Moi
Miulle tarjottiin asevelihinnalla otsikonmukaista automaatti turbotonttua ja ajattelin että mitenkäs moinen kävis varaosa-autona. Elikkäs nyt ken tietää mitkä osaset on keskenään vaihtokelposia niin tuokaapa asiaa esille.
Niin eli luovuttaja-auto -89 CD 2.0 turbo automaatti
vastaanottaja -93 CS 2.3i manuaali
Ittee ainakin kiinnostaa seuraavien osien vaihtokelpoisuus:
- cruise!!!
- sivupeilit (ainakin se osa mihin peilin lasi kiinnittyy)
- moottorin hydraulitukikumi (onko molemmat etu/takakumit samanlaisia?)
- DI-kasetti
- vetokoukku taitaa käydä?
-89 CD 2.0T vs. -93 CS 2.3i osien sopivuus
-89 CD 2.0T vs. -93 CS 2.3i osien sopivuus
Saab 9-5 -99 & 05 2.0T
Seat Ibiza TDI Sport130 -02
Toyota Celica ST -74 (ikuisuusprojekti)
Valoa kardaanitunnelin päässä
Seat Ibiza TDI Sport130 -02
Toyota Celica ST -74 (ikuisuusprojekti)
Valoa kardaanitunnelin päässä
Re: -89 CD 2.0T vs. -93 CS 2.3i osien sopivuus
Kiitos vastauksesta 
Minkälaisilla muutoksilla tuo cruise sopii? Tarviiko ostaa jotain extraa vai selviääkö olemassa olevilla osilla?

Minkälaisilla muutoksilla tuo cruise sopii? Tarviiko ostaa jotain extraa vai selviääkö olemassa olevilla osilla?
Saab 9-5 -99 & 05 2.0T
Seat Ibiza TDI Sport130 -02
Toyota Celica ST -74 (ikuisuusprojekti)
Valoa kardaanitunnelin päässä
Seat Ibiza TDI Sport130 -02
Toyota Celica ST -74 (ikuisuusprojekti)
Valoa kardaanitunnelin päässä
Re: -89 CD 2.0T vs. -93 CS 2.3i osien sopivuus
No nyt en jaksa EPC:tä tämän takia käynnistellä, mutta 89:ssä taisi olla vielä vanhanmalliset poljinkytkimet ja niiden asennusrauta. M90 siirtyi kytkimen pääsylkky pois rintapellistä ja sitä myötä myös kytkimet ja rauta muuttuivat erilaisiksi.
Eli sen poljinkytkinten kiinnityksen joudut soveltamaan ja cruisen viiksestä joudut lisäksi purkamaan hätävilkun napin pois.
Eli sen poljinkytkinten kiinnityksen joudut soveltamaan ja cruisen viiksestä joudut lisäksi purkamaan hätävilkun napin pois.
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
Re: -89 CD 2.0T vs. -93 CS 2.3i osien sopivuus
Kiitos. Näillä päästään jo pitkälleJope kirjoitti:No nyt en jaksa EPC:tä tämän takia käynnistellä, mutta 89:ssä taisi olla vielä vanhanmalliset poljinkytkimet ja niiden asennusrauta. M90 siirtyi kytkimen pääsylkky pois rintapellistä ja sitä myötä myös kytkimet ja rauta muuttuivat erilaisiksi.
Eli sen poljinkytkinten kiinnityksen joudut soveltamaan ja cruisen viiksestä joudut lisäksi purkamaan hätävilkun napin pois.

Saab 9-5 -99 & 05 2.0T
Seat Ibiza TDI Sport130 -02
Toyota Celica ST -74 (ikuisuusprojekti)
Valoa kardaanitunnelin päässä
Seat Ibiza TDI Sport130 -02
Toyota Celica ST -74 (ikuisuusprojekti)
Valoa kardaanitunnelin päässä
Re: -89 CD 2.0T vs. -93 CS 2.3i osien sopivuus
Ja yhden poljinkytkimen tarvitset lisää.
9-5 Turbo6 Linear -11, 9-5 Turbo6 Aero -10 (KR), 3x 9-5 Tid -10, 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 900 Aero 89 (PR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja voorti (KA).