Tarkoittaako tämä että suomalaiset rikolliset pilaavat hyvin käyttäytyvien suomalaisten maineen, vai koskeeko tämä logiikka vain neekereitä?VVV kirjoitti:Kaikenlisäksi kun vielä tosissaan pilaavat sen hyvin käyttäytyvänkin osan maineen totaalisesti loputtomiin jatkuvilla rikoksillaan.
Uusi ulkomaalaislaki? Ei kiitos !!!
Re: Uusi ulkomaalaislaki? Ei kiitos !!!
ex-Saab 9-5 Aero Sedan -02
nyky-Saab BMW 535dAT -06
nyky-Saab BMW 535dAT -06
Yöntimoja ei saa kutsua neekereiks vaan ne on etnistä vähemmistöä.
Mikään ei ole niinkuin ennen hyvänä aikana
Mikään ei ole niinkuin ennen hyvänä aikana

Saab OG9-5 AERO -00 harraste auto
Volvo V90 -17 käyttis
Volvo V90 -17 käyttis
Koski tai ei, niin oleellinen ero lienee siinä, että suomalaisten rikollisten lähettäminen takaisin kotiinsa olisi... matkustamista pisteestä A pisteeseen A?kaius kirjoitti: Tarkoittaako tämä että suomalaiset rikolliset pilaavat hyvin käyttäytyvien suomalaisten maineen, vai koskeeko tämä logiikka vain neekereitä?
9-3 SS Aero '04
"A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster." - Jeremy Clarkson
9-3 SS Aero '04
"A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster." - Jeremy Clarkson
Vähemmistöstä kun on kyse, koko muun kyseessä olevan väestön leimaantuminen valtaväestön silmissä rikolliseksi tällaisen käyttäytymisen toimesta on tosiasia. Sama logiikka ei toimi valtaväestön ollessa kyseessä.kaius kirjoitti:Tarkoittaako tämä että suomalaiset rikolliset pilaavat hyvin käyttäytyvien suomalaisten maineen, vai koskeeko tämä logiikka vain neekereitä?VVV kirjoitti:Kaikenlisäksi kun vielä tosissaan pilaavat sen hyvin käyttäytyvänkin osan maineen totaalisesti loputtomiin jatkuvilla rikoksillaan.
- Saab 9-3 SC 2.0t Vector -
Ainakin naisten silmissä yksi tai kaksi vastaantullutta pelimiestä pilaa loppujenkin maineen ("miehet on sikoja" tms yms)kaius kirjoitti:Tarkoittaako tämä että suomalaiset rikolliset pilaavat hyvin käyttäytyvien suomalaisten maineen, vai koskeeko tämä logiikka vain neekereitä?VVV kirjoitti:Kaikenlisäksi kun vielä tosissaan pilaavat sen hyvin käyttäytyvänkin osan maineen totaalisesti loputtomiin jatkuvilla rikoksillaan.

Minkä sille mahtaa että ennemmin tai myöhemmin aina sitä päätyy takaisin Saabiin.
"To strive, to seek, to find, and not to yield."
Ja seuraavaksi joku toteaakin että: "No niin, kyseessähän on sitten vain valtaväestön asenneongelma", ja näin on taas saatu kätevästi käännettyä koko keskustelu uudesta ulkomaalaislaista rasismiin ja syyllistettyä ulkomaalaisten rikollisten aiheuttamista ongelmista Suomalaiset, ja piilotettua varsinainen puheenaihe eli vakaviin rikoksiin syyllistyneiden karkottaminen.
No, ajat ovat onneksi muuttuneet, eikä perinteisellä rasismiksivääntämisellä enää saakaan vaiennettua tai häirittyä tärkeätä aihetta piiloon, vaan kissa on pöydällä ja pysyy, eikä se siitä rasismikortillakaan huitomalla enää lähde, joidenkin piirien mieliharmiksi ja itkupotkuraivareiksi ja kostotoimenpiteiksi mm. erilaisten päättömien tutkintapyyntöjen ja rikosilmoitusten muodossa.
