On sitten punnan kurssi mennyt kuralle. Pari kuukautta sitten sai yhden punnan noin 1,5 eurolla, nyt kurssi on kutakuinkin 1,00. Esimerkiksi www.partsforsaabs.com on melkoinen ostosparatiisi näillä kursseilla

Jep, huonon kruunun kurssin ansiosta sai 98 shelliltä reippaasti alle euron/litra maanantaina Tukholmassa.Jartsu kirjoitti:Tosi on!
Ebay.uk:ssa myöskin euro-ostajan markkinat...
Ruottin kruunulla myös sama trendi. Kaupoille.
Tuolla juttua PS3:n tilaamisesta Englannista.siiseli kirjoitti:Mites onko toi brittien PS3 sama kuin suomalaisten? Kiinnostas tilata kun hintaa alle 300€....
Edullista kyllä on! Itse tilailin tuolta parin työkaverin kanssa toistakymmentä PS3 peliä.. Pikaisesti arvioituna about puoleen hintaan koko pompsi Suomen hintoihin verrattuna.IamTheStig kirjoitti:halvalla saa myös amazon.co.uk:sta nyt. pelejä ja muuta roinaa vois tilailla kyl...
Tuohon voisi vielä lisätä, että Royal Mail on hinnoittelussaan hyvinkin edullinen ainakin kevyempien lähetysten osalta. Itse ostin joulun kieppeillä eBayn.co.uk:n kautta Englannista pienoismallin, painoa kääreineen ilmeisesti luokkaa 270 grammaa, laatikolla itsellään mittaa 30 * 13 * 4,5 senttiä. Saapui perille neljässä päivässä ja postikuluja rakennussarjalle tuli likimain 2,5 € - vastaava lähetys (maksikirje) täällä Suomessa maksaisi jo 6,70 € ja esim. Britteihin vielä 2 € tuonkin päälle.Jartsu kirjoitti:Tosi on!
Ebay.uk:ssa myöskin euro-ostajan markkinat...
Ruottin kruunulla myös sama trendi. Kaupoille.
Nuo pelit on tosi halpoja soomihintoihin verrattuna. Parhaimmat mitä olen itse tilannut on 16 euroa kotiin kannettuna kun stockmanni huutaa samasta pelistä 69 euroa. Alle puoleen hintaan saa jo useinkin.9ooTbo kirjoitti: Edullista kyllä on! Itse tilailin tuolta parin työkaverin kanssa toistakymmentä PS3 peliä.. Pikaisesti arvioituna about puoleen hintaan koko pompsi Suomen hintoihin verrattuna.
Ehkäpä BluRay leffoja seuraavaksi!