montako tarvitaan...
montako tarvitaan...
Siis peräkkäisiä Saabeja, että leimautuu Saabistiksi..? Ostin eilen kolmannen peräkkäiseni, olen siis ylpeä 9000 cse 2,3 t:n omistaja!!! Vihdoinkin auto joka ihan oikeasti on kunnossapitämisen arvoinen, edellinen 9000 cc oli melko lailla vain kuljettimen asemassa, häpeä myöntää. Etenkin kun se selvivi tehtävästään varsin mallikkaasti, kuten Saabin pitääkin.
On vaikea olla vakuuttava kun kaikki muut ovat väärässä...
Re: montako tarvitaan...
Kyllä siitä ensimmäisestä alkean voi itseään saabistiksi kutsua.
Saabit: 9000 CS 2.3t -97, 9000 CSE 2.3T -98, 9-5 2.3t Sedan -02, 9-5 2.0T Biopower Wagon -07, 9-5 1.9TiD Wagon Vector Griffin -09, 9-3 1.9TiD Sedan, Saab Sonett II vm. -68
Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
Minulla on ollut 2 saabia, ja olen omasta mielestäni Saabisti. Tai, olin jo ennen kuin omistin oma saabi, kun isä on niitä omistanut 20vuotta.
#2652 Jeep Grand Cherokee Limited -04
Asenne ratkaisee.
Ite oon kolomanen sukupoloven :saab:sti. Itellä periaateessa ensinmäinen oma
mutta onhan nuita meillä ollu ja nyttekin nelijä pihassa 

Taitaa tuo Saabismi tauti kulkea perimässä, kulkeutuu helposti isältä pojalle ja joissain tapauksissa myös tyttärelle
Niin kauan kuin muistan, niin pihassa ollut vähintään yksi saab...

Näinhän siinä on käynytsiiseli kirjoitti:Taitaa tuo Saabismi tauti kulkea perimässä, kulkeutuu helposti isältä pojalle ja joissain tapauksissa myös tyttärelleNiin kauan kuin muistan, niin pihassa ollut vähintään yksi saab...

46 vuotta ajoa vain Saabilla. Saab 9-5 Aero sedan- 00, Vector 2.3t wagon A5 -08 # 150.
-
- "Saabisti"
Kyllä niitä pitää olla talli ja piha täynnä, silloin on vasta tosi
sairas

Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Lasketaankohan saabismiin sekin kun pitää joka autoon olla laittamassa takavaloihin 2 parkkipolttimoa tonnarin malliin