9000cd vm96 2.0turbo(matalapaine)vai 9000 aero2,3 turbo.vm95
9000cd vm96 2.0turbo(matalapaine)vai 9000 aero2,3 turbo.vm95
moi elikkäs olisi tuommoiset auto kiikaris kumpi olisi "järkevämpi" laitos kun esim jos joskus tekis mieli lisä tehoja niin onko tuo matalapaine koneinen kuin työläs viritteinen itellä ei ole ollut ennen moisia biilejä niin lähinkin kyseleen neuvoo
Re: 9000cd vm96 2.0turbo(matalapaine)vai 9000 aero2,3 turbo.vm95
Itse valitsisin Aero, ehdottomasti. (on kokemusta molemmista) (ja riippuu tottakai yksilöiden kunnosta, mutta jos molemmat ovat yhtä hyvässä kunnossa)
Matalapaineturbon virittäminen on helppoa. Esim. Maptunilta Stage1 (225hv)
Sisältää, Viripurkki, Magneettiventiili + letkut
(jos haluat Stage2-Stage7, eli enemmän kuin Aeron vakiotehot, joudut tekemään enemmän muutoksia)
Matalapaineturboissa on myös pienempi kytkin, korkeampi alusta ja eri turbo kuin Aeroissa. Matalapaineturbojen kytkin pitäisi kestää normaaliajossa vaikka auto on viritetty.
Aeroon Stage1 antaa 270hv, ja joudut silloin vain vaihtamaan viripurkkia. (enemmän joudut toki vaihtamaan jos haluat Stage2-Stage7)
Matalapaineturbon virittäminen on helppoa. Esim. Maptunilta Stage1 (225hv)
Sisältää, Viripurkki, Magneettiventiili + letkut
(jos haluat Stage2-Stage7, eli enemmän kuin Aeron vakiotehot, joudut tekemään enemmän muutoksia)
Matalapaineturboissa on myös pienempi kytkin, korkeampi alusta ja eri turbo kuin Aeroissa. Matalapaineturbojen kytkin pitäisi kestää normaaliajossa vaikka auto on viritetty.
Aeroon Stage1 antaa 270hv, ja joudut silloin vain vaihtamaan viripurkkia. (enemmän joudut toki vaihtamaan jos haluat Stage2-Stage7)
Viimeksi muokannut Nikke_M, Ke Tammi 14, 2009 20:38. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
#2652 Jeep Grand Cherokee Limited -04