GTi Magazinen tilaajia?
Gutaa Tekee Iltaisin...
Äh, turha lehti. Vouhotetaan jokaisesta autosta kuin ne olis jotain kultakimpaleita, harvoja hyviä mitä on löytynyt on Heku Skyline, se 96:nen ja ed.mainittu CSi bemari. Ne 316:set joissa on "kori valmis tehoja varten" on ihan kamalia, sekä joku 1.6 Sunny jossa on 16v kone ja jumalaton siipi perässä..
Oletteko käyneet koskaan GTi:n ratailloissa? Voi helvetti, kaikenmaailman läskipäät ajaa isotehoisilla autoilla ilman mitään rata-ajokokemusta. Käytiin kerran katsomassa ja sai riittää. Jos ei tiedä miten radalla ajetaan niin pysyis poissa!
Affenistolla tosin varikkosuoralla jos hiillosti edessämenijää se tdnks. iski lämän tiskiin ja ei raukka tiennyt että ylämäen jälkeen tulee pirun tiukka oikea Jos perä nimittäin on sladissa siinä ylämäessä niin on sarja nopeita liikkeitä kun yrittää saada taipumaan takatuupparin vastaheitolla oikealle...
Oletteko käyneet koskaan GTi:n ratailloissa? Voi helvetti, kaikenmaailman läskipäät ajaa isotehoisilla autoilla ilman mitään rata-ajokokemusta. Käytiin kerran katsomassa ja sai riittää. Jos ei tiedä miten radalla ajetaan niin pysyis poissa!
Affenistolla tosin varikkosuoralla jos hiillosti edessämenijää se tdnks. iski lämän tiskiin ja ei raukka tiennyt että ylämäen jälkeen tulee pirun tiukka oikea Jos perä nimittäin on sladissa siinä ylämäessä niin on sarja nopeita liikkeitä kun yrittää saada taipumaan takatuupparin vastaheitolla oikealle...
Pihasta löytyy mm. '87 APC saabi, sekä klubijäsenyyskin on.
Rata-ajosta
Kyllä, juuri näin. Mutta ainakin tuolloin siellä oli noviisisarja ja kokeneempisarja erikseen. Noviisisarjalaisia oli sitten päässyt sinne sekaan (liekö järjestäjien tms. tuttuja). GTi lehden "tähti" reportteri sitten pyöri varikolla pällistelemässä autoja ja kyselemässä joskos joku antais jutun... Tämä siihen aikaan kun Rytsölöillä oli se uudehko M5
Olen samaa mieltä tuossa että radalla opetellaan ajamaan autoa ääritilanteissa ei kadulla. Esim. BMW Club of Finland järjestää ihan rata-ajo koulutusta jäsenilleen, onkos Saabclubilla moista.. oliskos tarvetta? En ole Saabkerhon ratapäiville vielä osunut...
Olen samaa mieltä tuossa että radalla opetellaan ajamaan autoa ääritilanteissa ei kadulla. Esim. BMW Club of Finland järjestää ihan rata-ajo koulutusta jäsenilleen, onkos Saabclubilla moista.. oliskos tarvetta? En ole Saabkerhon ratapäiville vielä osunut...
Pihasta löytyy mm. '87 APC saabi, sekä klubijäsenyyskin on.
Ihan paska lehti. ...tuako siinä pitää, tai yleensäkin kohta kaikissa lehdissä pitää olla jotain hätänäppiä 18 venttiilisiä teini...ria pyörimässä autokuvissa. Autojahan niissä pitäis olla, eikä näytellä mitään ämmien kuvia. Ovat suorastaan auton tiellä.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Erittäin hyvin sanottu!! Kymmenen pistettä dimebakille plus papukaija-merkkidimebak kirjoitti:Autojahan niissä pitäis olla, eikä näytellä mitään ämmien kuvia. Ovat suorastaan auton tiellä.
Saab 900T Airflow
Lexus GS 300
Lexus GS 300
Mutta mielummin sentään vosujen kuvia kuin kyseisten autojen karvaperseomistajia nojailemassa oviin jotka onneksi onkin jätetty vähemmälledimebak kirjoitti:Ihan paska lehti. ...tuako siinä pitää, tai yleensäkin kohta kaikissa lehdissä pitää olla jotain hätänäppiä 18 venttiilisiä teini...ria pyörimässä autokuvissa. Autojahan niissä pitäis olla, eikä näytellä mitään ämmien kuvia. Ovat suorastaan auton tiellä.
Hmm taso on kyllä mielestäni parantunut sitten alkuaikojen joten en pane pahakseni jos niitä siellä on jatkossakin..... Kauheen näköstä karvalaukkua ennenvanhaan.
Suomessa ei taida olla sitä "vaaraa" että lähtee maxpower poseerauksiin
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
#1429
Juu tottahan toki niitä emäntiä ennemmin kattelee kun miespuolisia autonomistajia.NG900T kirjoitti:Mutta mielummin sentään vosujen kuvia kuin kyseisten autojen karvaperseomistajia nojailemassa oviin jotka onneksi onkin jätetty vähemmälle
Hmm taso on kyllä mielestäni parantunut sitten alkuaikojen joten en pane pahakseni jos niitä siellä on jatkossakin..... Kauheen näköstä karvalaukkua ennenvanhaan.
Suomessa ei taida olla sitä "vaaraa" että lähtee maxpower poseerauksiin
Ei hävetä nyt, enkä usko että tulevaisuudessa näin kävisi. Täytyy kuitenkin muistaa että oli hieman reilu kakskymppinen sälli kun aloitin tuon liimausprojektin. Auto näytti omasta mielestäni tuolloin kivalta, mutta enää en sitä niin näe. Oikeastaan sama pätee lähes mihin tahansa, se mikä tänään näyttää kivalta voi huomenna kauhistuttaa...tomaatti kirjoitti:Noloja vehkeitä.Toi viggen entinen oopeli ehkä sieltä Teineimmästä päästä.Varsinkin noi tummat takalasit
Saattaa esimerkiksi 20 vuoden päästä hieman jo hävettää...
#1730
500whp.net member
500whp.net member
MIKÄ niistä tummista takalaseista tekee niin teinit??? Nähnyt ja tiedän aika monella yli kolmekymppisellä tummat takalasit. Sukulaisellakin on koiran takia Volvossa tummat takalasit, ikää 35v ja teineys kaukana siitä hemmosta.tomaatti kirjoitti:Noloja vehkeitä.Toi viggen entinen oopeli ehkä sieltä Teineimmästä päästä.Varsinkin noi tummat takalasit
Saattaa esimerkiksi 20 vuoden päästä hieman jo hävettää...
Jos on korviaan myöten kusessa kannatta pitää suunsa kiinni.