Elikkä tuo armas saapikas jonka alla nyt on tehty eilenki taas tuntikaupalla hommia, keksi tänään sitten ihan uuden, ei niinkään MINUSTA mukavan, leikin.
Kun käynnistät auton,tyhjäkäynti on normaali.
Painat hiukan kaasua, sukeltaa kierrosluku suht alas,mutta nousee normaaliin.
Mutta odotas vain kun lähdet muun liikenteen sekaan, ja painat kytkimen pohjaan ja annat kierrosten laskea, laskevat ne nollaan saakka ja lumikki uinahtaa oitis.
Suht. kiusallinen tinttatauti noin tien päällä, varsinkin kaupungissa kun sattuu asumaan.
Mikä valasta vaivaa?
APUVA:Ei tyhjäkäyntiä!
- timpetti
- "Hölösuu"
- Viestit: 1811
- Liittynyt: La Tammi 08, 2005 23:18
- Paikkakunta: Avaruuden pääkaupunki
APUVA:Ei tyhjäkäyntiä!
2009 9³SC Vector 2.0T A6 XWD (KA)
2005 9³CV Aero 2.0T JC Stage3(KR)
1990 9000CC 2.0T A Red Box (MR)
1987 900i 2D("Latolöytö"->MR)
Entiset: 14x9000, 9x900, 9x9³, 2x9⁵, 2x99..
2005 9³CV Aero 2.0T JC Stage3(KR)
1990 9000CC 2.0T A Red Box (MR)
1987 900i 2D("Latolöytö"->MR)
Entiset: 14x9000, 9x900, 9x9³, 2x9⁵, 2x99..
Re: APUVA:Ei tyhjäkäyntiä!
bypass venan hajoaminen tuntuisi aiheuttavan sammumista juuri kaasun noston jälkeen . Oletan että se yleisin juttu eli tyhjäkännin säätömoottori on pesty, putsattu ja hoonattu.
T: 1,3 bar ja ??? hv
T: 1,3 bar ja ??? hv

- timpetti
- "Hölösuu"
- Viestit: 1811
- Liittynyt: La Tammi 08, 2005 23:18
- Paikkakunta: Avaruuden pääkaupunki
Re: APUVA:Ei tyhjäkäyntiä!
Sinä ja sun 1,3bar
no mutta kiitos vastauksestasi, josko tuo tosiaan olisi syynä..ei auta ku tonne pakkaseen tutkailemaan, kali kali.

2009 9³SC Vector 2.0T A6 XWD (KA)
2005 9³CV Aero 2.0T JC Stage3(KR)
1990 9000CC 2.0T A Red Box (MR)
1987 900i 2D("Latolöytö"->MR)
Entiset: 14x9000, 9x900, 9x9³, 2x9⁵, 2x99..
2005 9³CV Aero 2.0T JC Stage3(KR)
1990 9000CC 2.0T A Red Box (MR)
1987 900i 2D("Latolöytö"->MR)
Entiset: 14x9000, 9x900, 9x9³, 2x9⁵, 2x99..