Laajakaistalambdan tilaaminen - kysymyksiä ja kimppatilaus?
Re: Laajakaistalambdan tilaaminen - kysymyksiä ja kimppatilaus?
Ok, eli siis kimppatilaukset vetämään! 

-20% oli VPV:n vastaus jonka autokerholaiset on pikkasen suuremmille (n. 5 kpl min) erille saaneet. Olemassaoleva hinnasto elää pikkasen dollarin kurssin ja Innovaten siirtohinnaston mukaan. Logististen sudenkuoppien välttämiseksi itse suosisin sitä että saadaan sitova ostoslista nimineen kasaan ja kukin maksaa oman tilauksensa. Tämän pitäisi kelvata koska kyse on kuitenkin keskittämisestä josta kauppias saa kerralla isomman liikevaihdon. Parhaiden kavereiden kanssa voi sitten sopia samalle paikkakunnalle toimituksista yhdessä paketissa jos siitä jotain hyötyä on.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Hmmm, 20 prossan alella irtoaa LC-1 + LSU + G5 yhdistelmä jo sellaiseen hintaan, että voisi tulla kimppaan mukaan. Pakko ostaa kun halvalla saa, vaikka ei akuuttia tarvetta olekaan... 

900 T16 -92 (KR)
900 T16 -88 (KA)
Subaru Forester -00, Range Rover 3,9 EFI -90
900 T16 -88 (KA)
Mä voisin myös ottaa LC1:n ja LSUn,mittarille ei ole käyttöä.
Kestäähän noi jo käyttöä,vanhoja vissiin on porsinut?Eli onko sitä suojausta jo parannettu?Miten,joutuuko tuota kalibroimaan tms?
Plx on tosi helppo käyttää,tarpeeksi tarkka on varmaankin kun moottorit joita sillä ollaan säädetty,on viellä ehjiä,melkein,ja ón nyt toiminut vissiin kolme vuotta.
Hevosvoimaltakin taitaa saada jotain kimppa alennusta.Pitäskö sieltäkin kysyä?
Kestäähän noi jo käyttöä,vanhoja vissiin on porsinut?Eli onko sitä suojausta jo parannettu?Miten,joutuuko tuota kalibroimaan tms?
Plx on tosi helppo käyttää,tarpeeksi tarkka on varmaankin kun moottorit joita sillä ollaan säädetty,on viellä ehjiä,melkein,ja ón nyt toiminut vissiin kolme vuotta.
Hevosvoimaltakin taitaa saada jotain kimppa alennusta.Pitäskö sieltäkin kysyä?
///M
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
Minäkin olisin kiinnostunut kimmpatilauksesta!
Kuka järjestää?
EDIT: Taisin jo tilata joten ei Innovate-tuotetta minulle.
Kuka järjestää?