No, ajat ovat onneksi muuttuneet, eikä perinteisellä rasismiksivääntämisellä enää saakaan vaiennettua tai häirittyä tärkeätä aihetta piiloon, vaan kissa on pöydällä ja pysyy, eikä se siitä rasismikortillakaan huitomalla enää lähde, joidenkin piirien mieliharmiksi ja itkupotkuraivareiksi ja kostotoimenpiteiksi mm. erilaisten päättömien tutkintapyyntöjen ja rikosilmoitusten muodossa.
Jos ihan totta puhutaan, niin miehet ovat tosiaankin aikamoinen ongelma. Katsotaanpa mitä tahansa negatiivista tilastoa; talousrikokset, väkivaltarikokset, päihdeongelmat, terveydenhoitokulut, liikenneonnettomuudet, vankeusrangaistukset jne. miehet loistavat naisiin verrattuna moninkertaisella osuudella. Jostain syystä kuitenkin *ulkomaalaiset* geneerisenä ryhmänä ovat ihan mahdoton ongelma, vaikka itse asiassa, objektiivisesti katsottuna, *miehet* on se ongelma. Tästä ei vaan saa puhua, koska se on pahaa, pahaa punavihervasemmistolaisuutta...Tume34 kirjoitti:Ainakin naisten silmissä yksi tai kaksi vastaantullutta pelimiestä pilaa loppujenkin maineen ("miehet on sikoja" tms yms)kaius kirjoitti:Tarkoittaako tämä että suomalaiset rikolliset pilaavat hyvin käyttäytyvien suomalaisten maineen, vai koskeeko tämä logiikka vain neekereitä?VVV kirjoitti:Kaikenlisäksi kun vielä tosissaan pilaavat sen hyvin käyttäytyvänkin osan maineen totaalisesti loputtomiin jatkuvilla rikoksillaan..
Ja juu, olen itse mies enkä pitäisi siitä että minua kohdeltaisiin oletuksena rikollisena ja yhteiskunnan vihollisena sukupuoleni perusteella. Olettaisin että vähän samalla tavalla voi ajatella se ihonväriltään toisenlainen kunnollinen mies, naisesta puhumattakaan.
nyky-Saab BMW 535dAT -06
nyky-Saab BMW 535dAT -06
Jaa. Miksei?VVV kirjoitti:Vähemmistöstä kun on kyse, koko muun kyseessä olevan väestön leimaantuminen valtaväestön silmissä rikolliseksi tällaisen käyttäytymisen toimesta on tosiasia. Sama logiikka ei toimi valtaväestön ollessa kyseessä.kaius kirjoitti:Tarkoittaako tämä että suomalaiset rikolliset pilaavat hyvin käyttäytyvien suomalaisten maineen, vai koskeeko tämä logiikka vain neekereitä?VVV kirjoitti:Kaikenlisäksi kun vielä tosissaan pilaavat sen hyvin käyttäytyvänkin osan maineen totaalisesti loputtomiin jatkuvilla rikoksillaan.
nyky-Saab BMW 535dAT -06
nyky-Saab BMW 535dAT -06
Moniko kertainen se miesten osuus sitten on naisiin nähtynä noissa tilastoissa? Ja montako prosenttia suomen miesväestöstä on näitä rikoksentekijöitä?
Varmasti. Entä sitten? Milloin kukaan on syyllistänyt muunvärisiä yhtään mistään?Ja juu, olen itse mies enkä pitäisi siitä että minua kohdeltaisiin oletuksena rikollisena ja yhteiskunnan vihollisena sukupuoleni perusteella. Olettaisin että vähän samalla tavalla voi ajatella se ihonväriltään toisenlainen kunnollinen mies, naisesta puhumattakaan.
Minkä sille mahtaa että ennemmin tai myöhemmin aina sitä päätyy takaisin Saabiin.
