Venäjän bensaa
Venäjän bensaa
Uskaltaisko tuota venäjän bensaa käydä ng900 tankkaamassa? Minkähän lainen on dieselin laatu?
Viimeksi muokannut Saabinsti, Ma Elo 05, 2013 03:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
96GL V4 Super -78 ikuisuus projekti
99T16 Petro -81
9-3 1.8t SC man. BioPower -10
99T16 Petro -81
9-3 1.8t SC man. BioPower -10
Uskaltaa
Venäläiset itse tankkaavat huomattavasti arvokkaampia autoja kuin mitä meidän teillä liikkuu (paitsi venäjälle menevät). Joten uskoisin sen kelpaavan meillekin.
Henkilökohtaisesti en käytä muuta kuin mitä satun joskus saamaan jonkun kanisteripohjalta, mutta työkavereista muutamat käyvät säännöllisesti rajalla tankkaamassa eikä ole ongelmia autoissa ollut.
Dieseliin on talvella hyvä lisätä lisäaineet.
Henkilökohtaisesti en käytä muuta kuin mitä satun joskus saamaan jonkun kanisteripohjalta, mutta työkavereista muutamat käyvät säännöllisesti rajalla tankkaamassa eikä ole ongelmia autoissa ollut.
Dieseliin on talvella hyvä lisätä lisäaineet.
-
- Matalapaineturbo
Lienee asia josta löytyy mielipiteitä sekä vastaan, että puolesta. Muistaakseni tuolla suomi24 puolella oli pitkät "keskustelut" asiata. Toisilla toimii toisilla ei.
Itse käytän vain perämoottorissa, jonka tankki syksyisin helppo tyhjentää ja putsata.
Edellisessä autossa (h**da) parinvuoden käyttö teki tuhoja. Mutta tiedän, että jotkut ovat ajaneet monta vuotta ilman ongelmia.
Itse käytän vain perämoottorissa, jonka tankki syksyisin helppo tyhjentää ja putsata.
Edellisessä autossa (h**da) parinvuoden käyttö teki tuhoja. Mutta tiedän, että jotkut ovat ajaneet monta vuotta ilman ongelmia.
#2005,
9000 CD -97
9000 CSE -93
9000 Turbo S -91 CAN-739
9000 Turbo S -91 CAN-740
99 GL -83
9000 CD -97
9000 CSE -93
9000 Turbo S -91 CAN-739
9000 Turbo S -91 CAN-740
99 GL -83
joo
Minä oon ajanu saabilla jo vuosikausia pelkästään venäjän bensalla.
Myos kat malleilla, nyt on 900i16v og käytössä ja tankissa on92 okt
ja hyvin pelaa. Osta vaan huoltoasemalta älä kanisteri kauppiaalta.
Päästö arvoissa ei oo ikinä ollu katsastuksessa mitään häikkää,eikä nää
nakuta 92: sellakaan.
Dieseliin talvella 2t öljyy sekaan vähän,varmistaa pumpun ja suutimien voitelun.On aika kuivaa ainakin kovilla pakkasilla lisäävät kuulema pakkaskestoo kerosiinillä,näin olen kuullu.Kyllä niiten tiiselit liikuu vaikka
olis 45 pakasta eikä oo mitään polttoaine lämmittimiä.
Myos kat malleilla, nyt on 900i16v og käytössä ja tankissa on92 okt
ja hyvin pelaa. Osta vaan huoltoasemalta älä kanisteri kauppiaalta.
Päästö arvoissa ei oo ikinä ollu katsastuksessa mitään häikkää,eikä nää
nakuta 92: sellakaan.
Dieseliin talvella 2t öljyy sekaan vähän,varmistaa pumpun ja suutimien voitelun.On aika kuivaa ainakin kovilla pakkasilla lisäävät kuulema pakkaskestoo kerosiinillä,näin olen kuullu.Kyllä niiten tiiselit liikuu vaikka
olis 45 pakasta eikä oo mitään polttoaine lämmittimiä.
Eipä oikeestaan ole edes kokemuksia ko. asiasta ihan periaatteellisista syistä johtuen, mutta aika laaja käsite on tuo itänaapurin bensa... tislaajia meinaan löytyy vähintään köyhän tusina joka kylästä ja uralintakaiset tienvarsikauppiaat vielä lisäksi.
Raakaöljyhän siellä on luonnostaan vähärikkistä, joten puhtaita liemiä siitä syntyy asiallisin vehkein. Turvallisinta lienee ostaa menovesi tunnetulta huoltamolta eikä lasipullotyypeiltä.
Olisiko siinä ajatusta, jos rajan takana tankkaavat laittaisivat tänne hyväksi havaitsemansa tankkauspaikat ja miksei myös huonot...

Raakaöljyhän siellä on luonnostaan vähärikkistä, joten puhtaita liemiä siitä syntyy asiallisin vehkein. Turvallisinta lienee ostaa menovesi tunnetulta huoltamolta eikä lasipullotyypeiltä.
Olisiko siinä ajatusta, jos rajan takana tankkaavat laittaisivat tänne hyväksi havaitsemansa tankkauspaikat ja miksei myös huonot...