Mitä työpaikka tähän vaikuttaa? Onko vain tehtaan työntekijöille ja perheenjäsenille?9-5T kirjoitti: joo/ei riippuen työpaikastasi.
tutkimus matka trollhättaniin?
Re: tutkimus matka trollhättaniin?
Ex. mm. 9-5 -00 ja 9-5 -09. Nyt VW Multivan T5 2.0BiTDi 4motion
Suunnilleen näin.[/quote]
itte tilatessani edullisia vanteita kyselin hieman asiaa alennuksista niin joihinkin tuotteisiin saa alennuksia kaikki jotka kehtaa pyytää mutta tehtaantyöntekijä alennukset ovat kuulema historiaa samoin eläkeläisten jotka sieltä ovat lähteneet.
no..nythän tuo saabin tehdas olis myynnissä ja halavalla kuulema.tarjouksia otetaan varmaan vastaan.tänään on ollut infopäivä duunareille jatkosta.kerkeeköhän ne sulkea sen ennen meidän visiittiä tai siirtäävät piruuttaan kiinaan,olis siinä matkaa saabilla ajella vaikka mikäpä siinä mukavahan se saabilla matkata on
itte tilatessani edullisia vanteita kyselin hieman asiaa alennuksista niin joihinkin tuotteisiin saa alennuksia kaikki jotka kehtaa pyytää mutta tehtaantyöntekijä alennukset ovat kuulema historiaa samoin eläkeläisten jotka sieltä ovat lähteneet.
no..nythän tuo saabin tehdas olis myynnissä ja halavalla kuulema.tarjouksia otetaan varmaan vastaan.tänään on ollut infopäivä duunareille jatkosta.kerkeeköhän ne sulkea sen ennen meidän visiittiä tai siirtäävät piruuttaan kiinaan,olis siinä matkaa saabilla ajella vaikka mikäpä siinä mukavahan se saabilla matkata on

Mites tuo hintataso siellä yleensä on ollut?
[/quote]
Tuosta liikkeestä ei saa alennuksia eikä niitä kukaan kehtaisi pyytääkkään, ostajalla tarvii olla Saabin henkilökortti.
Jos tarkoitat Anaa saa sieltä puhumalla helposti 20-25% alennusta ja henkilökortilla suoraan 15%[/quote]
no selevennän asiaa tarkoitin sitä sdcc:tä taesin ite sekotella mutta ko liikkeestä tarkoitin en anaa sehän on normi saabin myymälä
vai olinko vääräs 
Tuosta liikkeestä ei saa alennuksia eikä niitä kukaan kehtaisi pyytääkkään, ostajalla tarvii olla Saabin henkilökortti.
Jos tarkoitat Anaa saa sieltä puhumalla helposti 20-25% alennusta ja henkilökortilla suoraan 15%[/quote]
no selevennän asiaa tarkoitin sitä sdcc:tä taesin ite sekotella mutta ko liikkeestä tarkoitin en anaa sehän on normi saabin myymälä

Ahaa, nyt selveni mulki!
Eli: Trollhättanissa (ainakin)kaksi myymälää. Toisesta saa vain tehtaan työntekijät ja eläkeläiset, toisesta kaikki ketä haluaa.
Onko siinä toisessa myymälässä sitten hintataso paljonkin edullisempi kuin täällä? Taikka olisko jollain lainata henkilökuntakorttia mun naamalla varustettuna sinne tehtaanmyymälään?
Eli: Trollhättanissa (ainakin)kaksi myymälää. Toisesta saa vain tehtaan työntekijät ja eläkeläiset, toisesta kaikki ketä haluaa.
Onko siinä toisessa myymälässä sitten hintataso paljonkin edullisempi kuin täällä? Taikka olisko jollain lainata henkilökuntakorttia mun naamalla varustettuna sinne tehtaanmyymälään?
eeku portille vahtaamaan peili kanssa näkyykö tutun oloistaPekko_Å kirjoitti:Ahaa, nyt selveni mulki!

