mikä vit.....aa? avautumis topic
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic
naiset
96GL V4 Super -78 ikuisuus projekti
99T16 Petro -81
9-3 1.8t SC man. BioPower -10
99T16 Petro -81
9-3 1.8t SC man. BioPower -10
Samoin. Tuntuu olevan liikkeellä tähän aikaan vuodesta keskimääräistä enemmän.Saabinsti kirjoitti:naiset
NG 900S 3d 2.3i -98
missä nai sia??Saabinsti kirjoitti:naiset

Huomenna 10.00 lähtee linja auto sodankylään ja 16.00 alkaa asepalvelus 

Aamuja.
///M
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
Voi perkeleen perkele. 20€ jäi bensa-automaattiin. v**tu 50€ pistin sisään ja 30€ olin ehtiny tankata kun ei
enää halunnut millään enempää. Ja mittari nousi vaan 3/4. v**tu että vituttaa.

I'm your turbo lover!
Ex: Ng 900SE Turbo '95
Audi Ur-S6 2,2t
Audi Ur-S6 2,2t
Soita mittarikentältä löytyvään asemanhoitajan numeroon, niin palauttavat liikaa maksetut rahat.Jur1 kirjoitti:Voi perkeleen perkele. 20€ jäi bensa-automaattiin. v**tu 50€ pistin sisään ja 30€ olin ehtiny tankata kun eienää halunnut millään enempää. Ja mittari nousi vaan 3/4. v**tu että vituttaa.
Aika helvetin hyvä jos palauttaa. Pitää huomenna soittaa, tuskin enää siellä ketään on päivystämässä linjalla.Risto kirjoitti:Soita mittarikentältä löytyvään asemanhoitajan numeroon, niin palauttavat liikaa maksetut rahat.Jur1 kirjoitti:Voi perkeleen perkele. 20€ jäi bensa-automaattiin. v**tu 50€ pistin sisään ja 30€ olin ehtiny tankata kun eienää halunnut millään enempää. Ja mittari nousi vaan 3/4. v**tu että vituttaa.
I'm your turbo lover!
Audi Ur-S6 2,2t
Audi Ur-S6 2,2t
Jälkikäteen on vain hieman huono todistaa mitään. Toivottavasti otit ainakin kuitin talteen. Periaatteessa varmaankin pitäisi onnistua, mutta voivat kyllä heittäytyä hankalaksikin, jos alkavat epäillä jotakin hämärää liittyvän kuvioihin. Itse sain eräältä asemalta rahani takaisin, kun bensaa ei tullut tippaakaan ja kävin samantien asiasta huomauttamassa. Ukko tuli, aukaisi automaatin, kaivoi setelit takaisin, antoi minulle ja käski kokeilla uudestaan sen kummemmin kyselemättä tai ihmettelemättä. Joskus näinkin.Jur1 kirjoitti:Aika helvetin hyvä jos palauttaa. Pitää huomenna soittaa, tuskin enää siellä ketään on päivystämässä linjalla.Risto kirjoitti:Soita mittarikentältä löytyvään asemanhoitajan numeroon, niin palauttavat liikaa maksetut rahat.Jur1 kirjoitti:Voi perkeleen perkele. 20€ jäi bensa-automaattiin. v**tu 50€ pistin sisään ja 30€ olin ehtiny tankata kun eienää halunnut millään enempää. Ja mittari nousi vaan 3/4. v**tu että vituttaa.

- Saab 9-3 SC 2.0t Vector -
-
- "Viggen"
- Viesti:
v*tun Bemari saatana. Se on varmaan kirottu tai jotain toi mun vitonen kun sen kanssa menee kaikki päin vittuja saatana jos ei joku aja perseeseen niin että valot lentää tai jos se ei pala ilmiliekillä niin sitten ei valot toimi. Hävis molemmat lyhkäset äskön. Muija vittuilee saatana kun ei tarvi autoa huomenna. Saatana joku v*tun yhteinen hiili mihin pitäis puhaltaa kun muija kusee siihen helvetti. Kauheessa kuumeessa vedät jotain saatanan loikkarijohtoja jonnekkin. Aamulla se on varmaan yksi perkeleen hiiltynyt kasa koko auto.
Se on saatana saksalaisista autoista jopa aivan perkeleen paskoja VAG-konsernin autoja huonompi toi mun Bemari. Jumalauta että voi yhdessä autossa olla paljon vittumaisia vikoja.
Helpotti. Kiitos.
Se on saatana saksalaisista autoista jopa aivan perkeleen paskoja VAG-konsernin autoja huonompi toi mun Bemari. Jumalauta että voi yhdessä autossa olla paljon vittumaisia vikoja.
Helpotti. Kiitos.
Jos kuski on urpo niin silloin auton on oltava....
Monet asennevammat voi korjata, tätä ei.
Nossuttaa
Monet asennevammat voi korjata, tätä ei.
Nossuttaa
Vesisade...
Ja oma vuorokausirytmi, jota ei tahdo saada millään normalisoitua (kello kirjoitushetkellä 03:15)
Ja oma vuorokausirytmi, jota ei tahdo saada millään normalisoitua (kello kirjoitushetkellä 03:15)
Puhelin lensi keskikonsolista kiihdytyksen seurauksena jonnekin penkkien väliin/alle, eikä sitä näy missään. Soitettu on sen sata kertaa ja pirinä kuuluu selvästi, mutta ei ole puhelinta silti yhtään missään. Kai se lensi penkin sisään, kun päällisessä on puhelimen mentävä rako.
Kai tällainen jo vituttaa? Pitänee repiä koko hemmetin penkinpäällinen irti.
Kai tällainen jo vituttaa? Pitänee repiä koko hemmetin penkinpäällinen irti.
Mercedes Benz C 200 CDI AT -02
Sonera!
OPEL
SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url]
Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url]
Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
Itse ehkäisen tuon vitutuksen suuntaamalla peilit siten jottei häiritse. Vitutti eilen kun corsamummeli kääntyi risteyksestä eteen, eikä saanut vauhtia millään yli 70km/h. ohituspaikan tullen läksin ohi, mummeli vaihtoi lyhkäsille pariksi sekunniksi, ja kun pääsin omalle kaistalle takasin, niin heti pitkät päälle, valoshow ei vituttanutBreadfan kirjoitti:Pimeällä takana tuleva tohotakuski joka pitää pitkiä päällä liian lähellä minua.

Henri Mertanen #2892
<9-3 Aero -02> <99 GL Turbo -83,PR> <99 GL Petro,K>
<9-3 Aero -02> <99 GL Turbo -83,PR> <99 GL Petro,K>