No, en jaksa käyttää kauheasti aikaa näin jouluna tilastojen kaiveluun, mutta esim. vangeista miehiä on vaatimattomat 94% ja väkivaltarikoksista miehet tekevät n. 80%. En olisi lainkaan hämmästynyt jos maahanmuuttajien kohdalla miesten osuus olisi vieläkin korkeampi koska rikostyypit joita he tekevät (ryöstöt, raiskaukset) ovat aika "miehisiä".Tume34 kirjoitti:Moniko kertainen se miesten osuus sitten on naisiin nähtynä noissa tilastoissa? Ja montako prosenttia suomen miesväestöstä on näitä rikoksentekijöitä?
Varmasti. Entä sitten? Milloin kukaan on syyllistänyt muunvärisiä yhtään mistään?[/quote]Ja juu, olen itse mies enkä pitäisi siitä että minua kohdeltaisiin oletuksena rikollisena ja yhteiskunnan vihollisena sukupuoleni perusteella. Olettaisin että vähän samalla tavalla voi ajatella se ihonväriltään toisenlainen kunnollinen mies, naisesta puhumattakaan.
Eh? Koko kommenttini oli vastine viestiin jossa selitettiin kuinka rikoksia tekevä ulkomaalaisvähemmistö leimaa koko ulkomaalaisväestön. Minusta on kohtuutonta puhua kuinka "ulkomaalaiset" tai "maahanmuuttajat" ovat rikollisia, kun on päivänselvää että vain hyvin pieni, miespuolinen vähemmistö itse asiassa on rikollista.
nyky-Saab BMW 535dAT -06
nyky-Saab BMW 535dAT -06
kaius kirjoitti:Minusta on kohtuutonta puhua kuinka "ulkomaalaiset" tai "maahanmuuttajat" ovat rikollisia, kun on päivänselvää että vain hyvin pieni, miespuolinen vähemmistö itse asiassa on rikollista.
Eihän tässä kukaan muu ole ottanutkaan puheeksi mitään sellaista että kaikki "ulkomaalaiset" tai "maahanmuuttajat" olisivat rikollisia kuin sinä itse, eikä sellainen näkemys tai yritys maalailla sellaista rajattomaan maahanmuuttoon kriittisesti suhtautuvien mielipiteiksi koko ulkomaalaislakiin tai sen käsittelyyn edes kuulu.
Tässähän on käsitelty Thorsin & Kumpp. jo onneksi tyrmättyä ulkomaalaislakia, joka siinä muodossaan missä yrittivät läpi ajaa, ei olisi antanut Suomen viranomaisille mitään mahdollisuuksia karkottaa edes vakaviin rikoksiin syyllistyneitä lähtömaihinsa.
Nyt kuitenkin oikea käytäntö on uskallettu rasismikortin heiluttelijoista ja turhanaikaisista asiakeskustelun hämmentäjistä huolimatta ottaa käytäntöön, tästä esimerkkinä viimepäivien tervetullut karkoituspäätös koskien kahta Somaliasta kotoisin olevaa ammattirikollista.
Jo torpatun lain puitteissa edes tämä ei olisi ollut mahdollista.
Malliesimerkki olkinukesta, joten empäs viiti vastata mitään.kaius kirjoitti: Eh? Koko kommenttini oli vastine viestiin jossa selitettiin kuinka rikoksia tekevä ulkomaalaisvähemmistö leimaa koko ulkomaalaisväestön. Minusta on kohtuutonta puhua kuinka "ulkomaalaiset" tai "maahanmuuttajat" ovat rikollisia, kun on päivänselvää että vain hyvin pieni, miespuolinen vähemmistö itse asiassa on rikollista.
Toppahuulia ei saa kutsua yöntimoiks vaan ne on etnistä vähemmistöä.vfr kirjoitti:Yöntimoja ei saa kutsua neekereiks vaan ne on etnistä vähemmistöä.
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
Mikäli valta olisi minulla niin kaikki somalit yms. syöpäläisporukka häviäisi huomisen aikana sinne mistä ovat tulleet. Kuka ei sopisi laivaan menisi vaikka uimalla, sekin olisi parempi vaihtoehto, kuin jäädä tänne.
Siksikään valta ei ole minulla.
Siksikään valta ei ole minulla.
9-5 Aero - 00
Älkää ny poja, astuko erään "keskustelijan" tarkoituksella laskemaan rasismimiinaan.