Olisiko kukaan rakennellut kytkimellä olevaa "täyskaasurikastus toimintoa" tuohon kylmäkäynnityssuuttimelle tai jotain vielä kehittyneempää viritystä
K-jet täyskaasurikastus
K-jet täyskaasurikastus
K-jet ja sytytys on juuri säädetty kohdilleen ja hummia hävisi pellin alta samalla säätö reissulla -> laillisuus verottaa. Miellällään siis jotenkin tuon seoksen aina halutessaan nostaisi rikkaamalle.
Olisiko kukaan rakennellut kytkimellä olevaa "täyskaasurikastus toimintoa" tuohon kylmäkäynnityssuuttimelle tai jotain vielä kehittyneempää viritystä
. Neuvot olisivat nyt tarpeen.
Olisiko kukaan rakennellut kytkimellä olevaa "täyskaasurikastus toimintoa" tuohon kylmäkäynnityssuuttimelle tai jotain vielä kehittyneempää viritystä
#1890
K-jet
Moikka!
Kyllä niihin on pykätty monenlaista häristintä. On vaan hankala kun on niin monta muuttujaa mitä pitäisi huomioida. Imusarj. paine/alipaine, kierrosluku, lämpötila ja kuormitus.
Tehdas-hässäkkä löytynee vaikka http://www.saunalahti.fi/mattis6/ kohdasta Lisäykset:
Löysin moisen uhdestä purkuun menevästä ei APC.turbosta. Pitänyt kokeilla moista kun on toi k-jet vielä paikallaan.
Kyllä niihin on pykätty monenlaista häristintä. On vaan hankala kun on niin monta muuttujaa mitä pitäisi huomioida. Imusarj. paine/alipaine, kierrosluku, lämpötila ja kuormitus.
Tehdas-hässäkkä löytynee vaikka http://www.saunalahti.fi/mattis6/ kohdasta Lisäykset:
Löysin moisen uhdestä purkuun menevästä ei APC.turbosta. Pitänyt kokeilla moista kun on toi k-jet vielä paikallaan.
Viimeksi muokannut saabt8, Ke Elo 04, 2004 14:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Subonaattori
- "Aero"
- Viestit: 358
- Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 18:49
- Paikkakunta: Alavus
Yksin kertaisin on ohjata ryyppysuutinta öljynpaine kellon ja releen
Avulla erittäin toimiva ahtorikastus!
Itelläni oli k-jetissä ja ahtoja oli 1.4-1.5baria ja piisas sinnekin asti soppa
Laitat T-haaralla jonkun 0.5baarin kellon vaan jarrutehostimen letkuu ja
tinaat siihen oljynpainekellon kylkeen maadotuspiuhan ja se johonkin koriin kiinni! Sitte siitä kellon liittimestä maa relelle ja releltä piuha ryöstäjällä ryypyn virtapiuhaan.
Avulla erittäin toimiva ahtorikastus!
Itelläni oli k-jetissä ja ahtoja oli 1.4-1.5baria ja piisas sinnekin asti soppa
Laitat T-haaralla jonkun 0.5baarin kellon vaan jarrutehostimen letkuu ja
tinaat siihen oljynpainekellon kylkeen maadotuspiuhan ja se johonkin koriin kiinni! Sitte siitä kellon liittimestä maa relelle ja releltä piuha ryöstäjällä ryypyn virtapiuhaan.
ylipaine=ylivoimaa!
SAAB 9-5 Wagon Automatic BioPower MY02
#2269
SAAB 9-5 Wagon Automatic BioPower MY02
#2269