EDIT: Taisin jo tilata joten ei Innovate-tuotetta minulle.
Viimeksi muokannut Ken-1, Ma Tammi 19, 2009 18:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
9-5 -00, Aero
....
Viimeksi muokannut Japso, To Tammi 22, 2009 23:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Foxbody turbo
Täälläkin kiinostusta lc-1 ja lsu. Kuka hoitaa homman?
Väärinviritys stage 3 1x2-1
Minä voin kysyä tuolta VPV:n suunnasta, kerään tästä ketjusta listan ensi viikolla ja laitan hintatiedustelun. Laitan listan tänne näkyville.
Jos hinnat kelpaa saabisteille niin sitten kerään pm:nä sitovamman kierroksen henkilötiedoilla tms joilla lyödään kaupat lukkoon. Mielellään en ala rahaa välittämään vaan lista olisi kerholista VPV:lle ja kaikki sen perusteella maksaisivat ja sopisivat toimitustavasta. Keskittämällä kuitenkin kauppias saisi enemmän liikevaihtoa mutta vaatii sen minimiporukan sitoutumisen.
Suppari tai kuka vaan voi kysyä samalla listalla muualta jos hintavertailua tehdään. Vertailut täällä sitten ja nopeat päätökset ettei mene juhannukseen.
Jos hinnat kelpaa saabisteille niin sitten kerään pm:nä sitovamman kierroksen henkilötiedoilla tms joilla lyödään kaupat lukkoon. Mielellään en ala rahaa välittämään vaan lista olisi kerholista VPV:lle ja kaikki sen perusteella maksaisivat ja sopisivat toimitustavasta. Keskittämällä kuitenkin kauppias saisi enemmän liikevaihtoa mutta vaatii sen minimiporukan sitoutumisen.
Suppari tai kuka vaan voi kysyä samalla listalla muualta jos hintavertailua tehdään. Vertailut täällä sitten ja nopeat päätökset ettei mene juhannukseen.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
Niin hevosvoimalta saa vaan plx:ää ja se on jo lähtökohtaisesti ilman näyttölaitettakin kalliimpi mitä innovate,ja siitä puuttuu se loggaus.Mut jos sille on kysyntää niin miksei.
Voiko innovateen jo luottaa nykysellään?Joskus muistaisin purkkien hajonneen itsekseen jonkun suojauksen puuttuessa?Vaikka takuuna sais uuden niin harmittaahan se jos kesken säätörumban lambda porsii.
Voiko innovateen jo luottaa nykysellään?Joskus muistaisin purkkien hajonneen itsekseen jonkun suojauksen puuttuessa?Vaikka takuuna sais uuden niin harmittaahan se jos kesken säätörumban lambda porsii.
///M
Minä en ole mukana plx:ssä jos siitä ei löydy valmista loggaus mahdollisuutta.
Loutan siihen että innovate toimii, toimi ainakin viime kesän kun minulla oli sellainen lainassa... kiitoksia muuten lainasta!
Loutan siihen että innovate toimii, toimi ainakin viime kesän kun minulla oli sellainen lainassa... kiitoksia muuten lainasta!
Väärinviritys stage 3 1x2-1
Joo,luulen että moni näistä lamdan tarpeessa olevista haluaa tuon loggauksen,mulla on boksissa tiedonkeruu niin en sitä välttämättä tarvitse.
Eli kysele vaan innovatea VPV:ltä.
Eli kysele vaan innovatea VPV:ltä.
///M
Innovaten kannalla minäkin...
900 T16 -92 (KR)
900 T16 -88 (KA)
900 T16 -88 (KA)
Muutamat Innovatet aikanaan "megasquirtilla rikkoneena" minuakin kiinnostaa tosiaan tietää joko nuo ovat paremmin suojattuja? DACcihan niistä ainakin taisi palaa jolloin meni analogialähdöt pimeiksi.
Eli kiva olisi tietää onko kehitystä tapahtunut että voiko tätä suositella tutuille jos wb-lambdan tarvetta tulee. Muuten Innovate oli tosiaan hyvä tuote. Softa oli selkeä ja monipuolinen, itse laite oli muuten hyvin suunniteltu (pl. elektroniikan pimeneminen) ja asennus sitä myöden helppoa. Asennusta ja käyttöä helpotti myös hyvä dokumentaatio.
Eli kiva olisi tietää onko kehitystä tapahtunut että voiko tätä suositella tutuille jos wb-lambdan tarvetta tulee. Muuten Innovate oli tosiaan hyvä tuote. Softa oli selkeä ja monipuolinen, itse laite oli muuten hyvin suunniteltu (pl. elektroniikan pimeneminen) ja asennus sitä myöden helppoa. Asennusta ja käyttöä helpotti myös hyvä dokumentaatio.
Tilanne, ja korjatkaa jos olen väärässä tai muuttaneet mielenne:
JuHem....... LC1+LSU+G5
Suppari..... LC1+LSU
SonmH.......LC1+LSU
HandOfNod..LC1+LSU+ DB red
CadillaC......LC1+LSU+XD16 tai DB
minä..........LC1+LSU
Antsa.........LC1+LSU
saapasi.......LC1+LSU+XD16
Päivitän listaa vielä perjantaihin 23.1 saakka ja sen jälkeen kysyn hinnat.
JuHem....... LC1+LSU+G5
Suppari..... LC1+LSU
SonmH.......LC1+LSU
HandOfNod..LC1+LSU+ DB red
CadillaC......LC1+LSU+XD16 tai DB
minä..........LC1+LSU
Antsa.........LC1+LSU
saapasi.......LC1+LSU+XD16
Päivitän listaa vielä perjantaihin 23.1 saakka ja sen jälkeen kysyn hinnat.
Viimeksi muokannut vesa67, Pe Tammi 23, 2009 09:42. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Mä otan kans.
LC1+LSU+XD16.
edit: Kaide sanoi ettei tuu tällä kertaa mukaan.
LC1+LSU+XD16.
edit: Kaide sanoi ettei tuu tällä kertaa mukaan.