Tampereella, Tampereen Tuulilasimyynti Lokomonk. 25 D Lokomonkulma
alle 200€ olikohan 190 tarkalleen..
isäukon -90 tonnarissa muuten on vaijeri siellä kojelaudan sisällä..
Tuulilasi halkeilee!
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viesti:
Minun autossani on ainaskin ko...vaijeri, tulipahan sillekkin nyt selvyys mikä se on. 1991 CDMimmi kirjoitti:Kiitos kehuista, mutta eipä tuohon ole mitään lisättävää. Eli se vaijeri kulkee kojelaudan kannen alla A-pilarista toiseen ja estää kojelaudan (ja auton) leviämistä syliin.
Ko. vaijeri tuli -91 esiteltyyn CS-koppaan osana "toisen sukupolven uudistuksia" kolariturvallisuuden vuoksi, samallahan tuli mm. paremmat ovipalkit.
Muuten käykö Fiat Croman lasi tonnariin..? Ja joku Lancia ns..neljännen sukupolven korimallit..?
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#
Höntsäiltiin tossa kavereiden kanssa koripalloa. Meni varmaan hikee silmiin tai jotain, kun tuli pieni harha survasu ja pallo lensi keskelle tonnarin tuulilasia.... koko kylä kuuli voimasanat, kun koris oli pirstonut koko tl:n.
Soitto muutamaan liikkeeseen ja ihme, kun jaglassin kaveri lupas tehdä siltä istumalta perjantai iltapäivänä lasin vaihdon 195 euroon. Itse en todellakaan olis edes pieraissut helle päivänä kotiin lähdön korvilla.
Eli voin suositella paikkaa lakalaivassa treella. Tosin en ole vielä ajanut sillä, että jääkö suhiseen...
Vuodatus
Soitto muutamaan liikkeeseen ja ihme, kun jaglassin kaveri lupas tehdä siltä istumalta perjantai iltapäivänä lasin vaihdon 195 euroon. Itse en todellakaan olis edes pieraissut helle päivänä kotiin lähdön korvilla.
Eli voin suositella paikkaa lakalaivassa treella. Tosin en ole vielä ajanut sillä, että jääkö suhiseen...
Vuodatus
9-3 ss 1.9 ttid aut. -11
Ex 9-5 2.3T A -07 vector wagon
ex 9-5 2.0t A -00 Wagon
Ex 9-5 2.3T A -07 vector wagon
ex 9-5 2.0t A -00 Wagon