Mitä näit liikenteessä tänään topic
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic
Apinan joka parkkeerasi autonsa suojatielle joka on kaiken lisäksi risteysalueella.
OPEL
SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url]
Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
runsaasti väärästä päästä vetäviä autoja ongelmissa liukkaalla kelillä.
mm.ison jakeluauton poikittain jonka perä irtosi edessäni jarrutuksessa...
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
-
- "Hölösuu"
Muistuipa tuosta mieleen, kun Pajerolla ajelin peilijäistä maalaistietä sysipaskoilla talvirenkailla. Meinasi meinaan perä tulla sivulle moottorijarrutuksessa. Vehje oli siis takatuupparimoodissa. En osannu kyllä yhtään tuommoista käytöstä odottaa, joten tuli hitusen kiire "oikaisuhommissa"nalleolut kirjoitti:runsaasti väärästä päästä vetäviä autoja ongelmissa liukkaalla kelillä.

-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Saab 9-5:n, jonka kuljettajalla oli mielenkiintoinen näkemys vilkun käytöstä kiertoliittymässä. Liittymään ajaessaan vilkku oli vasemmalle samoin kuin aina siihen asti, kunnes ajoi siitä pois. Tässä vaiheessa vilkku vain sammui.
Kävin parturissa kävellen ja takaisintulomatkalla ylitin keskikorokkeellisen suojatien.
Lähdin ylittämään tietä ja huomasin mustan farmari-BMW:n lähestyvän minua. Kuljettaja hiljensi reilusti vauhtia pysähtyen noin 10-15 metrin päähän ja minä heilautin kättäni jatkaen matkaani; tämän jälkeen BMW kiihdytti rauhallisesti diesel-kutosen säestämänä taas sopivaan nopeuteen.
Lähdin ylittämään tietä ja huomasin mustan farmari-BMW:n lähestyvän minua. Kuljettaja hiljensi reilusti vauhtia pysähtyen noin 10-15 metrin päähän ja minä heilautin kättäni jatkaen matkaani; tämän jälkeen BMW kiihdytti rauhallisesti diesel-kutosen säestämänä taas sopivaan nopeuteen.
-
- "Hölösuu"
Kuskina ilmeisesti joku Keski/Etelä-Eurooppalainen. Noin täällä ainakin kaikki vilkkua ympyrässä käyttää...tai siis ne käyttää, jotka vilkkua yleensä käyttääAzanovix kirjoitti:Saab 9-5:n, jonka kuljettajalla oli mielenkiintoinen näkemys vilkun käytöstä kiertoliittymässä. Liittymään ajaessaan vilkku oli vasemmalle samoin kuin aina siihen asti, kunnes ajoi siitä pois. Tässä vaiheessa vilkku vain sammui.

Nyt on mies nähny näkyjä tai valehtelee ummet ja lammet. Pemarithan ei tunnetusti aja sivistyneesti, kato vaikka tuolta pemarikuskien pisteet tms. topikista.siili69 kirjoitti:Kävin parturissa kävellen ja takaisintulomatkalla ylitin keskikorokkeellisen suojatien.

-Sähkövatkain model Y -24
Tahmeaa liikennettä. Ihme pitkiä välejä tuli muihin pelkästään nopeusrajoituksia noudattamalla. Eivät taida muut luottaa renkaisiin, autojen alustoihin, taitoihinsa jne.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
8-tiellä raskaan kaluston yhdistelmän, jonka kattonopeus oli 60km/h, tämän perässä toki toinen vastaavanlainen yhdistelmä ja 15 henkilöautoa. Heti ensimmäisen paikan tullen lähti tuo perässä tuleva yhdistelmä ohittamaan hitaampaa. Kovinkaan kauan ei tuossa ohituksessa kestänyt, mutta henkilöautoista ei yksikään uskaltanut lähteä ohittamaan tuota hidasta yhdistelmää. Ei edes ohituskaistalla.
Itse toki uskaltauduin tuonne ohituskaistalle, mutta palaaminen takaisin osoittautui hieman ongelmalliseksi. Mokomat kun eivät pitäneet kunnollisia turvavälejä. Kyllä sinne johonkin väliin sai sentään og:n sopimaan hetkeksi. Kunnes taas jatkettiin vasemmalla kaistalla.
(Tahtoi og:n pyyhkijät jäätyillä alle 80km/h nopeudessa)
Itse toki uskaltauduin tuonne ohituskaistalle, mutta palaaminen takaisin osoittautui hieman ongelmalliseksi. Mokomat kun eivät pitäneet kunnollisia turvavälejä. Kyllä sinne johonkin väliin sai sentään og:n sopimaan hetkeksi. Kunnes taas jatkettiin vasemmalla kaistalla.

(Tahtoi og:n pyyhkijät jäätyillä alle 80km/h nopeudessa)
Kirkkonummelta Hankoon ajettaessa voi olla jopa 30 autoa jonossa kun joku luupää päättänyt ajaa koko matkan 60km/h.
Lähes suora tie. Erikoista porukkaa.
Lähes suora tie. Erikoista porukkaa.
Upean autoilusään ja illan myötä tyhjenneet tiet.
Tulihan se kaivattu talvi, edes hetkeksi. Huomenna se on taas kuitenkin suolattu pilalle tai muuten vaan sulanut.
Tulihan se kaivattu talvi, edes hetkeksi. Huomenna se on taas kuitenkin suolattu pilalle tai muuten vaan sulanut.

9-3 SS Aero '04
"A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster." - Jeremy Clarkson
9-3 SS Aero '04
"A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster." - Jeremy Clarkson
sladissa meneviä autoja oli tikkurilan tiet täynnä, yks a4 audi ojassa yms
96 GL V4 Super -80 *Juhlis*, 95L -75, 900i 2.1 16v Classic -93, 99 turbo -79 & 99 Finlandia -77
KT741 oli valkoinen OG900 ojassa, ulkokurvin puolella.
-dimebak-
Lähikatu oli parkkeerattu tukkoon. Joku idiootti oli tukkinut tuon kadun pysäköimällä väärälle puolelle. Toisella puolella oli oikein pysäköityjä autoja. Välistä ei sit enää mahtunu.
Aivan sama lähteekö juosten vaiko letkuissa kituen
Musta 300C tuli vastaan. Nokalla lepatti Suomen lippu, liekö oli itse Obama.
Poliisi Transporterin joka pysäytti minut aamulla klo 5 ja katsoi rekisteriotteeni ja ajokorttini ja lisäksi puhallutti. Epäili että minulla on kiire jonnekkin... ja olihan minulla, töihin! Mutta ei sakkoja!
OPEL