Ajattelin kysyä mitä etelässä on tehty ovista kuuluneista "nitinöista"
vika paikallistettiin ovien tiivisteistä,mutta pohjanmaalla ei asialle
osattu tehdä muuta kuin ruiskuttaa silikonia tiivisteisiin, ei mitään apua.
Nitinä kuuluu ajaessa epätasasella alustalla.Jarrujen kitinä peruutettaessa
saatiin kuntoon takajarrupaloja hiottaessa(puhdistettu)
Olkaa yst.vastatkaa.
Terv.Mikkoma
Saab 9-3SS ylim.äänet
Ota suoraan yhteys Suomen Saabin johtoon (lähinnä uusista autoista tai huolloista vastaava johtaja Saabilla) ja vaadi moneen kertaan, että tekevät asialle jotain varsinkin kun kyseessä on uusi malli ja uusi auto. Paikallismyyjät eivät aina ota asiaa vakavasti, mutta jos asian vie tarpeeksi korkealle niin kyllä alkaa tapahtua.
Meillä oli vastaava tilanne noin 10 vuotta sitten kun aivan uuden 9000 CD 2.3:n ovista alkoi kuulua natinaa. Paikallisessa Saabin huollossa katsottiin ovien tiivisteitä, vaihdettiin ne ja natina vaan jatkui. Tämän jälkeen otimme yhteyttä suoraan Suomen Saabin johtoon ja vaadimme toimenpiteitä. Auto vietiin sen jälkeen Helsinkiin tarkistettavaksi (emme asuneet silloin Helsingissä), jossa se viipyi lähes kaksi viikkoa. Auto palautui takaisin ja natina oli kadonnut, mutta ovissa oli pahoja painumia. Ilmeisesti ovia oli painettu liian kovasti ja siitä oli jäänyt jälkiä. Tästä vasta metakka syntyi. Auto oli uusi ja nyt se oli korjauksen jälkeen huonommassa kunnossa kuin lähtiessä. Onneksi asia ratkesi neuvottelujen jälkeen ja saimme tilalle korvauksena samanikäisen, mutta paremmanmallisen 9000 CD 2.3 turbon kaikilla varusteilla. Jälkeenpäin tuli kyllä ajateltua, että olipa hyvä, että olivat vahingoittaneet autoa. Muuten olisi saanut ajella turbottomalla 9000:lla vaikka uusi sekin oli
Jos mikään ei auta ja auto ei tule kuntoon niin firma, joka haluaa säilyttää maineensa ja asiakkaansa tekee kyllä kaikkensa vaikka uuden auton muodossa.
Meillä oli vastaava tilanne noin 10 vuotta sitten kun aivan uuden 9000 CD 2.3:n ovista alkoi kuulua natinaa. Paikallisessa Saabin huollossa katsottiin ovien tiivisteitä, vaihdettiin ne ja natina vaan jatkui. Tämän jälkeen otimme yhteyttä suoraan Suomen Saabin johtoon ja vaadimme toimenpiteitä. Auto vietiin sen jälkeen Helsinkiin tarkistettavaksi (emme asuneet silloin Helsingissä), jossa se viipyi lähes kaksi viikkoa. Auto palautui takaisin ja natina oli kadonnut, mutta ovissa oli pahoja painumia. Ilmeisesti ovia oli painettu liian kovasti ja siitä oli jäänyt jälkiä. Tästä vasta metakka syntyi. Auto oli uusi ja nyt se oli korjauksen jälkeen huonommassa kunnossa kuin lähtiessä. Onneksi asia ratkesi neuvottelujen jälkeen ja saimme tilalle korvauksena samanikäisen, mutta paremmanmallisen 9000 CD 2.3 turbon kaikilla varusteilla. Jälkeenpäin tuli kyllä ajateltua, että olipa hyvä, että olivat vahingoittaneet autoa. Muuten olisi saanut ajella turbottomalla 9000:lla vaikka uusi sekin oli
Jos mikään ei auta ja auto ei tule kuntoon niin firma, joka haluaa säilyttää maineensa ja asiakkaansa tekee kyllä kaikkensa vaikka uuden auton muodossa.
Audi A6 Abt AS6R -623Nm
Golf Gti 320 -14
Golf Gti 320 -14