![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img1535431.jpg
Sunnuntaina olikin etujarrujen ropaaminen. Vanhojen romujen tilalle tuli heitettyä itse kunnostetut Ate:n satulat ja laadukkaat Jufin levyt
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img1535430.jpg
Jotta ei koko reissu olisi mennyt ihan yltiö positiiviseen sävyyn, niin paljastui myös yksi "uusi" vika. En edes enään muistanut että jo ostettaessa kone piti tietynlaista pärinää käydessään. Ajattelin tuolloin että alakerta se vetelee viimeisiään enkä kiinnittänyt siihen enempiä huomiota. Kuitenkin myös rempan jälkeen sama ääni kuuluu ja oletin sen aluksi kuuluvan vaan lämpösuojaan pärisevästä pakoputkesta. Putki tuli kiinnitettyä kumien kera ja pärinä sen kuin jatkui. Talligurujen kanssa tutkittuamme paikallistimme äänen kuuluvan vaihdelaatikon tienoolta. Selailtuani foorumia huomasin että myös muilla on ollut ongelmia starttikehän kiinnityksien kanssa. Harmi kun ei tullut tuohon kiinnitettyä huomiota kun kehä oli vielä hyppysissä. Olisi ollut himpun verran helpompi fixata kiinnitys silloin kuin nyt.
Mitä nyt äkkiseltään selailin vanhoja topicceja, niin tuon kehän kiinnittäminen pitäisi onnistua laatikko paikallaan, vai? Varmaan olisi paikallaan myös tarkastaa turbiinin ja vetolevyn kiinnityspultit, mutta saikos sen välipellin jotenkin nätisti irti vai minkälainen kikka olisi paikallaan?