VKe kirjoitti:ne on nää nykyiset joulukuuset semmoosia teleskooppi-kuusia
Jaa, mie toin ihan tavallisen kuusen eilen kotiin, katolla
Miun kuusi mahtu kyllä saabin peräkonttiin
Meikäläisen saabiin ei laiteta kuusta ei katolle eikä sisälle.
Ostin kuusen kotiinkuljetettuna
Saab 9-3 sc 1,9 tid
Ex:Saab 9-3 1,8t SS
Volvo V60 T5
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Turistijonossa ajelua. 80-alueella itse ajelin 83-88 kmh gepsin mukaan ja porukkaa puski ohi heittämällä. Sitten kun alkoi alue, jossa ei turhia talvinopeusrajoituksia tunneta, 100 rajoitus, niin jono kerrallaan nämä ohittelijat alkoivat taas jäämään taakse. On se kumma.
Paras oli pienellä silmäpuolipösöllä ajava blondi. 80-alueella ajo 75kmh, 50-alueella 75kmh, 100-alueella 75kmh.
Tuossahan ei ole mitään erikoista mutta siinä on, että löytyi yksi fiksu ohittaja väyrysellä, piti vasemman kaistan monta kymmentä metriä loska-alueella. Olin niin hämmentynyt etten älynnyt edes kiittää =)
Maca kirjoitti:Tuossahan ei ole mitään erikoista mutta siinä on, että löytyi yksi fiksu ohittaja väyrysellä, piti vasemman kaistan monta kymmentä metriä loska-alueella. Olin niin hämmentynyt etten älynnyt edes kiittää =)
Se ei vaan uskaltanut palata takaisin omalle kaistalleen peläten liirtoa loskaisessa keskivallissa.
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Oli tänään vaasassa rekat ilmeisesti jumissa tuossa vaskiluodon sillalla. Tietysti joku tolloo koukkasi suoraan eteen oikealta kaistalta ja löi jarrua kiinni. Siinä taisi olla ihan muutamasta sentistä kiinni ettei kuuppa olisi irrottanut nissanin muovipuskuria.
Liikennevaloissa jalankulkijan ominaisuudessa valojen vaihtumista odotellassa nähty sähöpyörätuolissa istuvan miehen painelevan päin punaisia niin, että autoilijat joutuivat väistelemään häntä urakalla. Tietysti ruuhka-aikana keskustassa. Ei ihme, että oli pyörätuolissa..
Niin ja paaaaaaljon lunta. Kiva kiva
Saabismi on (kuulemma) sairautta, meidän perheessä tarttuvaa sellaista.
Saab 9-3 sc 1,9 tid
Volvo V60 T5
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Tech 2 löytyy myös.
Pyöräilijän joka ovelasti ajo päin punaisia ja NG ysisatkuni ABS:ien soittaessa sooloa tuolle pässille...
Ilmeisesti nopeat refleksit ja uudet nastarenkaat alla pelasti tilanteen, eikä toi p**kelen väri sokea päässytkään tekemään lähempää tuttavuutta Saabin puskurin/konepellin kans.
nalleolut kirjoitti:24päisen nallepesueen vaeltavan miun kämppää kohti ja siirtyvän hetkeks lepäämään mun jääkaappiin...kai ne ennen kevättä poistuu sieltä
Sulle tulee kiire ,jos meinaat joulukalenterin saada tänään ajantaselle
Saab 9-3 sc 1,9 tid
Volvo V60 T5
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Tech 2 löytyy myös.
nalleolut kirjoitti:24päisen nallepesueen vaeltavan miun kämppää kohti ja siirtyvän hetkeks lepäämään mun jääkaappiin...kai ne ennen kevättä poistuu sieltä
Sulle tulee kiire ,jos meinaat joulukalenterin saada tänään ajantaselle
Tokkopa se Teemu suurikaan ongelma on, iltahan on vasta nuori...