ei toimi !nyt toimii !
Re: ei toimi !
Hieman veikkailtiin jo sitäkin, että olisi 180 astetta väärässä (onko edes mahd. 16v koneessa)?
Sytkä on siis käynyt irti, voinee olla pielessäkin..
Sytkä on siis käynyt irti, voinee olla pielessäkin..
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Re: ei toimi !
mittaa niiden johtojen ja pyörijän vastus ja paina johdot pohjaan asti. puolaakin voi mittailla ja vaihdella.
900 16V vm91 vapari ( se maanläheisin alleen merkkaaja )
9-3 SS 1.8t automaatti vm 04
9-3 2.0 t automaatti vm 00
9-3 SS 1.8t automaatti vm 04
9-3 2.0 t automaatti vm 00
Re: ei toimi !
entäs se kolkotus?
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Re: ei toimi !
ruuvaria korvaluuhun, jos saisi kolkotuskohdan siten selvillelefa42 kirjoitti:entäs se kolkotus?
900 16V vm91 vapari ( se maanläheisin alleen merkkaaja )
9-3 SS 1.8t automaatti vm 04
9-3 2.0 t automaatti vm 00
9-3 SS 1.8t automaatti vm 04
9-3 2.0 t automaatti vm 00
Re: ei toimi !
"vika tuli sen jälkeen ku oli ilmanputsari ja tulpanjohdot vaihdettu ?,emäntä meni eilen aamulla töihin ja sano että nykii ja ampuu , mee korjaan,edellis ehtoona heti vaihtojen jälkeen se kävi jotenkin oudosti, siellä jotain tapahtu ,mutta mitä vai päättykö jonkun osan sop. ku piteli .toissa ehtoona ku tien päällä sruuvattiin 99 kaasaria ,auto kävi kokoajan mutta kuuntelin outoa käyntiääntä,kuitenkaan ei se nykinyt poislähtiessä.tarttuko 99:stä jotain vikaa?vitsi....huono"
Oletko sattumoisin nimeltäsi Vicky Pollard?
Tämän koodin purkamiseen pitäisi olla vähintään Enigma II, oikeasti vaikea saada selkoa mitä oikein oli tapahtunut (tai sitten meitsi on ihan totaalinen kalkkis, ja tämä on pätevää ja selkeää ilmaisua
)??
Oletko sattumoisin nimeltäsi Vicky Pollard?

Tämän koodin purkamiseen pitäisi olla vähintään Enigma II, oikeasti vaikea saada selkoa mitä oikein oli tapahtunut (tai sitten meitsi on ihan totaalinen kalkkis, ja tämä on pätevää ja selkeää ilmaisua

Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Re: ei toimi !
Verratkaa uutta ja alkuperäistä virranjakajan kantta, mulle joskus myytiin sellainen jossa oli ainakin 30 asteen heitto, siis kyseessä oli jonkin muun auton v-jakajan kansi ( istui hyvin paikalleen, mutta ajoitus oli päin peetä).lefa42 kirjoitti:Hieman veikkailtiin jo sitäkin, että olisi 180 astetta väärässä (onko edes mahd. 16v koneessa)?
Sytkä on siis käynyt irti, voinee olla pielessäkin..
No helppohan tuosta moottorista on pyöräyttää vauhtipyörä ykkösen merkin kohtaan, ja tsekata virranjakajasta osoittaako se myös ykkössylinteriin?
Ja tarkempaa loppusäätöä strobolla.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Re: ei toimi !
virranjakajan vaihto ja vanhan ilmamassamittarin ja virranjakajan kannen vaihto toi hiukan eloa ,ajaan pystyy mutta ku koittaa kierroksia laittaa ni alkaa nyppiä.Kolkotus loppui myös !ng900aero kirjoitti:Sytkä pois kohdaltaan (ennakon mittaus)?lefa42 kirjoitti:Ehjät on johdot ja oikeinpäinkin ovat. Käynnistymisen jälkeen kannesta kuuluupi ihanaa kolkotusta, aivan kuin 8v kone, josta yksi paininkuppi kadonnut, vaan eipä venakopan alla mikään näytä rikkinäiseltä, startilla pyöritellessä kaikki liikkuu ääneti ja oikein, heti kun käynnistyy, alkaa tuo kolkotus.
Ehdotuksia?
Edit: tuliko ne tulpanjohdot varmasti oikein, ettei sytytysjärjestys ole nyt väärä?
Re: ei toimi !
toi on juurikin sellainen ongelma, jotta menee vaan testerille niin äkkiä saa selvyyden ja ei paljoo kustanna...
900 16V vm91 vapari ( se maanläheisin alleen merkkaaja )
9-3 SS 1.8t automaatti vm 04
9-3 2.0 t automaatti vm 00
9-3 SS 1.8t automaatti vm 04
9-3 2.0 t automaatti vm 00
Re: ei toimi !
nyt toimii kiitos kaikille vinkeistä !Syy saattoi alusta alkaen olla huonoissa johdoissa asentotunnistimelle,ei enää varmuutta itselläkään, tuli vaihdeltua niin paljon erinäisiä osia.niin moni osa on ollut vissiin vaihtamatta ,ajettu 414km ja auton historiasta ent.omistajien jäljiltä ei ole.mutta suuret kiitokset kaikilleng900aero kirjoitti:Sytkä pois kohdaltaan (ennakon mittaus)?lefa42 kirjoitti:Ehjät on johdot ja oikeinpäinkin ovat. Käynnistymisen jälkeen kannesta kuuluupi ihanaa kolkotusta, aivan kuin 8v kone, josta yksi paininkuppi kadonnut, vaan eipä venakopan alla mikään näytä rikkinäiseltä, startilla pyöritellessä kaikki liikkuu ääneti ja oikein, heti kun käynnistyy, alkaa tuo kolkotus.
Ehdotuksia?
Edit: tuliko ne tulpanjohdot varmasti oikein, ettei sytytysjärjestys ole nyt väärä?