
Aikaisemmassa viestiketjussa oli takaiskunvaimentimen ja kallistuksen vaimentimen alapään pusla/pultti helvetin irroituksesta juttua.
Mutta nyt viikonloppuna tuli itsekin tutustuttua kyseiseen systeemiin!!

Juttu näytti helpolta,iskarin yläpää auki ja alapään pultti auki.
Mutta miten helvetissä se noin suatanan tiukassa ON!!??
Mutteri kyllä lähti pois. Mutta pultti ei kyllä millään lähde tulemaan kallistuksen vaimentimen läpi!
Onko puslan sisällä oleva holkki ruostunut kiinni pulttiin,kun se noin iloisesti pyörii ja SEN takia pultti ei lähde pois.
Ruuvipuristimella kokeilin hässäkkää pullauttaa ulos,mutta ei se ihinkään liikkunut.....

Lähteekö jos puslan päähän laittaisi holkin ja sitten puristimella painaisi sen pultin ulos?? Vai pistääkö paskaksi koko sydeemin??? jA HANKKII uudet osaset???