Jaksoin ottaa muutaman kuvankin ja on se ainaki ympäristöystävällinen.


Tämän kyljen hitsaukset melkein ohi, enää on takakontin kulmat ja kuskin lattiassa yksi paikka.

Aja auto aina illalla talliin, saa aamulla lähteä joka pytylläjka kirjoitti:Äskön lähti tallista ajamalla ja neljän pytyn voimalla ulos, mutta kai se taas huomenna käy vaan kolmella.
Niin tai sitte ei enää ikinä sammuta sitä vaan antaa käydä yötäpäivää pihassa.siiseli kirjoitti:Aja auto aina illalla talliin, saa aamulla lähteä joka pytylläjka kirjoitti:Äskön lähti tallista ajamalla ja neljän pytyn voimalla ulos, mutta kai se taas huomenna käy vaan kolmella.
jka kirjoitti:...ilmanputsari (on saapin suunnittelijoilla välähtäny). ...
Josain (useimmissa) tuon ikäisissä japskeissa on selkeä pönttö jossa on päällä ruuvi ja vieressä klipsut, jolloin sen vaihtaa alle minuutissa ilman kiroamisia. Mutta siä on varmaan saapilla mietitty että tehdään ny edes jotain monimutkasta yksinkertaiseen autoon ja viedään se konehuoneen perimpään nurkkaan mahdollisimman lähelle maantietä ja laitetaan vielä päälle määräjakaja, vai mikä se oli ja välijäähdytin putkineen ihan kylkeen kiinni, eikä öljynsuodatinkaan ole kaikkein helpoimmassa paikassa. No ei sillä etteikö se olisi ylitsepääsemätön juttu, mutta kuitenkinASTech kirjoitti:jka kirjoitti:...ilmanputsari (on saapin suunnittelijoilla välähtäny). ...
Ohhoh, tuli ajatuskatkoMertmi kirjoitti:Henkan säätöohje muuten ok, mutta seosruuvi toimii juuri päinvastoin. Elikkäs sehän toimii oikeasti näin: vastapäivään laihalle ja myötäpäivään rikkaalle.