kysymyksiä og combi

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24626
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

Re: kysymyksiä og combi

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

nalleolut kirjoitti:kellään ei ole hyllyssä?

polttoaine putki 8977290
kiristysvanne 8977316 ja 8977324

txt mulle jos löytyy kiire

edelleen tarve.......

samoin saa tarjota edullisia uusia k-jet suuttimia 4kpl... 50e/kpl motonet ei ole edullinen ku jostakin saksan maalta saa huomattavasti halvemmalla,...mistä kertokaa mulle....
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10501
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Re: kysymyksiä og combi

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Normi bensaletku kestää yleensä 10bar.

Pissapojan suuttimien takaiskuventtiilit voi käydä vuotamaan konetilaan päin. Niiden toiminta on helppo tsekata konepelti auki suihkutellessa. Melko tyypillistä näissä. Samoin se t-mallin takaiskuventtiili, josta haarautuu valopesureille ja tuulilasille tuppaa vuotamaan vanhemmiten silleen, että säiliö vajuu puolilleen valopesurien itkiessä nesteet pihalle tai vaihtoehtoisesti siitä t-kappaleessa olevasta reiästä. Syy tähän on kalvon rikkoutuminen. Valopesureille menevän nesteen määrää tosiaan voi kuristaa vaikka laittamalla niiden letkuun pari ylimääräistä takaiskuventtiiliä...
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24626
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

Re: kysymyksiä og combi

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

kunnolla polkiessa haiskahtaa bensa ja näyttäis olevan kostea siitä mistä lähtee bensaputket suuttimille onko siel tiivisteitä tai jotain...
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24626
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

Re: kysymyksiä og combi

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

pikkasen isomman ic:n asennus on kohta ajankohtainen. ic:n lähdöt n.76mm eli 3". mitäs palikoita tarvii et ois suht kivuton asennus t8:siin. mistä ahtoputket? kestääkö harmaa viemäriputki vai sulaako? tää utopiaa.......vinkit,linkit,apua
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10501
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Re: kysymyksiä og combi

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

nalleolut kirjoitti:pikkasen isomman ic:n asennus on kohta ajankohtainen. ic:n lähdöt n.76mm eli 3". mitäs palikoita tarvii et ois suht kivuton asennus t8:siin. mistä ahtoputket? kestääkö harmaa viemäriputki vai sulaako? tää utopiaa.......vinkit,linkit,apua
76mm on putkimitoituksessa 2,5". Noin paksut ahtoputket on liioittelua näissä moottorien kokoluokissa. Viivettä vaan tulee lisää ja ehkä egoa?
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24626
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

Re: kysymyksiä og combi

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

no niin ....no panic se on vain ic:n kyljessä oleva reikä.....eikö se ole aika liki orggis ahtoputkien kokoluokkaa...täh...
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10501
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Re: kysymyksiä og combi

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Ahtimen lähdon ulkomitta on jotain hattuvakiolla heitettynä jotakin 50-60mm luokkaa.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24626
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

Re: kysymyksiä og combi

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

oolright....supistuksia tarvitaan monta 4kpl ainakin hih....
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
stara
"Hölösuu"
Viestit: 2294
Liittynyt: Pe Elo 20, 2004 21:48
Paikkakunta: järvenpää

Re: kysymyksiä og combi

Viesti Kirjoittaja stara »

nalleolut kirjoitti:oolright....supistuksia tarvitaan monta 4kpl ainakin hih....
voi myös harkita hitsauttaa ne supistetut lähdöt, jolloin saa ne mahdollisimman ystävälliseen asentoon. ranesupistuksia taas voi värkkäillä kun pistää 2 sopivaa kumiletkua päällekkäin ja sitärataa, liimaa vaikka väliin ja kunnon lemmarit, kuumana kun kiristelee niin alkaa uppoamaan.
900 16V vm91 vapari ( se maanläheisin alleen merkkaaja )
9-3 SS 1.8t automaatti vm 04
9-3 2.0 t automaatti vm 00
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24626
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

Re: kysymyksiä og combi

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

ystävällisesti pyytää tarvikeluettelosta mitä ja monta tarvitaan lähtöjen koot ym ym
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Vastaa Viestiin