Silti ei starttaa, vaan vain "huutaa tyhjää"ja mielestäni solenoidin naksautustakaan ei kuulu.
Olisiko koko startti mennyt vai selviäisikö johtoliitoksia putsaamalla tai vaihtamalla vain solenoidin?
Onko tuossa turbossa erilainen startti ja solenoidi kuin vapaasti hengittävässä?
Motonetistä löytyy
KÄYNNISTINMOOTTORI VAIHTOLAITE SAAB 9000 --98
Hintaan lisätään 20/50 euron pantti joka palautetaan vanhaa korjauskelpoista
starttia vastaan
9000 2,0i/T alennusvaihteella. . . . . . . . . . . . . . . 13-2546 94.90 ??? P20
9000 2,3i/T 94-- alennusvaiht. . . . . . . . . . . . . . . 13-2714 119.90 ??? P50
On siis kaiketi tuo jälkimmäinen vaihtoehto?
Ja kumpikohan solenoidi autossa on?
SOLENOIDI SAAB 9000 --98
9000 Bosch jos 3 pultilla. . . . . . . . . . . . . . . . . 11-5001 19.90 ???
9000 Bosch jos 2 pultilla. . . . . . . . . . . . . . . . . 11-5006 34.00 ???
Tiedä sitten mitä käytetyt / kunnossa olevat maksavat?
PS. Olisiko kellään kuvaa missä startti tuossa autossa sijaitsee? Alfamerin korjausoppaassa ei kuvaa ja starttimoottorikin suomennettuna "käynnistin"