tahi osta tehas itelles ja ongelma on ratkaistu

sdcc:llä on hyvät nettisivut ja tavaraa aika hyvin...itsepalvelu takapihalle ei kannata lasten kanssa mennä eikä kuulema lasketakkaan.vanteet ja renkaat jonkin verran suomalaisia edullisempia..rahti tosin nostaa oma tilaukseni 8aluvannetta ja 4rengasta koti ovelle 1600kr siis rahdin osuus9-5T kirjoitti:SDCC hinnat on yleensä halpoja ja nythän siellä on takapihalla autoja joista saa itse purkaa.
-tehtaanmyymälä
-SDCC
-SDCC takapihalla ploghage
-ANA
-Purkaamo SDCC:n naapurissa
oikeastaan täytyy nyt muistaissaan kiittää mimmiä vihjeestä kun vielä löysin uuden paikan josta saa tarvittaessa
osia joten kiitos mimmi terveisin late
osia joten kiitos mimmi terveisin late
-
- "Hölösuu"
Jaahas nyt minäkin bongasin tän. Turbo X joka taitaa olla esillä tuli koeajettua täällä vieremällä syksyllälate71 kirjoitti:uutta uusinta tietoa onsaabin tehdas vierailu järjestyy..samoin viritetyn viggen näytös ajo ja samalla turbo x:n näytös.
mutta ajankohta olisi kevät ja toukokuun puolivälissä.tarkempaa ajankohtaa varmistan serkulta kun se järjestää ko.näytökset omasta pussistaan.tehtaalta pitää vielä varmistaa mutta muuten rupean varaamaan laivapaikkoja kunhan ilmoittelette kiinostuksesta matkaa kohtaan..majoitus on vielä auki joten kaivataan vinkkiä millaiset sapuskat ja sängyt kelpaa![]()
voi soitella 0451282931 vastailen mielellään lisä kymysyksiin![]()
mielellään vain iltaisin soittelut koska yössä työskentelen

#2807#
EX Saabit 9000 2.0t-93 2.3T-97
Saab 9-3 1.8t SC-06
EX Saabit 9000 2.0t-93 2.3T-97
Saab 9-3 1.8t SC-06
numero on muuttunut joten älkää soittako siihen enää.parhaiten tavoittaa tätä kautta ja ainahan voi laittaa viestin suoraankin...
no sinuahan(tasapaino akseli)minä olen jäljittänytkin..
topihan mainitsi sinusta mutta ei muistanut nimeä
sanoi vaan että tonnarilla pöristelet..einarin pitäjällä päin..
taitaa olla jokumuukin tonnarilla ajaja täällä päin.jos sinulla on uusi numeroni jonka topin kautta yritin lähettää sinulle niin soita
olisi kiva tavata livenä naapuri pitäjässä ollaan,joten milloin kerkeet nokka kusoille
ensiviikko olis vapaa maanantaista lähtien tai iltaisin tällä viikolla
vois samalla pitää ne paljon kehutut
potkijaiset tiällä iisalaamessa vaikka timosauruksella olis ainakin tilaa potkia 
no sinuahan(tasapaino akseli)minä olen jäljittänytkin..

topihan mainitsi sinusta mutta ei muistanut nimeä

olisi kiva tavata livenä naapuri pitäjässä ollaan,joten milloin kerkeet nokka kusoille

ensiviikko olis vapaa maanantaista lähtien tai iltaisin tällä viikolla
vois samalla pitää ne paljon kehutut

tässäpä olis ohjelma ehdotus matkalle,kun tämän hetkisten tietojen mukaan tehdasta ei suljeta.
menopäivä sunnuntai 10.5.09 iltalaiva lähtö aika21.00 turusta(viking line)
saapuu tukholmaan 11.5.09 klo06.30 paikallista aikaa maanantaina.josta ajetaan kohti trollhättania matkalla ruokailu viiby:ssä jossa loistava lähes kotiruuan veroinen paikka(viiby krog marka torp telefon:058270111).josta matka jatkuu majapaikkaa kohti jonne saavumme(jos ei ongelmia saattueessa)viimeistään klo.14.00
majoitus järjestelyjen jälkeen voi lähteä kävelemään kun on istunut pitkään,slussenin alueelle tai keskustaan.tälle päivälle ei virallista ohjelmaa.
12.5.09 klo8.00 paikallista aikaa viimeisetkin nukkumatit aamupalalle.
treffaamme tehdas oppaamme klo9.00 ja lähdemme tehdaskäynnille...koska en tiedä miten kauan siinä menee niin loppu päivä on varattu
kaupoille tai vaihtoehtoisesti tehtaan testirata käynnille jos lupa heltiää.tämä osio on aika epävarma kuten varmasti tiedätte
tähän päivään on viggen ja turbo X myös tarkoitus sopia.
13.5.09 aamupalan jälkeen taas suunnataan kävelylle hunne ja hallebergille matkalla kalle kunkun vaatimaton metsästysmaja..
14.5.09paluu matka alkaa tänään..
siinäpä teille esimerkki ohjelmineen jota muokataan ja lyödään lukkoon vasta keskustelun ja taas keskusteluiden jälkeen.kaikki varaavat matkansa ITSE samoin majoitus paikat(voidaan avustaa ruotsin päässä MUTTA EI RAHALLISESTI
)
jos joku haluaa minun varaavan laivapaikat tai hotellin tms.samalla kun teen sen omalle porukalle niin laittakaa yksityis viestiä.varaan omani viimeistään helmikuussa
no niin eikun kommentoimaan ja ehdottelemaan ohjelmaan muutoksia
majoituksesta sen verran että itse menen aamiais majoitukseen..
saapuu tukholmaan 11.5.09 klo06.30 paikallista aikaa maanantaina.josta ajetaan kohti trollhättania matkalla ruokailu viiby:ssä jossa loistava lähes kotiruuan veroinen paikka(viiby krog marka torp telefon:058270111).josta matka jatkuu majapaikkaa kohti jonne saavumme(jos ei ongelmia saattueessa)viimeistään klo.14.00
majoitus järjestelyjen jälkeen voi lähteä kävelemään kun on istunut pitkään,slussenin alueelle tai keskustaan.tälle päivälle ei virallista ohjelmaa.
treffaamme tehdas oppaamme klo9.00 ja lähdemme tehdaskäynnille...koska en tiedä miten kauan siinä menee niin loppu päivä on varattu

