Kyseessä on 9000 CD 2.0L automatic
Olisko kellää vinkkiä asiasta ?
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
Pitää olla vasara millä lyödä murros irti jos nuin piukassa. Ei millään kellosepän vehkeillä kannata edes yrittää.. Akselista poorit varmaan sopivasti päässyt kulumaan joten murros vaatii kovempaa käskytystä. Itsellä ei koskaan ole tarvinnu "takakautta" gummia vaihdella... Ja toisaalta ei tuo tripodikaan kummoisesti kiinni ole... Vaan kai pääasia on se, että auto taas kunnossa ja tienpäällä keräämässä kilometrejämestari kirjoitti:vaikka otin irti koko huilun ja panin penkkiin kiinni niin sesam ei auennut eli vaikka levitin pihdeillä lukkorinkulaa niin murros ei halunnut tulla akselilta pois joten vaihdoin murroksen kumin tripoidin kautta koukaten.
mutta se menin siinä samalla kun tein työsylinterin ja kytkimen remonttia.
syynähän oli vain vaivaisen yhden O renkaan katkeaminen.