
ACC ja -30 pakkasta
-
- "Hirsch"
- Viestit: 746
- Liittynyt: Ke Touko 12, 2004 09:45
- Paikkakunta: Sieppijärvi(Länsi-Lappi)/Oulu.
ACC ja -30 pakkasta
Kumma homma sillä aina kun pakkanen laskee -30 lähelle puhaltimesta palaa se ohjauslaitteen transistori. Puhaltimen moottorin olen vaihtanut uuteen kun epäilin sitä kuluneeksi mutta silti palaa se ohjain joka talvi kun oikeat pakkaset alkavat. Pitää vissiin vaan tottua kylmiin kyyteihin sydäntalvella ja käryn hajuun kabiinissa tai vaihtaa sellaiseen yksilöön, jossa on perinteinen lämmityslaite tuon automaatin sijaan. Alan vähitellen ymmärtää miksi Suomessa ei kannata ostaa muuta kun karvalakkimalleja. 

9-3 X -11 (KA); 9-3 2.0T biopower -08(KA);9000 CSE jubileum -97 kesäauto
Stupid Assholes Always Buyin'em' (SAAB).
Stupid Assholes Always Buyin'em' (SAAB).
Re: ACC ja -30 pakkasta
AHHAAHAHA! (oli pakko naurahtaa, sen verran hyvin sanoit) 

Saab 9-5 Aero 2000 (Saab 9-5 vector 2003 900 2.0 -89 9000 2.0tA -89 9000 2.3iA -90 9000 2.0t -98 9-3seA 2001 9000 Aero -96 9000 2.0t -97 9000 2.0t -96)
Re: ACC ja -30 pakkasta
Itellä alko tässä talvella puhaltaan ACC pelkkää kuumaa( 30min matkalla tuli jo hiki). Ajattelin et täähän melkonen talviauto on, kunnes keksin kalibroida ilmastoinnin.. 

-
- "Hirsch"
- Viestit: 746
- Liittynyt: Ke Touko 12, 2004 09:45
- Paikkakunta: Sieppijärvi(Länsi-Lappi)/Oulu.
Re: ACC ja -30 pakkasta
Syyksi puhaltimen kierrosnopeuden säätimen talviseen tuhoutumiseen olen alkanut epäillä jään kertymistä tuulilasin ja konepellin väliseen koloon. Tällöinhän ilman saanti puhaltimelle voi pahimmilllaan lakata kokonaan. Auto kun tulee yleensä laitettua käyntiin ennen kuin rupeaa rapaamaan laseja sekä poistamaan lunta ja jäätä. 

9-3 X -11 (KA); 9-3 2.0T biopower -08(KA);9000 CSE jubileum -97 kesäauto
Stupid Assholes Always Buyin'em' (SAAB).
Stupid Assholes Always Buyin'em' (SAAB).