mun ei oo kans koskaan pitäny asentaa mitään käyttistä uudestaan. mutta eipä silti, eipä mulla olis ollu hajuakaan miten se tehdään.
joskin olen kyllä koneen saanu niin solmuun ettei piuhojen seinästä vetäminenkään auttanut . (vihulaisen keksintöjä nää *itun läppärit) silloin otin koneen kainaloon ja kiikutin sinne mistä sen ostin.
MacTurbo kirjoitti:
Tarttee aina päivittää rautaa... kuten lisätä kovalevyjä ja vihdoin sitten suurentaa niitä, silloin joutuu asentamaan uudestaan käyttiksen.
Lisää rinnalle isompaa? Käyttiksellä on aina pieni nopea kovalevy tai SSD-levy nykyisin Itsellä 36GB WD Raptor käyttikselle.
MacTurbo kirjoitti:
Tarttee aina päivittää rautaa... kuten lisätä kovalevyjä ja vihdoin sitten suurentaa niitä, silloin joutuu asentamaan uudestaan käyttiksen.
Lisää rinnalle isompaa? Käyttiksellä on aina pieni nopea kovalevy tai SSD-levy nykyisin Itsellä 36GB WD Raptor käyttikselle.
Ovat nuo SSD levyt aika lailla kalliita vielä.
Nopeita kyllä taitavat olla, mutta täytyy odotella hintojen laskua
Saab 9-3 sc 1,9 tid
Ex:Saab 9-3 1,8t SS
Volvo V60 T5
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
carimat kirjoitti:Viime yönä n. 3 tunnin unet...eilisiltana sitten ysiltä pehkuihin, luulin unta nyt riittävän. No taas ollaan hereillä n.4 tunnin unen jälkeen .
Jopas vain kuulostaa tutulta. Eilen nukkumaan 20:55, herääminen täysin virkeänä 01:50. Uudestaan nukkumaan 07:00 ja herätys koomassa ja sumussa 10:30 (eli 1h30min töistä myöhässä). Tänään (tai siis torstaina) nukkumaan 22:30, herääminen just riittävän virkeänä, ettei enää saa unta klo 00:10. Nyt just parhaillaan tässä arvon, että joko väsyttäis riittävästi, että uni tulis uudestaan...
Enkä edes tee mitään monivuorotyötä, vaan ihan tavan toimistohommia. Stressi <3
Katokato. Tervetuloa kerhoon. Mulla se menee sillä tavalla että klo. 23 nukkumaan, 4am virkeä kuin peipponen, 2 tuntia pyöriskelyä ja ehkä puolihorroksessa kiroilua ja seitsemältä ylös ja koko päivän on puoliunessa kuin puulla päähän lyöty. Sitten kun muutama yö menee noin niin nukkuu yhden yön kuin tukki.
Ilman lääkkeitä yritetään sinnitellä, niistä tulee kuulemma riippuvaiseksi erittäin nopeasti.
Juu ja "stressitöntä toimistotyötä".