Moottorin kannatinpuslat?
Moottorin kannatinpuslat?
Terve
Tuli vaiheltua r-ilmasuodatinta, tulppia,ilmanputsaria ym ja huomasin samalla
että ne moottorin yläpuolen kannatinpuslat on aika halki(siinä jakotukin kupeessa ne kaksi mötikkää).En osannut etsillä löytää koska ei tietoa niiden oikeasta nimestä.
Eli onnistuuko vaihto ihan pultit auki meiningillä vai onko jotain kikkaa/ spesiaali työkalua?
CDE-95
Kiitoksia
Tuli vaiheltua r-ilmasuodatinta, tulppia,ilmanputsaria ym ja huomasin samalla
että ne moottorin yläpuolen kannatinpuslat on aika halki(siinä jakotukin kupeessa ne kaksi mötikkää).En osannut etsillä löytää koska ei tietoa niiden oikeasta nimestä.
Eli onnistuuko vaihto ihan pultit auki meiningillä vai onko jotain kikkaa/ spesiaali työkalua?
CDE-95
Kiitoksia
Re: Moottorin kannatinpuslat?
Hyvät ohjeet kyllä. Ite vaihdoin uretaaniset niin asennus helpottu huomattavasti eikä tarvinnut tuota ulosvetäjää alkaa rakentelemaan 

Saab 9-3 SS aero XWD -10
Saab 900 T16 5d -92 (projekti)
Saab 9-3 SS aero XWD -10
Saab 900 T16 5d -92 (projekti)
Terve
Onko kenelläkään lainata ulosvetäjää pk-seudulla sopivaa korvausta vastaan.
Eräs foorumilainen tarjoutui ystävällisesti myymään, mutta hommataan sitte jos ei löydy lainaan.
Kiitos
Onko kenelläkään lainata ulosvetäjää pk-seudulla sopivaa korvausta vastaan.
Eräs foorumilainen tarjoutui ystävällisesti myymään, mutta hommataan sitte jos ei löydy lainaan.
Kiitos
Minulla on.
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Mie oon täytelly ne puslat sikafeksillä,toimii.
On monta tonnaria missä näin on hyvä.
On monta tonnaria missä näin on hyvä.
Tarkennus
Tunkeepi hän ne reijät sillä liimamassalla täyteen,esim sika.
Toimii varmasti,varoopi hän ettei tuu liijan jämäkkä.
Maksaa euron ja likaset käet,uso sie oon tehnu kymmeniä.
Tunkeepi hän ne reijät sillä liimamassalla täyteen,esim sika.
Toimii varmasti,varoopi hän ettei tuu liijan jämäkkä.
Maksaa euron ja likaset käet,uso sie oon tehnu kymmeniä.
Alkaa kyllä koko auto helisemään, jos ne puslat täyttää sikaliimalla..
Ne oikeat puslat maksaa motonetissa alta parikymppiä, eikä se vaihtaminen oikeilla työkaluilla ole todellakaan vaivalloista.
Ne oikeat puslat maksaa motonetissa alta parikymppiä, eikä se vaihtaminen oikeilla työkaluilla ole todellakaan vaivalloista.
-
- "Saabisti"
kena kirjoitti:Alkaa kyllä koko auto helisemään, jos ne puslat täyttää sikaliimalla..
ja, jos ne puslat laittaa 90 astetta vikasuuntaan, on lopputulos jämäkämpi.
Noin olen tehnyt itse.
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Motonetin "oikeat puslat" porsivat parissa kuukaudessa ja ovat ahtaampia reikiinsä, eli vaikeampia vaihtaa.kena kirjoitti:Alkaa kyllä koko auto helisemään, jos ne puslat täyttää sikaliimalla..
Volvo XC70 D5 -04
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Ex-Saabit: 4x 900, 6x 9000, 2x 9-5
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Ex-Saabit: 4x 900, 6x 9000, 2x 9-5
-
- "Hölösuu"
Oma ex-tonnari (Jaskallekin varmaan tutuksi tullutFirges9000 kirjoitti: ja, jos ne puslat laittaa 90 astetta vikasuuntaan, on lopputulos jämäkämpi.
Noin olen tehnyt itse.

-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Asia finito ja kiitokset jus:ille, näytti onnistuvan hyvin kun tietää mitä tekee.
Ite luultavasti olisin jotain hajottanut siinä hommassa, parani taas auto mukavasti.
Motonetin professional parts from swedenit tuntuu passaavan, toivottavasti kestävät.
Ite luultavasti olisin jotain hajottanut siinä hommassa, parani taas auto mukavasti.
Motonetin professional parts from swedenit tuntuu passaavan, toivottavasti kestävät.
eikä ne puslat tiukkojaole soikeita vaan tuppaavat olemaan...mittaappa ens kerralla paljonko on soikeutta..
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, 2xfordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,
Juu, tulee jämäkämpi, mutta peilit helisee ja koko auto tärisee tyhjäkäynnilläFirges9000 kirjoitti: ja, jos ne puslat laittaa 90 astetta vikasuuntaan, on lopputulos jämäkämpi.
Noin olen tehnyt itse.

-
- "Saabisti"
Ei tota kestä kuin hetken, kyllä pussla norjistuu pian, eikä ratkeakena kirjoitti:Juu, tulee jämäkämpi, mutta peilit helisee ja koko auto tärisee tyhjäkäynnilläFirges9000 kirjoitti: ja, jos ne puslat laittaa 90 astetta vikasuuntaan, on lopputulos jämäkämpi.
Noin olen tehnyt itse.

Jäsen 1124