Tietäiskö joku mikä sitä vaivaa, etten lähde itse sitä kokonaan purkamaan ja keksimään?
900 sammuilee risteyksiin ja väliin ihan jouten vaan...
900 sammuilee risteyksiin ja väliin ihan jouten vaan...
Mikä kumma mahtanee olla (900i 16v 1989) kun muuten moottori pelaa kuin unelma (ainakin vähän vaatimattomampi) mutta tyhjäkäynnille joutuessaan se pahus sammuu silloin tällöin. Ei se aina sitä tee mutta joka reissulla kumminkin kerran kaks.
Tietäiskö joku mikä sitä vaivaa, etten lähde itse sitä kokonaan purkamaan ja keksimään?
 
			
			
									
									
						Tietäiskö joku mikä sitä vaivaa, etten lähde itse sitä kokonaan purkamaan ja keksimään?
joutokäyntiventiili?
Siinä on joutokäynti kello? olisko sama ja jos on niin miten korjataan?
Kiitos ripeästä vastauksesta, on muuten hyvä väri toi metalli vihree.
			
			
									
									
						Kiitos ripeästä vastauksesta, on muuten hyvä väri toi metalli vihree.
Kellosta en ole kuullutkaan. Muistakuin ranteessa olevista 
 .
Aina vois kokeilla ottaa irti ja puhdistaa jotain liuotinta. ja paineilmaa ja vaik aseöljyä perään viel..
Tai vaihtaa toimivaan käytettyyn tai uuteen joka sika hintainen
			
			
									
									Aina vois kokeilla ottaa irti ja puhdistaa jotain liuotinta. ja paineilmaa ja vaik aseöljyä perään viel..
Tai vaihtaa toimivaan käytettyyn tai uuteen joka sika hintainen
Saab 9-3 SC 2,0t my:2011.
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
						900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
900 sammuilee risteyksiin ja väliin ihan jouten vaan...
Itselläni oli samallaista vikaa i8:ssa.
Homma hoitui bensapumpun vaihdolla.
Joten kannattanee varmistaa että pumppu pyörii.
			
			
									
									Homma hoitui bensapumpun vaihdolla.
Joten kannattanee varmistaa että pumppu pyörii.
Saabiton saabisti
#1470
						#1470
Jo korjaantui...
Thanks