeksi
kaikilta
Kyllä auto on aivan toimiva noilla kilkkeillä eiikä siinä ole muuta vikaa kuin
nopeusmittarissa 0-140km/h polttimot pimeenä. Kaikki muu toimii.
Auto ei pätki eikä rövellä eikä oikuttele mitenkään muutenkaan.
Täällä on kumman negatiivista porukkaa. Ihmettelen vaan. voin olla väärässäkin.

AHdin on garretin Gt30BB joka ilmoituksessa myös lukee.
Autoni ei ole aero! laitoin edelliset ilmoitukseni hätäpäissäni kiireessä ja meni moni asi hieman huolimattomuutta väärin. <--- huolimattomuutta. Pyydän anteeksi
kaikilta

Kyllä auto on aivan toimiva noilla kilkkeillä eiikä siinä ole muuta vikaa kuin
nopeusmittarissa 0-140km/h polttimot pimeenä. Kaikki muu toimii.
Auto ei pätki eikä rövellä eikä oikuttele mitenkään muutenkaan.
Täällä on kumman negatiivista porukkaa. Ihmettelen vaan. voin olla väärässäkin.
Saab 9-3 2.0 T5 E85
-
- "Kaasari"
ihan mielen kiinnosta kyselisin että kenellä on suomen nopein 9-5 mallin saabas?
Tämä saabi on itselleni ensimmäinen ja veikkaan että ei jää viimeiseksi. Hyviä autojahan nämä ovat.
Auto tuli minulle tuollaisena kun se nyt on.
Tämä saabi on itselleni ensimmäinen ja veikkaan että ei jää viimeiseksi. Hyviä autojahan nämä ovat.
Auto tuli minulle tuollaisena kun se nyt on.
Viimeksi muokannut Pedro_diniz, To Tammi 29, 2009 06:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab 9-3 2.0 T5 E85
-
- "Hirsch"
Pedro_diniz kirjoitti:Täällä on kumman negatiivista porukkaa. Ihmettelen vaan. voin olla väärässäkin.
Ei täällä kukaan mitään pahaa tarkoita, palstan tosivirittäjät haluaa vain ottaa sulta luulot pois...

Saab 9-5 2,3tA 2003 RE85
Ihan uteliaisuudesta olis kiva tietää millä vehkeillä se karala säätää Trionic seiskaa? Vai onko tossa ko autossa trionic:n lisäks jotain muuta?Pedro_diniz kirjoitti:ihan mielen kiinnosta kyselisin että kenellä on suomen nopein 9-5 mallin saabas?
Tämä saabi on itselleni ensimmäinen ja veikkaan että ei jää viimeiseksi mutta bensa malli vaihtuu kyllä diesel voimalla kulkevaan. Hyviä autojahan nämä ovat.
Auto tuli minulle tuollaisena kun se nyt on. ainut että käytin sen säädätyksessä tosiaan tuolla turbotecillä (pienensivät ahtoja 1.48barista) 1.0bariin jne....
En vaan nähnyt mitään järkeä noissa 1.48barin paineissa kun se vaan suti ja suti ja mamma oli aivan huonona kun ajeli autolla koulu matkoja. tämä on syy paineitten pudotukseen.
Saahan ne takaisin jos haluaa.
Pelkästä paineista puhuminen t7 kanssa on hieman erikoista.
-
- "Kaasari"
Välillä tuntuu että miksi ihmisten pitää olla pilkun n.........???
Pitääkö elämästä tehdä aina niin hankalaa???
En ole mikään saabi spesialisti enkä mikään nero noissa auto hommissa
siksi yleensä jätän vaikeat asiat ammattilaisten huoleksi.
Pitääkö elämästä tehdä aina niin hankalaa???
En ole mikään saabi spesialisti enkä mikään nero noissa auto hommissa
siksi yleensä jätän vaikeat asiat ammattilaisten huoleksi.

Viimeksi muokannut Pedro_diniz, To Tammi 29, 2009 06:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab 9-3 2.0 T5 E85