13.5.09 aamupalan jälkeen taas suunnataan kävelylle hunne ja hallebergille matkalla kalle kunkun vaatimaton metsästysmaja..
siinäpä teille esimerkki ohjelmineen jota muokataan ja lyödään lukkoon vasta keskustelun ja taas keskusteluiden jälkeen.kaikki varaavat matkansa ITSE samoin majoitus paikat(voidaan avustaa ruotsin päässä MUTTA EI RAHALLISESTI

jos joku haluaa minun varaavan laivapaikat tai hotellin tms.samalla kun teen sen omalle porukalle niin laittakaa yksityis viestiä.varaan omani viimeistään helmikuussa

vaihto ehtoisesti lähtö päivä olisi keskiviikkona13.5 ilta laiva klo20.10 tukholmasta pääsee töihin aikaisemmin..ja onhan se aamu laiva vieäkin aikaisemmin.late71 kirjoitti:tässäpä olis ohjelma ehdotus matkalle,kun tämän hetkisten tietojen mukaan tehdasta ei suljeta.
treffaamme tehdas oppaamme klo9.00 ja lähdemme tehdaskäynnille...koska en tiedä miten kauan siinä menee niin loppu päivä on varattukaupoille tai vaihtoehtoisesti tehtaan testirata käynnille jos lupa heltiää.tämä osio on aika epävarma kuten varmasti tiedätte
tähän päivään on viggen ja turbo X myös tarkoitus sopia.
siinäpä teille esimerkki ohjelmineen jota muokataan ja lyödään lukkoon vasta keskustelun ja taas keskusteluiden jälkeen.kaikki varaavat matkansa ITSE samoin majoitus paikat(voidaan avustaa ruotsin päässä MUTTA EI RAHALLISESTI)
jos joku haluaa minun varaavan laivapaikat tai hotellin tms.samalla kun teen sen omalle porukalle niin laittakaa yksityis viestiä.varaan omani viimeistään helmikuussa![]()

Katselin juuri svedu saabistien kerhosivuja, ne meinaa kokoontua trollhättaniin kesäkuun puolivälissä. Ei kuitenkaan vielä satavarmaa 

samakaitsensitteonniinväliä, millä ajaa
900 cab -95
9-3 se -01
9-3 Ttdi -11 9-3 cab -08 aero hirch
900 cab -95
9-3 se -01
9-3 Ttdi -11 9-3 cab -08 aero hirch
olisi se tietysti mukava tavata svedu harrastajiakin samalla.voisiko joku vinkata niille aikeista ko.tapahtumasta vai käykö meidän tunnukset sinnekkin??olisihan se todella mahtavaa tavata jossain niitäkin vaikka kieli tökkiikin välilläär.jii kirjoitti:Katselin juuri svedu saabistien kerhosivuja, ne meinaa kokoontua trollhättaniin kesäkuun puolivälissä. Ei kuitenkaan vielä satavarmaa

josko heilläkin olisi tarjota ohjelma tai käynti ehdotuksia...saattaahan sieltä joku suomeekin osata

olin itse ajatellut sitä ajankohtaa sen vuoksi että se hinta ei nousisi koska matkailu ajankohta alkaa kesäkuusta.
joo törmäsin samaan ja ne meinaa treffata automuseolla..olisko parempi silloin??yllätys hyökkäys paikalleär.jii kirjoitti:Katselin juuri svedu saabistien kerhosivuja, ne meinaa kokoontua trollhättaniin kesäkuun puolivälissä. Ei kuitenkaan vielä satavarmaa

LISÄKSI TIEDOKSI NIILLE JOTKA OLIVAT AIEMMIN PUHELIMITSE YHTEYDESSÄ MEIKÄLÄISEEN PUHELIMENI TILTTASI JA KAIKKI NUMEROT HÄVISIVÄT BITTIAVARUUTEEN...OTTAKAA YHTEYTTÄ VIESTILLÄ VARMISTAAKSENNE MAJOITUS YM.SOVITUT JUTUT